Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2011, 16:03
rakker126
rakker126 is offline
Ik ben Alex, 16 jaar, en ik heb veel interesse in het ontwikkelen van websites. Dit is voor mij dan ook een hobby, maar ik heb de strijd opgenomen met een vijftigtal volwassenen in een zogenaamde Google battle of SEO strijd (search enige optimalisation) waarbij het de bedoeling is om zo hoog mogelijk in Google te komen binnen een bepaalde tijd.

Zelf heb ik hiervoor http://nucashen.com/ gemaakt, en ik hoop dat ik hoog eindig. Hierbij spelen links een belangrijke rol, en ik zou het dan ook leuk vinden als jullie deze link ergens op het internet zouden kunnen plaatsen: dit is werkelijk overal mogelijk, en alle kleine beetjes helpen.

Tevens zou ik graag adviezen ontvangen over de website. Wanneer je me een vraag wilt stellen is dat vanzelfsprekend ook prima.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2011, 18:43
florejaen
florejaen is offline
Hallo,

Enkele dingen die je nog kan verbeteren:
-Meer kleur? Het is nu nogal zwart-wit, goed voor de leesbaarheid maar een beetje kleur mag wel (geen irritante flash-banners)
-Ik heb even op je site rondgekeken, maar ik ben na enkele minuten gestopt met lezen aangezien ik nog altijd niet uitgevonden had waarover je site eigelijk gaat?
-Foto's?

mvg,

Florian
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 07:32
rakker126
rakker126 is offline
Hallo Florian,

De website is zo lelijk omdat dit SEO technisch goed is, hij kan dan snel laden. Het gaat hierbij dan ook niet om de bezoekers, maar om de vriendelijkheid voor de zoekmachines.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2011, 14:22
TopDrop
TopDrop is offline
van een paar css kleurtjes wordt je site echt niet trager hoor :')
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten