Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2011, 21:56
ExpoRules
ExpoRules is offline
hoi,
Ik ben een jongen van 15 en ik doe 3x per week andere trui / shirt aan, en om te verkomen dat ik 2 weken achter elkaar hetzelfde aan heb, vind ik dat ik minstens 6 truien voor de winter en 6 t-shirts voor de zomer. eigenlijk vind ik dat nog niet echt veel. ik heb in totaal 3 broeken en ik moet een heel jaar lopen op een paar schoenen. mijn vader vind dat ik te veel heb en wil dat ik iets van 3/4 verschillende truien heb, dat is genoeg..
en iedereen had in de brugklas een 'grote' eastpak tas, en in de tweede kregen ze allemaal een 'kleine'. Ik zit nu in de 3de en wil (als laatste van m'n klas) ook zo'n tas, ik heb echt ongelofelijk lang moeten zeuren. Ik krijg er nu 'mischien' een.
wat vinden jullie hiervan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2011, 22:34
Daantjer
Daantjer is offline
Dat je niet zo moet zeiken en blij moet zijn met wat je hebt. Als je iets graag wil werk je er maar voor.

Mijn situatie: ik heb tien verschillende longsleeves, 5 v-halsjes. 1 pantalon, 2 spijkerbroeken en een linnen broek. 2 colbertjes, 12 overhemden. ±15 witte hemden/t-shirts voor onder overhemden, 3 dassen, 2 vlinderstrikjes en een pak. Ik heb ook 4 paar schoenen dat ik geregeld afwissel. Oh ja, ik heb ook 3 sjaaltjes. Maar ruim de helft van wat ik heb heb ik zelf voor zitten werken en de rest koop ik in de uitverkoop. Ik heb veel verschillende kleren maar daar ben ik lang mee bezig geweest te verzamelen. Ik ben nl. bijna niet gegroeid sinds mijn 15e, behalve in omtrek
Oud 11-09-2011, 22:41
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Materialisme. Wees inderdaad blij met wat je hebt.
Oud 12-09-2011, 00:06
Verwijderd
Ga wachten tot je 16 bent en neem een baan, of ga folders rondbrengen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 06:06
Verwijderd
te wenig voor de winter en te veel voor de zomer.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 13:37
Isengrim
Isengrim is offline
Citaat:
te wenig voor de winter en te veel voor de zomer.
En over een half jaar is het precies andersom zeker?
Oud 12-09-2011, 15:42
Verwijderd
Uhh koop ze zelf...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 16:36
Em.
Em. is offline
Citaat:
hoi,
Ik ben een jongen van 15 en ik doe 3x per week andere trui / shirt aan, en om te verkomen dat ik 2 weken achter elkaar hetzelfde aan heb,
Het klopt niet wat je zegt, want als je drie keer per week iets anders aan doet, heb je sowieso twee keer per week iets anders aan. Om twee weken hetzelfde aan te hebben, moet je je helemaal niet verkleden.

Maar je bedoelt waarschijnlijk dat je binnen twee weken twee keer met hetzelfde loopt? Daar kan ik eigenlijk echt geen care voor opbrengen. Alsof andere mensen daar echt op letten en zich er druk om maken oid.

Verder heb ik wel heel wat t-shirts, maar qua truien heb ik (zeker als het heel koud is) wel écht één favoriet (zit heel warm en lekker en goed) en één daarna-favoriet. Ik wil eigenlijk nog een derde goede trui, maar niet omdat ik wil afwisselen, maar omdat ik ook fijne warme truien aan wil als de eerste twee truien in de was zitten.
Reageren

Regels voor berichten