Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2011, 19:33
Verwijderd
Hai allemaal,

Ik ben al een flinke tijd bezig met het opzoeken van opleidingen met (relatief) weinig contacturen, vooral WO opleidingen (maar als iemand een HBO opleiding met weinig contacutren kent, dan hoor ik dat ook wel graag).
Echt een voorbeeld geven van hoeveel contacturen ik onder weinig versta, kan ik niet zo snel zeggen, misschien max. 4 uur per dag? Of een opleiding met misschien wel meer, maar weinig verplichte dingen, zoals verplichte werkgroepen of practicum.

Dit ivm het volgen van opleiding naast andere opleiding. Ik kies echt niet voor een opleiding, simpelweg vanwege de weinige contacturen, maar ik wil graag weten wat de opties allemaal zijn!

Ben benieuwd of jullie me verder kunnen helpen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2011, 21:13
Verwijderd
Ik had bij onderwijskunde (UU) niet veel contacturen. Wel gold bij alles een 80% aanwezigheidsplicht en was er veel groepswerk (en hing het dus erg van je groep af hoeveel je daarvoor nog samen afsprak ed).
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 14:37
Lilium
Lilium is offline
Dat zijn er best veel, met name bij de faculteit Geesteswetenschappen / Letteren. Denk bijvoorbeeld aan: filosofie, geschiedenis, literatuurwetenschap, kunstgeschiedenis, taalwetenschap enz.
Reageren

Regels voor berichten