Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2011, 14:15
slangengek5
slangengek5 is offline
hey,
kben een jongen 15 jaar uit almelo maar ik had een vraagjuh
kheb blond haar en zie er jonger uit dan 15 volgens de meesten en ben niet echt gespierd ofzow zijn er wel (mooie) meisjes die op mijn soort type vallen (heb pas 1 meisje gezoend) dus meiden antwoorden svp
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2011, 14:27
Verwijderd
als een meisje op je uiterlijk valt is ze slecht,
een meisje moet op je karakter vallen!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 14:41
Verwijderd
Nee, uitsluitend lelijke meisjes vallen op blonde vijftienjarige jongens. Sorry, knul.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 14:43
Em.
Em. is offline
Citaat:
als een meisje op je uiterlijk valt is ze slecht,
een meisje moet op je karakter vallen!
Dat is niet waar. Een meisje (of wie dan ook) is niet 'slecht' als ze op je uiterlijk valt. Ik denk ook wel eens 'wauuwwww lekkerr' en dat maakt me nog niet slecht. Ik denk dat iedereen (behalve blinde mensen misschien) wel naar uiterlijk kijkt, zeker in eerste instantie, maar niemand (als in: niemand die beschikking heeft over meer dan één hersencel) kijk echt alléén naar uiterlijk. En bovendien heeft iedereen een andere smaak, ik houd bijvoorbeeld absoluut niet van type 'gespierde neger met tatoeages' waar sommige meiden helemaal gek van worden.

En verder is iedereen in de puberteit wel onzeker. De één wat meer dan de ander, maar hé, het is normaal want puberteit en je moet je ineens druk maken om dingen als 'het andere geslacht' (of hetzelfde geslacht, dat kan ook) en dergelijke.
En 'pas één meisje hebben gezoend' is geen argument. Ten eerste vind ik het geen 'pas', want je bent pás vijftien (en dát is wel een pas) en genoeg van jouw leeftijd hebben niemand gezoend, al zullen ze het misschien niet zo zeggen. En er zijn betere manieren om aantrekkelijkheid te meten dan 'met hoeveel mensen je gezoend hebt' want dat zegt ook iets over hoe makkelijk je met mensen zoent, meer misschien nog dan over je aantrekkelijkheid.

En verder groei je echt nog wel. Alle jongetjes lijken klein en jong en zonder dat je het weet kijk je ineens tegen ze op. Als meisje dan. In de tweede waren ze nog schattig en klein, in de vijfde steken ze ruim een kop boven me uit. Ik weet ook niet waarom, maar jij groeit ook nog wel in vorm.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 14:45
Verwijderd
Als dat meisje jou heeft gezoend, viel ze vast op je. Dus dat is alvast één.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 15:01
Verwijderd
Uiterlijk brengt mensen bij elkaar.
Innerlijk houdt mensen bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 15:32
Verwijderd
@Em, ik heb t mss nogal vaag verwoord inderdaad, maar meiden die je uiterlijk zien en gelijk smoorverliefd zijn vind ik toch maar raar, hoe kun je nou verliefd zijn op een uiterlijk? dat is hetzelfde als verliefdheid op beroemde mensen, je kent alleen het uiterlijk.
Natuurlijk speelt het uiterlijk mee maar het moet niet het enigste zijn waardoor je verliefd wordt.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 15:37
Verwijderd
Je snapt toch hopelijk zelf wel dat wij nog steeds niet weten hoe je eruit ziet? Een 15-jarige, blonde jongen.. Daar zijn er nogal veel van.

En sowieso is jouw vraag een beetje stom (no offence), want iedereen heeft een andere smaak. Er zullen meisjes zijn die wel op jou vallen en meisjes die niet op je vallen. Ook heeft Duckdoggy natuurlijk gelijk. Uiterlijk is niet het enige dat meetelt (waarschijnlijk zelfs het minst belangrijke).
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 15:47
Verwijderd
Citaat:

Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 07:11
Koekiemonster.
Koekiemonster. is offline
Beetje weinig info hea?
Oud 16-02-2011, 07:58
Verwijderd
Een beetje weinig info inderdaad. En dan nog kunnen wij niks zeggen want niet iedereen valt op dezelfde jongens. De één vindt Zwart haar en bruine ogen leuk, en de ander blond haar met blauwe ogen. Daar kan je weinig over zeggen lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 09:24
Rysair
Rysair is offline
Citaat:

Uiterlijk bepaalt meerendeels, innerlijk houdt je bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 10:07
Verwijderd
Over het algemeen vallen alleen lelijke meisjes op blonde jongens. Helaas knul!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 11:50
Breakdown
Breakdown is offline
Je moet een leuk karakter hebben dat is belangrijk..
Maar iedereen die zegt dat hij of zij alleen op innerlijk valt liegt, want uiterlijk is sowieso ook wel belangrijk wil iemand op je vallen
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 13:19
Em.
Em. is offline
Citaat:
Je moet een leuk karakter hebben dat is belangrijk..
Maar iedereen die zegt dat hij of zij alleen op innerlijk valt liegt, want uiterlijk is sowieso ook wel belangrijk wil iemand op je vallen
Uitstraling is denk ik een beter woord. Want je valt niet echt op iemands uiterlijk + innerlijk, je valt (in eerste instantie) vooral voor iemands uitstraling. En dat is meer dan alleen uiterlijk, maar wordt ook bepaald door hoe zelfverzekerd je bent. Als de één wat mooier is dan de ander, maar de ander straalt véél meer zelfvertrouwen uit, dan zullen de meeste voor 'de ander' gaan.
Oud 16-02-2011, 15:01
Verwijderd
Citaat:
OF innerlijk stoot mensen af in mijn geval
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 15:33
LW
LW is offline
Ik zeg foto!

Nee even serieus, je bent nog zo jong dat je je daar iniedergeval niet druk om moet maken.
Op ieder potje past een deksel.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Over het algemeen vallen alleen lelijke meisjes op blonde jongens. Helaas knul!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 19:19
Verwijderd
Ik zou wel op jou type vallen denk ik!(L)
maar het gaat ook om het karakter enz.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2011, 17:11
LW
LW is offline
Citaat:
Ik zou wel op jou type vallen denk ik!(L)
maar het gaat ook om het karakter enz.
Daten!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2011, 22:55
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
@Em, ik heb t mss nogal vaag verwoord inderdaad, maar meiden die je uiterlijk zien en gelijk smoorverliefd zijn vind ik toch maar raar, hoe kun je nou verliefd zijn op een uiterlijk? dat is hetzelfde als verliefdheid op beroemde mensen, je kent alleen het uiterlijk.
Natuurlijk speelt het uiterlijk mee maar het moet niet het enigste zijn waardoor je verliefd wordt.
hormonen en aantrekkingskracht
Met citaat reageren
Oud 19-02-2011, 16:45
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Toen ik 15 was had ik nog met niemand gezoend. Inmiddels heb ik met 2 mensen gezoend en er vallen nog wel meer mensen op me. Je hoeft je niet druk te maken, zou ik zeggen. Op ieder potje past een dekseltje.
Oud 22-02-2011, 20:18
xPien
xPien is offline
uiterlijk straalt,
innerlijk bepaalt
maar dat is voor iedereen weer anders ..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten