Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2011, 17:47
Verwijderd
Heey Jongens,

De laatste tijd ben ik een beetje onzeker over bepaalde dingen van me uiterlijk. Ik wou graag weten wat er tegen te doen valt of hoe ik het juist tot iets moois kan maken.

Ik zelf heb al wel met meiden gezoend en heb ook al een verkering achter de rug. Maar waar ik mee zit is dat ik een beetje mager ben:$. Ik heb geen anorexia maar je kan wel zien dat ik wat dunner ben dan de andere mensen. En wat ik nu ga zeggen klinkt misschien echt heel fout maar ik denk persoonlijk dat mijn ogen als ze wat donkerder waren er een stuk mooier uitzagen (mascara en die troep). Zelf heb ik ook een kleine moedervlek boven me lip zitten. Hoe kan ik dat soort dingen mooier maken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2011, 17:58
Akhlys
Akhlys is offline
Ik ben zelf ook behoorlijk mager (1,75 lang, 53 kilo), maar weet ook dat ik daar vrij weinig aan kan doen. Bij mij is het waarschijnlijk een aandoening aan m'n schildklier, dus daar valt heel weinig aan te doen. Als dat bij jou niet het geval is, kan je op internet altijd zoeken naar diëten om op een gezonde manier aan te komen of eventueel overleggen met je huisarts of een diëtist. Als je daarnaast dan ook krachttrainig zou doen, kom je redelijk snel aan en zal je lichaam er ook wat steviger uitzien.

En over je ogen: Vraag andere mensen eens wat ze van je ogen vinden. Vaak komt daar toch wel een positief antwoord uit Op die manier heb je een soort van egoboost en weet je ook meteen dat je daar niet meer over hoeft te twijfelen.

Maar weetje, uiterlijk is niet alles. Je bent hoe je bent en mensen moeten dat maar accepteren. Dus wees vooral zelfverzekerd, dat is het aller belangrijkste!
Oud 25-01-2011, 19:58
Verwijderd
Dat mager zijn hebben ook andere jongens. In de puberteit zijn ze vrij mager en toch eten ze 10 boterhammen naar binnen en dan na je 18e zal je op eens flink aan komen. Ik ken veel mensen bij wie dit is gebeurd.

Owja een kleine moedervlek boven de lip noemen ze een van de zeven schoonheden (Ooit gelezen bij een msn quiz ofso)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 20:02
Akhlys
Akhlys is offline
Was die 1 van de zeven schoonheden moedervlek niet van toepassing op vrouwen? Of geldt dat voor beiden?
Oud 26-01-2011, 22:58
Jefar
Jefar is offline
Volgens mij alleen bij vrouwen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 23:31
Batave
Batave is offline
Waar maak je je druk om? Je kan een meisje krijgen als je het wil, wat wil je nog meer?
Oud 27-01-2011, 18:10
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
jaaa oogschaduw zou ik niet zo snel proberen...
mja verder...
frikandellen eten!!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten