Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik volleybalde ook 3 - 5 keer in de week, ik was aardig goed, maar hier ben ik mee gestopt het maakte me niet gelukkig denk ik..
ik drink ook doordeweeks regelmatig ookal ga ik naar school ( 6vwo ) Mijn thuissituatie is ook niet bepaald geweldig, en tevens leef ik van muziek. ik denk erover om weg te gaan van huis, een reis te maken om meer te zien van de wereld. Misschien ook wel om simpelweg te ontsnappen uit deze situatie, en hopen dat als ik terug kom alles beter is, wat waarschijnlijk een illusie is. sorry ik moest dit even kwijt. als iemand een oplossing vindt laat het me weten ![]() |
![]() |
|
![]() |
zie ik daar een lotgenoot? Het is best logisch dat je dan weg wilt van huis, dat ken ik. Ik heb ook al plannen gemaakt om te reizen. Om precies te zijn: liftend naar Egypte, in mijn eentje. Dat lijkt me echt vet spannend, en je bent niet veel geld kwijt. Ook ik zit in 6vwo, en het probleem is dat ik juist aan vluchten denk terwijl ik op school zit. Je kunt best blijven fantaseren, maar je kunt het beste toch nog even wachten. Het is verleidelijk, maar op dit moment weggaan, daar zou je achteraf alleen maar spijt van krijgen. Als je je diploma haalt, heb je daarna maanden lang de tijd om te gaan waar je wilt. En je maakt geen mensen ongerust. En je hebt dus een vwo-diploma waarmee je kunt doen wat je wilt. Nou ja, bijna alles. Maar waarom en hoeveel drink je? En wat gebeurt er bij je thuis?
|
![]() |
|
![]() |
Eeuhm waar te beginnen, wat er thuis gebeurd ligt aardig ingewikkeld en het heeft waarschijnlijk ook niet te maken met een bepaalde gebeurtenis. En waarschijnlijk zullen veel mensen zeggen ach zo slecht heb je het niet, maar toch voel ik me niet gelukkig, eerder het tegenovergestelde ik denk de laatste tijd veel na over dingen, reizen, liefde, Vriendschap enz en ik heb gewoon het gevoel dat antwoorden op deze vragen niet te vinden zijn op school, en dat ik het antwoord moet vinden of in iedergeval moet proberen te vinden..
En waarom ik drink weet ik eigelijk niet, misschien om zo wat hersencelletjes te verliezen die ik toch niet nodig heb. Omdat het lekker is, omdat het dingen simpeler maakt, het neemt stress weg. Laughin' to keep the tears away - ik denk dat dat veel zegt over hoe ik me op dit moment voel. |
![]() |
|
Ga opzoek naar een hobby. Iets waarin je je negatieve gevoelens in kwijt kunt. Dans, tekenen, schrijven, whatever. Probeer ook eens sociale contacten op te bouwen, mensen leren kennen en vrienden maken. Zorg dat je iets hebt om voor te leven! En stop alsjeblieft met die alcohol. Je hebt het niet nodig, je bent sterk genoeg om jezelf hier uit te halen. succes
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
what to do. NoDoubt | 23 | 16-03-2006 09:55 | |
Psychologie |
What do you do when you're down? kleinedraak | 9 | 18-04-2004 20:33 | |
Liefde & Relatie |