Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar zolang het een toffe peer is zie ik geen problemen. Als je het dan een keer rustig aan je ouders uitlegt zullen ze het lijkt me ook wel accepteren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vriendje is ruim tien jaar ouder, en ik weet nog dat ik vertelde dat ik iets met hem had en hem helemaal ging verdedigen en boos ging doen en 'ik weet dattie tien jaar ouder is en dat dat veel is en dattie zo ver weg woont maar ik vind hem echt heel erg leuk en word niet boos en geef hem een kans en hij steunt me echt heel erg goed en we zien elkaar niet vaak maar het zit echt heel erg goed' en alles heel hysterisch ging uitleggen. Mijn moeder keek me aan en zei 'Meisje, waar maak je je druk om, ik heb nog helemaal niks gezegd. Als hij jou gelukkig maakt, maakt het toch niet uit hoe oud hij is?'
Nu scheelt het dat ze hem wel al van gezicht kenden, hij is een goede vriend van (de acht jaar oudere) vriend van mijn zus. En mijn zusje heeft ook een relatie met iemand die zes jaar ouder is. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Om je nog maar wat moed in te spreken:
Mijn Lief en ik schelen ook 9 jaar. Ik was 19 toen we wat kregen en hij 28. Toen ik mijn familie hem voor het eerst zag zei mijn moeder gelijk "hij maakt je blij, he?" en mijn opa's reactie was (vrij typisch) "kijk, een volwassen kerel die voor je kan zorgen, zo zie ik dat graag". Ik was nogal verbaasd want ik had, net als Secret Agent, verwacht dat ze wel over het verschil in leeftijd zouden vallen. Maar dat viel dus reuze mee. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ruzie over relatie, en nu? msmells | 4 | 23-03-2015 11:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Liefde & Relatie |
Vriend van mn beste vriendin SimplyABoy19 | 24 | 26-04-2005 13:47 | |
Liefde & Relatie |
Ouders die tegenwerken. Blackeyed | 20 | 25-03-2004 10:51 | |
ARTistiek |
Mijn verhaal, nieuwe versie en makkelijker te lezen ArvidKeemink | 4 | 04-09-2001 19:57 |