Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2010, 15:17
mijnnaam123
mijnnaam123 is offline
heey allemaal
ik ben heel verliefd op iemand uit mijn klas
maar ik had laatst gedroomd dat iemand anders verkering met hem had.
en zij is veel mooier dan mij en ik ben een van de lelijkste uit de klas
omdat ik heb heel erg wallen en ik ben dik en mijn tanden staan kilometers uit elkaar vandaan
ik voel me echt verdrietig daarover omdat ik dan nooit verkering met hem kan krijgen en ik vind hem echt heel leuk...
wat moet ik nu doen ik schaam me echt heel erg voor mezelf

xxxxmijnnaam
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2010, 15:24
Bright Blue
Bright Blue is offline
Hou eerst maar eens van jezelf voordat je die liefde van iemand anders wil. Dat is mijn tip. Ik geloof dat mooi/lelijk zijn niks met liefde te maken heeft. Uitstraling heeft wel wat met liefde te maken. En ik geloof dat het helemaal geen zin heeft om je voor jezelf te schamen, je moet toch met jezelf leven je hele leven lang!
Oud 22-12-2010, 15:25
Em.
Em. is offline
Het probleem met de huidige maatschappij is dat zelfs fotomodellen niet mooi genoeg zijn, want die worden nog volgesmeerd met make-up en dan gephotoshopt. En zéker tienermeisjes zijn onzeker. Waarschijnlijk ben je helemaal niet lelijk (ik ken misschien vijf tieners die wat minder mooi zijn, en vier ervan zijn jongetjes) maar vind je - net als elk meisje - jezelf gewoon heel lelijk. Komop, het enige wat ik niet haatte aan mezelf was de vorm van mijn lippen en mijn oren. En toch ben ik niet lelijk, alleen onzeker.

En daarnaast is het niet nodig om een supermodel te zijn, om een vriendje te hebben. Ik zou me misschien zorgen maken als je eruit zag als iemand met een zeldzame aandoening waardoor je op een wandelende schimmel leek + groene uiteenspattende belletjes en een keer of vijfentwintig te groot was om in een vliegtuigstoel te passen. Zoiets. Maar zeker als je jezelf gewoon normaal verzorgt, moet je je nergens druk om maken.

Wat wel ontzettend helpt is hem af en toe eens aanspreken, en jezelf blijven vertellen dat je mooi bent, want zelfvertrouwen is veel aantrekkelijker dan rechte tanden oid.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 15:26
mijnnaam123
mijnnaam123 is offline
thx
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 15:29
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik sluit me helemaal bij Em aan, dat is eigenlijk alles wat ik probeerde te zeggen maar het kwam er niet zo goed uit.
Oud 22-12-2010, 16:04
mijnnaam123
mijnnaam123 is offline
hihi
ik zal wel inderdaad eerst meer zelfvertrouwen moeten krijgen
xxx
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 17:02
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Je hoeft jezelf ook steeds niet te vergelijken met anderen, en maak dus ook geen lijstjes met mensen die mooier en lelijker zijn dan jij: dat maakt je alleen ongelukkig.
Daarbij komt nog dat echte liefde niet alleen met uiterlijk te maken heeft, dat denken veel jonge mensen nog, dit beeld zal wel veranderen naarmate je ouder wordt. Ik ken ook zat mensen die heel goed in de smaak vallen die niet op fotomodellen lijken, hun karakter is aantrekkelijk genoeg.

Als je jezelf dan echt zo lelijk voelt over je uiterlijk, wees dan tenminste mooi qua innerlijk. Zelfvertrouwen is de sleutel tot alles
Succes!
Oud 23-12-2010, 00:10
olha1
olha1 is offline
als ik je andere topics een beetje bekijk heb is het enige wat miss met jouw is je zelfvertrouwen...
en als een jongen een meisje kiest om haar uiterlijk dan is dat geen relatie maar een prefail

want als jij hem leuk vind en hij zou jou leuk vinden dan maakt het niet uit hoe je er uit ziet (en ik weet dat op het eerste gezicht dit lijkt op de bullshit die iedereen zegt. Ik dacht eerst dat, maar nu weet ik dat mensen dat niet verzinnen maar dat het waar is)

als je zelfvertrouwen hebt dan zie je der altijd 3x leuker uit
(en als je je maar niet volgooit met die troep spullen die mensen op hun hoofd smeren)

veel geluk,
Oud 23-12-2010, 10:22
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Zelfvertrouwen is the key. Je ziet jezelf altijd anders dan een ander dat doet, vaak ook anders dan de werkelijkheid en als je onzeker bent zie je jezelf ook lelijker dan je echt bent. Bovendien gaat het boven alles om hoe je van binnen bent en hoe je over jezelf denkt, want dat is wat het meeste opvalt. Meer dan hoe je gebit eruitziet of hoe dik of dun je bent, of hoe groot je wallen zijn. Echt waar. Als je jezelf de moeite waard vind zien andere mensen je ook als iemand die de moeite waard is. Stop ten eerste met je voor jezelf schamen. En stop met denken te weten dat je nooit verkering zult krijgen omdat je lelijk bent. Iedereen kan verkering krijgen als je om een ander kan geven en als je om jezelf geeft dan is de kans dat je verkering goed uitpakt nog eens aanzienlijk groter. Dus dat is heel belangrijk.
Zeg elke ochtend in de spiegel tegen jezelf dat je mooi bent en dat je de moeite waard bent. Kijk naar de dingen aan jezelf die je wel mooi vindt. Goede huid? Mooie ogen? Mooie wenkbrauwen? Mooi haar? Mooie lippen? Mooie neus? Mooie oren? Stralende poriën? Enzovoort. Er is genoeg aan jezelf te ontdekken dat je mooi vindt.
Daarbij, over die jongen, spreek hem zo nu en dan eens aan, zeg eens gedag tegen hem.Geef een nonchalant compliment dat je wel meent of iets in die richting. Dat is heel moeilijk om te doen en als je zo weinig zelfvertrouwen hebt is de kans groot dat je jezelf voor je kop wil slaan zodra je het gezegd hebt (ik ken het, really.) maar je zult opgelucht zijn dat je in elk geval iets tegen hem hebt gezegd. Succes ermee!
Oud 23-12-2010, 12:23
mijnnaam123
mijnnaam123 is offline
ben egt heel blij met jullie antwoorden
egt bedankt
xxxxxx
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 12:40
Batave
Batave is offline
Plaats een foto, dan beoordelen wij wel .
Oud 23-12-2010, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Plaats een foto, dan beoordelen wij wel .
dan gaat het nog nergens over, want innerlijk is belangrijker! en dan is het nog van ik vind van... en ik vind zo...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 19:06
mijnnaam123
mijnnaam123 is offline
hoe doe je een foto?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 19:43
Batave
Batave is offline
ga naar imageshack.us en plaats de link hier.
Oud 23-12-2010, 20:30
Verwijderd
Maar het is geen slim plan om zomaar foto's online te gooien van jezelf.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 16:13
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Maar het is geen slim plan om zomaar foto's online te gooien van jezelf.
Zou ik ook niet doen, je weet niet waar het allemaal heengaat.
Oud 24-12-2010, 18:30
Verwijderd
Als je overgewicht hebt kan je proberen af te vallen.
kleine moeite en je figuur ziet er veel beter van uit dan.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 18:35
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Citaat:
Als je overgewicht hebt kan je proberen af te vallen.
kleine moeite en je figuur ziet er veel beter van uit dan.
Je kan beter actief gaan sporten
Oud 24-12-2010, 19:16
Selimmm
Selimmm is offline
Je had het tocch maar gedroomd. take it easy.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 22:04
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
door actief te sporten val je ook af
Met citaat reageren
Oud 25-12-2010, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Ik weet inderdaad geen enkele goeie andere manier om af te vallen.

ik eet meer als vroeger zelfs maar nu ben ik wel slank
Met citaat reageren
Oud 26-12-2010, 18:57
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
je hoeft niet af te vallen, tenzij je dat echt wilt.
Oud 27-12-2010, 23:44
Verwijderd
Nee en echte schoonheid zit van binnen. mensen zien alleen de buitenkant als eerste
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 15:52
Verwijderd
als hij je afkeurt op uiterlijk is hij geen goeie jongen.
Een jongen moet je mogen om wie je bent en niet hoe je eruit ziet
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 22:00
Intertint
Intertint is offline
Ligt als je het aan mij vraagt aan je leeftijd... Zelf kijk ik niet of nauwelijks naar uiterlijk, maar mensen die er echt uitsteken zou ik niet leuk kunnen vinden. Op latere leeftijd zal het allemaal wel meevallen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2010, 07:53
hookee
hookee is offline
Citaat:
als hij je afkeurt op uiterlijk is hij geen goeie jongen.
Een jongen moet je mogen om wie je bent en niet hoe je eruit ziet
Om nou meteen de jongen te veroordelen vind ik wat ver gaan. Als een ander meisje nou nèt zo leuk is en er beter uitziet, maakt dan van hem niet meteen "geen goeie jongen" om niet het lelijke eendje te kiezen. (zo hee, da's drie negatieven in één zin..)
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 01:08
FrankB93
FrankB93 is offline
mijn lelijkste meisje was wel het liefste meisje
op deze manier ben ik wel anders gaan denken
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 01:20
Calimero6
Calimero6 is offline
Heeft iemand ook echt tegen je gezegd dat je lelijk bent?
En idd, ik denk dat je iets meer zelfvertrouwen moet krijgen, je ken meestal gwn ff Googlen voor tips enzo..
En het was toch maar een droom...? Misschien valt ie wel op het innerlijk
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 16:51
Verwijderd
Je moet jezelf niet zien als lelijk, probeer daar wat aan te doen.

Anders kan het echt in je nadeel gaan werken, je kunt er heel onzeker van worden.. ik spreek uit ervaring
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 20:27
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Fix een beugel, geloof niet dat je 23 of ouder bent dus dan is dat tegenwoordig niet zo raar meer, en op jou leeftijd waarschijnlijk nog verzekerd ook.

Wallen is simpelweg slaap en/of ijzer tekort. En dan nog, meisjes hebben 490538 goodies voor camouflages enzo.

En mensen die zeggen dat uiterlijk er niet toe doet; get real.

edit; lol @ batave voor vragen om een foto met een anonymous afbeelding =]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten