Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2002, 10:51
shy girl
shy girl is offline
Ik heb al eerder topic geplaatst dat ik last had van hartbonzen; ik voel mn hart dan goed slaan. Nu heb ik gemerkt dat het bij de menstruatie opstreedt. Het is al 2keer voorgekomen. Kan dit een oorzaak zijn?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 11:00
Desp
Desp is offline
Dat heb ik ook, volgens mijn huisarts is dat ook een symptoom naast buikpijn en rugpijn etc...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 20:50
babygirl
babygirl is offline
Hé ja ik heb ook regelmatig hartkloppingen (wordt in België zo genoemd voor de duidelijkheid), ben er soms wel wat ongerust over, ik voel dan echt m'n hart kloppen. Klinkt naar, maar is ook naar, heb er nog nooit echt opgelet als het tijdens m'n menstruatie is maar zal ik zeker even doen en als het zo is, moet ik er me mss minder ongerust over maken. Of niet? Wel ik hoop dat het dan normaal is, want ik vind het maar vervelend.
Slukus en bedankt om me toch een beetje gerust te stellen!
me
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 13:43
I_am_anouk
I_am_anouk is offline
O gelukkig! Ik ben niet de enige die het heeft. Ik heb het ook bij de menstruatie. Heel eng en vervelend.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 19:26
blutske
blutske is offline
Ik heb het zelf ook vaker...maar niet omdat ik dan menstrueer maar omdat ik hartpatient ben. Als je er onzeker over bent kun je misschien even langs de huisarts gaan en die kan je als het nodig is medicijnen geven. Zelf heb ik ook medicijnen voor hartritmestoornissen. Je kunt het altijd ff na laten kijken. En als het echt bij de menstruatie hoort ben je in ieder geval gerustgesteld door iemand die er ook echt wat van weet.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten