Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2011, 23:45
Sv3nie
Sv3nie is offline
Hey hebben jullie nog tips om zo snel mogelijk van puisten af te zijn? Ik heb meestal maar één puist en die zit altijd op mijn neus, echt altijd. Ik heb nergens anders last van puisten ik heb er alleen één op mijn neus zitten, vervolgens gebruik ik middelen als clearasil en smeer ik wel eens wat eau de cologne op mijn neus (zit alcohol in). Vervolgens ben ik er een poosje vanaf en binnen de kortste keren zit er weer zo'n grote puist op mijn neus. Hebbeen jullie tips voor me?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Hey hebben jullie nog tips om zo snel mogelijk van puisten af te zijn? Ik heb meestal maar één puist en die zit altijd op mijn neus, echt altijd. Ik heb nergens anders last van puisten ik heb er alleen één op mijn neus zitten, vervolgens gebruik ik middelen als clearasil en smeer ik wel eens wat eau de cologne op mijn neus (zit alcohol in). Vervolgens ben ik er een poosje vanaf en binnen de kortste keren zit er weer zo'n grote puist op mijn neus. Hebbeen jullie tips voor me?
Elke dag je neus (rest van gezicht mag ook.. ) niet rond je ogen, wassen met Nivea Young, Clean Deeper face wash. Niet duur en werkt goed. Kan je ook gewoon onder de douche doen. En dat flesje is blauw, dus je voelt je geen meisje (no offense!!!) als je dat in de badkamer hebt staan! Succes!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 17:25
Diamera
Diamera is offline
Je gezicht schoonhouden. Er zeker niet aan friemelen enzo, en als je hem uitdrukt moet je het met superschone handen doen, en dan alleen als hij makkelijk meewerkt als je drukt zeg maar. Niet zo erg dat er veel bloed uitkomt, het gaat alleen om dat vuil/pus/whatever erin. Echt niet aankomen behalve om schoon te houden of uit te knijpen!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 21:33
Jefar
Jefar is offline
Werkt tandpasta niet erg goed tegen puisten?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten