Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2011, 16:48
Femic
Femic is offline
Ik heb een nieuwe laptop en heb denk ik, bij het weghalen van overbodige programma's e.d., MSN verwijderd (via 'programma's verwijderen' in configuratiescherm). Ik wilde het daarom weer downloaden, maar zodra ik het wil installeren, geeft ie aan dat er al een 'andere buildconfiguratie is geïnstalleerd', dus dat ik het niet kan installeren. Maar ik kan MSN nergens vinden... Heb al gezocht online naar oplossingen voor dit probleem en er worden veel tips gegeven, maar vooralsnog hielp niets..

Wat ik al heb geprobeerd:
- Alle mappen van Windows live via programma verwijderen of wijzigen verwijderd;
- Ik heb “RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove” gedaan in 'uitvoeren', vervolgens krijg ik een melding met; “Fout: kan het INF-bestand C:\Windows\INF\msmsgs.inf niet vinden”.
- Ik heb “msiexec /x {47401E86-6811-4F33-AFF3-4C510F8DF241}” gedaan in uitvoeren, vervolgens krijg ik een melding met; “Deze bewerking is alleen geldig voor producten die momenteel zijn geïnstalleerd”
- Ik heb “c:\windows\inf” opgezocht via een zoekopdracht, en vervolgens gezocht naar het bestand “sysoc.inf”, maar die staat er niet tussen. Alle acties die daarna volgen kan ik dus niet doen.
- Ik heb “HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall” gezocht, maar kan die ook niet vinden.
- ZapMessenger is geen optie, omdat ik een 64bit-besturingssysteem heb.
- Ik heb “Glary utilities” gedownload en vervolgens “Software Verwijdering Manager” gestart. Daar stonden nog allemaal Windows live bestanden tussen, die heb ik allemaal gewist, maar nog steeds geeft de messenger installer dezelfde melding.
- Ik heb “Revo Uninstaller” gedownload, maar hier staan geen windows live bestanden tussen.

Als iemand nog iets weet....
Oud 17-02-2011, 16:46
Femic
Femic is offline
Heb m'n laptop maar even terug gezet naar fabrieksinstellingen. Nogal een gedoe, maar het werkt wel.. Topic mag dicht wat mij betreft.
Reageren

Regels voor berichten