Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
gewoon dat je wat doms deed of hebt gedaan ofzo maar als ik foto's op me telefoon ga zetten : ![]() vind ik hem dan niet leuk genoeg ![]() |
![]() |
|
Falen is met de f van facepalm.
En je zou kunnen proberen meer contact met 'm te zoeken, en dan te peilen wat hij over jou denkt. En verder weet ik niet wat jij zou moeten/kunnen doen? En als hij iemand anders ontzettend leuk vindt, heb je waarschijnlijk weinig kans, hoewel ik betwijel of het iemand is die met 'heel erg leuk' ook 'heel erg leuk' bedoelt. En de rest van je verhaal volg ik niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en hij vond haar leuk enzo maar nu weet ik het niet meer ![]() en hij wil zo i zo afspreken ''vaker dus'' |
![]() |
|
Maar als je laatst iemand 'heel erg leuk vond' vind ik het falen om daarna weer iemand anders leuk te vinden. Hoewel je me het gevoel geeft - vraag me niet waarom - dat hij zo iemand is die om de week een meisje 'leuk' vindt. Maargoed.
Nou, dan spreek je toch vaker met 'm af? Wat is het probleem? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Nou, als hij vaker af wil spreken dan kan je dat toch doen? Leer je hem wat beter kennen en misschien wordt het dan nog wat. Iemand 'vragen' voor je uberhaubt iets van contact hebt opgebouwd is echt een hopeloze tactiek sowieso.
|
|