Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
fjieuw, gelukkig had ik nog op tijd berichtend gemultiquoot
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Het merendeel van de vrouwen laat dus gewoon scheten waar haar man bij is ![]() |
![]() |
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik weet er ook barweinig van hoor, daar niet van. Maar ik weet genoeg om te weten dat wat jij zegt hóógstwaarschijnlijk onzin is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind scheten laten toch wel echt te genant hoor, om in het bijzijn van je lovah te doen. Teennagels knippen is ook wel een vrij banaal iets, zou ik ook niet zo snel doen nee. |
![]() |
||
Citaat:
Sorry hoor, ik vind het gewoon enigszins fascinerend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja eh, zoals ik al zei, we waren gewoon allemaal behoorlijk verrot van binnen, het was niet echt op commando, het kwam gewoon. En nu wil ik het hier niet meer over hebben, want het was een van de genantere momenten van m'n leven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je hebt ook mensen die als ze een scheet laten zo helemaal in een houding gaan staan met hun kont naar achteren en er echt een soort showtje van maken.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ook, dat doe ik na zeven jaar relatie nog niet, and never will ![]() teennagels knippen snap ik echt niet wat daar geheim aan te houden valt. maar ik ken afgezien van bovenstaand punt ook totaal geen schaamte, mijn man mag me in de meest oncharmante poses en omstandigheden zien ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Als ik ga bevallen mag mijn man er niet bij zijn
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar er zijn er die eerder in me op zouden komen, hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |