Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2011, 15:41
bubbles94
bubbles94 is offline
ik ken een jongen, die ik dus heel leuk vindt,
al best wel lang eigenlijk, en we hebben het ook best gezelligg,
maar van de week is hij bij mij thuis geweest, en omdat ik me altijd doodschaam voor mijn ouders zijn we maar naar boven gegaan, we hebben de hele avond geknuffeld enzoo, maar van het een kwam het ander, we lagen op mijn bed, en ik lag op zijn borst, hij knuffelde en streelde zacht, hij was best wel lief, maar ineens zoende hij me, en ik hem,
dat was erg fijn, maar hij wou verder, hij heeft mij gevingerd, maar het deed echt enorm pijn, en nu dus nog steeds, ik ben nog maagd, en ik heb nog nooit 'echt' een vriend gehad.
hoe kan het dat het zo'n pijn doet?
en wat moet ik over hem denken? zou het wederzijds zijn dat hij me leuk vind?
ik durf het hem ook niet zo goed te vragen,.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2011, 15:52
Verwijderd
De kans dat hij je leuk vindt is er wel. Het kan ook zijn dat hij die dingen graag wil doen. Maar je moet hem daarom niet wantrouwen.
Als hij je leuk vindt zie je dat wel. Als je door wat er is gebeurd onzekere voelt of hij je leuk vindt zou ik gewoon andere leuke dingen doen
Zoals film kijken enzo. Dan kan je wel zien of hij je leuk vindt. Want misschien is hij gewoon dol op je.
En over die pijn.
Daar kan ik je niet bij helpen als jongen. Daar moet een iemand anders bij helpen die daar wat meer verstand van heeft.
Ieder geval succes!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2011, 16:13
Em.
Em. is offline
Masturbeer je? Want dan kun je het één en het ander vergelijken.

En ik vind dat het ontzettend snel gaat, trouwens, van zoenen naar vingeren. ;/ Ik vind zoenen voordat je een relatie hebt al snel, laat staan meteen vingeren. Maar oké.

En daarnaast zitten er ontzéttend veel zenuwen en dingen daarbeneden. Dus dan doet het al heel snel pijn. Een clitoris is bijvoorbeeld supergevoelig en lang niet iedereen kan ertegen als die rechtstreeks wordt aangeraakt. Hoewel ik me afvraag of dat dan nog steeds pijn zou moeten doen - volgens mij niet.

En als hij onder vingeren verstaat 'mijn vingers in haar kut douwen en heen en weer bewegen' dan is het ook logisch dat het pijn doet, zéker als je niet opgewonden bent. Je maagdenvlies (randje aan het begin van vagina, wil wel eens wat stug zijn) zou ingescheurd kunnen zijn.

En verder kan ik alleen iets bedenken met nagels niet knippen en wondjes.

Oh, en als het niet lekker is/te snel gaat, moet je dat vooral zeggen! Niet zijn gang laten gaan als het niet fijn is, dat is geen goede basis voor een relatie - of voor wat dan ook. Dat is voor jou niet leuk, en voor hem ook niet, want waarschijnlijk wilt hij ook dat het voor jou leuk is. En vooral niet denken 'hij weet het vast wel, dus ik moet dit lekker vinden', dat moet je helemaal niet. Laat staan dat hij kan voelen wat jij voelt!
Oud 22-02-2011, 17:44
bubbles94
bubbles94 is offline
jaa, nouja ik weet niet of ik dit wil,
hij is gewoon zo super aardig voor me, en misschien had ik er mee moeten wachten, maar dat heb ik dus niet gedaan...
noujaa, dat laat ik ook maar voor wat het is ofzoo..
maar ik was meer zenuwachtig ofzoo.. maar dat is toch best logisch voor een eerste keer?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten