Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@Em, ik heb t mss nogal vaag verwoord inderdaad, maar meiden die je uiterlijk zien en gelijk smoorverliefd zijn vind ik toch maar raar, hoe kun je nou verliefd zijn op een uiterlijk? dat is hetzelfde als verliefdheid op beroemde mensen, je kent alleen het uiterlijk.
Natuurlijk speelt het uiterlijk mee maar het moet niet het enigste zijn waardoor je verliefd wordt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je snapt toch hopelijk zelf wel dat wij nog steeds niet weten hoe je eruit ziet? Een 15-jarige, blonde jongen.. Daar zijn er nogal veel van.
En sowieso is jouw vraag een beetje stom (no offence), want iedereen heeft een andere smaak. Er zullen meisjes zijn die wel op jou vallen en meisjes die niet op je vallen. Ook heeft Duckdoggy natuurlijk gelijk. Uiterlijk is niet het enige dat meetelt (waarschijnlijk zelfs het minst belangrijke). |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Toen ik 15 was had ik nog met niemand gezoend. Inmiddels heb ik met 2 mensen gezoend en er vallen nog wel meer mensen op me. Je hoeft je niet druk te maken, zou ik zeggen. Op ieder potje past een dekseltje.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat kan ik nog doen? Noordzeekrab | 24 | 17-08-2012 10:14 | |
Liefde & Relatie |
Gezien worden als "beste vriend" Praganonut | 278 | 05-09-2007 12:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Psychologie |
Het tekort aan zelfvertrouwen bij meisjes is de schuld van de maatschappij en jongens Gothic | 51 | 29-06-2002 09:27 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: 'aardige' jongens zijn inferieur. Verwijderd | 55 | 10-06-2002 00:34 |