Halfnaakte mickel op 220x100 cm besteld voor aan m'n deur
11-01-2011, 22:20
Verwijderd
Nice
Ik vroeg vandaag aan m'n vader hoelang ie nu over 10 km doet. Minder dan drie kwartier, zei die
Hij liep afgelopen jaar de Ten Miles in 1.11. Best netjes.
11-01-2011, 22:22
Verwijderd
Volgens mij word ik ziek.
Ik ga maar in bed kruipen met Harry Potter deel 1.
Nice
Ik vroeg vandaag aan m'n vader hoelang ie nu over 10 km doet. Minder dan drie kwartier, zei die
Hij liep afgelopen jaar de Ten Miles in 1.11. Best netjes.
dat is zeker netjes! dat is sneller dan wat ik voor ogen heb. ik denk niet dat ik voor de '12km in een uur' ga; dat is me net wat te gortig qua trainen. Ik ben allang blij als ik straks weer in mn usual gewichtsklasse mee mag doen bij tkd ;P
dat is zeker netjes! dat is sneller dan wat ik voor ogen heb. ik denk niet dat ik voor de '12km in een uur' ga; dat is me net wat te gortig qua trainen. Ik ben allang blij als ik straks weer in mn usual gewichtsklasse mee mag doen bij tkd ;P
Hij traint ook wel echt al jaren vrij veel en is nogal goed in vorm enzo.
Dat moet je maar net willen inderdaad
Iron Maiden, Devin Townsend, Rock Werchter.. Goddomme er komen mooie dagen aan mensen! Morgen maar even verder gaan met het indienen van vrije dagen <3
Ook nog even mensen zo gek zien te krijgen dat ze mee gaan naar M'era Luna en/of Wäcken Open Air. Huhuhu.
Omg ik wil slapen. Maar ik ga er vanuit dat mijn pa iedereen er zo snel mogelijk uitwerkt vanavond. Dat hoop ik, niet dat ik zometeen om 2 uur nog wakker ben en hij er nog niet is