![]() |
|
Condoom helpt tegen SOA's, waar een pil dat niet doet. Mocht een van jullie ooit onveilige seks hebben gehad, dan is het zeker wel aan te raden. En daarnaast heeft het ook z'n voordelen, het 'voelt' veiliger dan alleen pil (tenminste, ik zou me er een stuk veiliger door voeler, en het zeker liever hebben bij een eerste keer seks) en daarnaast is zelfs een pil niet 100% - zeker doordat het niet altijd even goed gaat met slikken e.d.- en maak je met condoom de kans op een zwangerschap nog net iets kleiner. Ik had er laatste nog getallen over, aha, gevonden. Klik! En double dutch is dan condoom + pil.
En het nadeel is natuurlijk dat je het voorspel even moet onderbreken, het een beetje meer gedoe is, ect, maar ik denk dat je dat deel van het verhaal wel zelf kan verzinnen. En tenzij één van jullie een SOA heeft (of kan hebben) is het niet nodig, maar heeft het nog wel z'n voordelen. (: En qua standje zou ik het niet echt weten, maar ik zou gewoon heel simpel en standaard beginnen. ![]() |
![]() |
|
Dat heeft niet zozeer met leeftijd te maken, hoor! Sterker nog, het heeft niets met leeftijd te maken. SOA is een Seksueel Overdraagbare Aandoening, die overgebracht wordt door seksueel contact, dus.
![]() Maar ik vind dat toch wel een beeeeetje basiskennis hoor. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En inderdaad, je hebt ook nog kinderen die HIV/Aids hebben omdat hun moeder dat heeft. En ik heb ook wel gehoord van iemand die een SOA kreeg doordat ze zich scheerde met het scheermesje van haar vader die een koortslip had. Maar in principe is het gewoon van seksueel contact, een enkele uitzondering daargelaten. Maar als je geen aids hebt en geen seksueel contact hebt gehad, mag je er van mijn part er wel vanuit gaan dat je SOA-vrij bent. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit lijkt mij het minst pijnlijke standje: http://www.sexwoordenboek.nl/standjes_hemelbed.html
|
![]() |
||
Citaat:
tenzij je in de rustweek (als je de pil slikt van de pil) sex hebt oke maar het heet dan ook niet voor niets een rust week. ik ben ook geen raket geleerde maar zelfs ik weet dat ik dan geen sex moet hebben.. |
![]() |
||
Citaat:
welk standje het beste is dus welke het lekkerste is kan verschillen per persoon ik zou zeggen probeer het maar gewoon uit en overleg met je vriendin ![]() maar doggystyle kan pijndoen dus ik zou gaan voor http://www.sexwoordenboek.nl/standjes_liefdeswacht.html en die kan je ook nog aanpassen naar eigen wens maar ik zou zeggen ontdek wat voor jou en je vriendin het prettigst is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar als je niet aan de pil bent dan kan je in de menstruatie ook zwanger raken teminste volgens mijn biologie docent ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tijdens je ongesteldheid is er normaal gesproken geen eitje om te bevruchten. Maar soms, om welke reden dan ook (onregelmatige cyclus, stress, medicijnen, 'gewoon', etc), kan het voorkomen dat er wél een eisprong plaatsvindt tijdens je ongesteldheid. En in dat geval kun je wél zwanger raken. Maar omdat je dat niet van tevoren weet, moet je dus áltijd zorgen dat je veilig seks hebt, ook tijdens de ongesteldheid. Tenzij je zwanger wilt worden, natuurlijk ![]() |
![]() |
|
nou missionaris lukte bij mij en mn vriend niet echt de eerste keer, dus ben ik maar bovenop gegaan. was wel heel prettig, want zo kon ik het tempo bepalen en hoe diep hij in me kwam. en je kan alsnog lekker knuffelen als je gwn voorover buigt
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit is inderdaad een zeer goed advies Aan gezien ieder lichaam anders is is het goed om het zeer rustig aan te doen, en gewoon de dame in kwestie aan laten geven tot hoever ze kan gaan |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het schijnt ook dat jongens minder snel klaarkomen door het standje 'vrouw bovenop', klopt dat? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Liefde & Relatie |
Gedumpt na eerste keer seks Krume | 17 | 22-05-2014 20:23 | |
Seksualiteit |
eerste keer seks dronken???? :( gangbang | 8 | 10-11-2012 13:37 | |
Seksualiteit |
De eerste keer met je huidge partner Thee Muts | 47 | 26-08-2006 22:24 | |
Seksualiteit |
Eerste keer seks, soa's? BPF | 2 | 24-10-2004 15:55 | |
Seksualiteit |
klaarkomen bij eerste keer/keren seks? sui | 34 | 13-08-2003 14:00 |