Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2011, 11:33
Verwijderd
Heey
Post hier alle leuke goedkope traktaties die eigenlijk iedereen wel lust.
Ik moet volgende week een keertje trakteren voor 7 mensen en max 3 euro, hebben jullie nog tips voor iets?
Misschien dat anderen hier ook nog iets aan hebben dus heb ik er maar het grote traktatie topic van gemaakt

X
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2011, 22:15
Takkie89
Takkie89 is offline
Ik weet niet of jij er specifiek iets aan hebt, maar met een grotere groep/ kinderen is het altijd tof. Cake-ijsjes. Je hebt zeg maar van die vierkante horentjes. Die vul je met cakemix (niet te vol!), en dan gewoon bakken als cakeje. Beetje glazuur, gekleurde spikkeltjes en een parasolletje. Heel lekker, niet duur en het ziet er hee leuk uit. De horentjes worden overigens lekkerder in de oven!
Oud 03-01-2011, 23:12
AzN
AzN is offline
Is 't maximaal 3,00 euro per persoon of in totaal?
Wat voor mensen zijn 't? Qua leeftijd en geslacht, bedoel ik.
Wat voor gelegenheid is 't? 'n Verjaardag, gok ik?
Heb je zelf de voorkeur qua smaak: zoet of hartig?
Krijgt ieder één stuk of wordt 't één bord/kom voor iedereen?

Deze website heeft erg leuke (kinder)recepten, wie weet heb je daar iets aan ;-).
Oud 04-01-2011, 08:10
Verwijderd
@AzN t is 3 euro intotaal, dus ik moet t denk k echt hebben van de goedkope zakken snoep, we zijn met uuuhm 6 meiden en 1 jongen en dan nog een begeleider t gaat om mn groepje van tekenles.
En t is gewoon zomaar, we hebben afgesproken dat voortaan iedere 2 weken iemand daar gaat trakteren, Ik lust zelf vrij veel, zolang het maar niet naar mint smaakt of in de buurt van drop komt.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 15:27
AzN
AzN is offline
Ik zag bij de Hema 'n grote zak spekjes voor maar 1,00 euro, voor 3,00 euro kan iedereen zich volproppen daarmee! Maar ook bij andere winkels kun je natuurlijk genoeg goedkope snoepsoorten vinden, vooral dat december-snoepgoed is momenteel bijna overal voor minimaal 50% afgeprijsd.

En als je graag zelf iets wil bakken, zou ik voor chocolade- en/of vanillekoekjes gaan. Daar heb je namelijk alleen bloem, boter, suiker, 'n chocoladereep en/of vanillesuiker voor nodig en dat zijn spotgoedkope ingrediënten .
Oud 06-01-2011, 18:49
dennis018
dennis018 is offline
nja als je met zn 7 bent kan je zat kopen voor 3 euro, 2 pakken glace roze koeken heb je voor 2.50 ofzo !! (simpel en lekker!)
en wat je ook kan doen is een diepvriesgebak van maitre paul kopen, is geloof ik nu in de aanbieding bij de super de boer 50% korting. heb je voor 2 euro een complete slagroomschnitt... of andere taart en kapot lekker
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten