Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2011, 18:56
Verwijderd
Voor een verenigingskamer moet ik een nieuwe scanner aanschaffen.

Het handigst zou een all-in-one zijn maar we hebben nog veel toners liggen voor de huidige printer (die het ook nog goed doet) waardoor dat geen optie is.

De computer is redelijk verouderd en het budget is 150 euro. Iemand tips waar ik kan kijken? Bol.com vind ik altijd wel fijn, maar daar kan ik geen scanners vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2011, 19:11
M@rco
M@rco is offline
Waar gaat de scanner voor gebruikt worden? Het maakt natuurlijk wel uit of er alleen af en toe een tekstdocumentje wordt gescand of dat er veel foto's worden gescand. En heeft de computer een vrije USB-poort? Volgens mij bestaan er bijna geen computers meer zonder USB, maar toch handig om te weten
Oud 08-01-2011, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Waar gaat de scanner voor gebruikt worden? Het maakt natuurlijk wel uit of er alleen af en toe een tekstdocumentje wordt gescand of dat er veel foto's worden gescand. En heeft de computer een vrije USB-poort? Volgens mij bestaan er bijna geen computers meer zonder USB, maar toch handig om te weten
Voornamelijk documenten inderdaad, foto's vrijwel niet. En achterin de computer zit nog een USB-poort yes (haha hij is inderdaad best oud, geen idee hoe oud). Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 00:52
Verwijderd
En maar even een upje!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 08:29
M@rco
M@rco is offline
Misschien zoiets? Heel basic ding maar meer heb je denk ik ook niet echt nodig
Oud 12-01-2011, 12:46
ILUsion
ILUsion is offline
Ik zou je vooral aanraden om op Tweakers.net even rond te neuzen (zie link van Marco); daar valt het meeste wel te vinden. Canon kan ik ook warm aanbevelen voor scanners.

Wat ikzelf vooral kan aanraden als er echt veel documenten (dagelijks tientallen formulieren) gescand gaan worden, is om te zoeken naar een scanner met een automatic document feeder (ADF). Dat is wat de meeste kopieerapparaten hebben: zo'n bakje waar je je documenten inlegt en hij scant blad per blad (bij sommige toestellen zelfs dubbelzijdig) in. Zeer handig; ik weet alleen niet of het in die prijsklasse bestaat (op Tweakers niet direct gevonden).
Oud 12-01-2011, 19:45
Verwijderd
Bedankt voor de website/informatie! Ik ga eens rond kijken. Op zich hoeft er niet zoveel gescand te worden dus ik denk dat een simpele (maar betrouwbare) wel voldoet. Thanks!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Misschien zoiets? Heel basic ding maar meer heb je denk ik ook niet echt nodig
Ik heb deze vandaag besteld, bedankt nog!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten