Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Iemand leuk vinden is bij mij iemand aardig vinden en er fijn mee om kunnen gaan.
Verliefd is bij mij heel de dag aan de persoon denken, heel je houding veranderen als de persoon in de buurt is. Je helemaal warm voelen worden als je de persoon ziet, weke knieën krijgen als je zijn huid een keer aanraakt, zwijmelen als je zijn geur ruikt. De hele dag stralen als je hem hebt gezien. |
![]() |
|
iemand die verliefd is.
Heeft vlinders in de buik bij het zien of horen van diegene die hij/zij leuk vindt. Wil de hele dag bij die persoon zijn,leuke dingens doen met die persoon. En dat maak je niet het overkomt je
|
Leuk vinden vind ik een vrij onduidelijk begrip, maar verliefdheid is toch wel duidelijk bij mij: Vlinders in de buik, vergeten te ademen als ze erg dichtbij is. Zulke dingen. Maar volgens mij is het bij iedereen anders.
|
![]() |
ja maar dat is toch ook zo als je iemand leuk vind? ik dacht dat leuk vinden is dat je je aangetrokken tot iemand voelt, dat je (misschien) verliefd zou kunnen worden op die persoon, dat je heel vaak aan diegene denkt en steeds vaker op diegene let.
en verliefd is toch 'vlinders', als je diegene ziet krijg je een soort schokje in je buik, alleen maar aan diegene kunnen denken. maar dan is verliefd toch gewoon de overtreffende trap van leuk vinden? waar ligt dan de grens, wanneer weet je dat je iemand 'gewoon' leuk vindt of dat je echt verliefd bent? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Op dit moment vraag ik me vooral af wanneer 'verliefd zijn' verandert in 'houden van'.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
gedicht zonder titel (nog) Verwijderd | 3 | 14-04-2005 20:52 | |
Muziek |
De definitie van muziek peaceflower | 64 | 27-06-2003 10:07 | |
Seksualiteit |
grens tussen fantasie en werkelijkheid Magdalena | 6 | 26-06-2003 16:49 | |
Liefde & Relatie |