Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2010, 23:30
Daantjer
Daantjer is offline
Een topic over hoe jij het liefst de ochtend begint, bij mij bijvoorbeeld:
Een grote bak koffie en een sigaret.

Dus forum, hoe beginnen jullie de ochtend?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2010, 23:44
Picidae
Picidae is offline
Ik stap mn bed uit, ontwaak mijn pc uit z'n dromen,
dan kleed ik me aan, maak koffie en ga ondertussen terug naar de pc, vervolgens met een duf hoofd fora lezen en replyen.
Daarna maak ik de koffie af en breng ik mn zusje ook koffie en maak wakker omdat ze standaard weer gaat slapen als haar wekker gegaan is, moeders krijgt ook nog koffie.
Nouja hierna ontbijten en aan de ochtendhygiene beginnen.
Waarschijnlijk een langer verhaal dan de bedoeling van de TS was
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 23:50
Maaike.
Maaike. is offline
Ik druk enkele malen te vaak de snooze-button in, bouw een tosti, trek m'n kleren aan en tegen de tijd dat mijn tosti-apparaat klaar is eet ik die op terwijl ik de deur op slot doe en naar buiten ga. Make-up e.d. doe ik in de trein

En heel soms heb ik meer tijd en dan gebeurt alles rustiger, met een bak koffie erbij en douchen enzo
Oud 24-12-2010, 00:02
Jefar
Jefar is offline
Ik snooze een paar keer, dan douchen en ff in m'n ochtendjas wat tv kijken en mijn tosti op eten en dat zoete kellogs spul. Dan kleed ik mij aan en poets ik mijn tanden etc. En dan naar de busstop toe fietsen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 01:24
Verwijderd
snooze heel veel daarna douche eten internet.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 01:24
Verwijderd
hoera voor vakantie.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 01:36
Verwijderd
cola en een sigaret.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 10:00
flower1989
flower1989 is offline
koffie en een sigaretje
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 10:03
Giles
Giles is offline
Koffie en een sigaret? Daar ben je veel te jong voor.

Ik begin mijn ochtend het liefst tussen negen en tien uur. Dan doe ik mijn Dudejas aan, vraag de keuken of ze thee willen schenken, schuifel naar de badkamer, was me en schuifel dan naar beneden.
Mijn ontbijt bestaat uit veel thee, een boterham en een stuk oudewijvenkoek, behalve in het weekend of bij koude (want dan pap).
Oud 24-12-2010, 11:46
tuttebel
tuttebel is offline
colleges beginnen 's middags, dus meestal slaap ik een beetje uit. dan sta ik op, douchen, aankleden. ik zet thee en na mn kop thee maak ik wat toast of eet ik wat yoghurt. dan haal ik mn email op en begint de dag.
Oud 24-12-2010, 14:23
Englander
Englander is offline
Koffie en sjekkie.
Oud 24-12-2010, 14:51
Volk
Volk is offline
Kusjes, douchen en een bak brinta.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 15:18
Rysair
Rysair is offline
Tosti's en bankhangen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 15:31
vlimpie
vlimpie is offline
glaasje jus dórange
2 boterhammen met jam
nieuws kijken
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 15:44
AzN
AzN is offline
Voor mij is 't uitermate belangrijk dat ik uit mezelf wakker word en dus niet wakker word gemaakt door de wekker of iets/iemand anders . En daarna wil ik koffie.
Oud 24-12-2010, 19:38
Daantjer
Daantjer is offline
het valt me op dat wel een aantal mensen fan zijn van de koffie+roken, lijkt het nou zo of past het goed bij elkaar?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 20:29
Verwijderd
Het liefst begin ik een ochtend niet.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 23:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het liefst begin ik een ochtend niet.
Idd, meestal kom ik voor het middaguur m'n nest niet uit.

Citaat:
het valt me op dat wel een aantal mensen fan zijn van de koffie+roken, lijkt het nou zo of past het goed bij elkaar?
Prima combo! Allebei een beetje bitter, allebei oppeppend en allebei ongezond. Win!
Oud 25-12-2010, 09:38
*oma*
*oma* is offline
Ik begin mijn dag altijd met een blikje energydrink
Oud 25-12-2010, 12:08
Giles
Giles is offline
Citaat:
Voor mij is 't uitermate belangrijk dat ik uit mezelf wakker word en dus niet wakker word gemaakt door de wekker of iets/iemand anders . En daarna wil ik koffie.
Jij werkt/studeert niet in de ochtend? Of heb je een hele goede biologische klok?
Oud 26-12-2010, 11:14
Verwijderd
met winterweer snel bedenken, bussen of fietsen?
En in geval van het eerste mezelf rot gaan haasten om nog op tijd te komen
Met citaat reageren
Oud 27-12-2010, 11:50
Catch
Catch is offline
Wekker, een keer snooze, uit bed, laptop aan, muziek aan, aankleden, krant halen, ontbijt maken en eten en krant lezen, ontbijtspul opruimen jas aan werken/college.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2010, 16:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik houd van rustig aan doen 's ochtends, sta liever een kwartiertje eerder op dan dat ik moet haasten. Zet de wekker een kwartier voor ik eruit moet zodat ik nog even kan blijven liggen en langzaam wakker kan worden. Dan zet ik de waterkoker aan en ga me in tussentijd aankleden en m'n haar doen. Daarna ontbijten met een kopje thee, boterham en beschuitje voor de tv met het journaal. Dan nog tanden poetsen, beetje optutten, m'n spullen bij elkaar zoeken en weg
Oud 28-12-2010, 15:08
Verwijderd
Cola Zero + sigaret.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 15:58
pubertje7
pubertje7 is offline
brooodje pindakaas
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2010, 16:51
Verwijderd
Krant, thee, pap en koud water.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 17:41
Signy
Signy is offline
Ik zet de wekker een half uur voor ik eruit moet zodat ik nog even kan snoozen. Dan sta ik op, plassen, wassen, tandenpoetsen, aankleden, lenzen indoen en voila
Oud 29-12-2010, 07:25
SacredRose
SacredRose is offline
wakker worden, laptop aanslingeren zonder uit bed te komen, internet plus even muziek, naar beneden koffie en brood. als dat op is nog een bak koffie en een shaggie en daarna douche rotzooi in me tas gooien en naar de bushalte gaan om te zien hoelang ik moet wachten op een bus
Oud 29-12-2010, 13:35
Toneless
Toneless is offline
Het liefst sta ik pas op om 12 uur en dan douchen, eten en een peukie roken. Maar meestal ben ik te laat en moet ik me haasten voor de trein.
Oud 29-12-2010, 19:14
Verwijderd
Niet?

Maar helaas heb ik niet die luxe, dus ik sta op om 7 uur, een broodje en een kopje thee, dan snel aankleden, make-up erop, tas inpakken en de fiets op.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 20:52
duivelaartje
duivelaartje is offline
Snoozen, daarna brood uit de vriezer, douchen, mascara op, aankleden, brood smeren, snel opeten en m'n fiets op.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 21:01
Verwijderd
Snoozen, glas water, douchen, badjas aan, glas water en vitaminenpillen, koffie zetten, journaal kijken, aankleden, lenzen indoen, haar doen, scheren, tanden poetsen en dan een boterham/cornflakes eten, fiets pakken. Duurt meestal 1 tot 1,5 uur.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 22:19
Verwijderd
Citaat:
koffie en een sigaretje
Citaat:
Koffie en een sigaret? Daar ben je veel te jong voor.
Het is schokkend, maar mensen uit '89 zijn nu dus 21.

Doordeweeks begin ik mijn dag met 1 x snoozen, naar de wc gaan, theewater opzetten, wassen en aankleden, thee inschenken, melk in de magnetron doen, lunchpakket maken, brinta van de melk maken, de brinta opeten terwijl ik iets lees, theewater opzetten, de eerste thee opdrinken, de tweede thee inschenken, haar en make-up doen, spullen bij elkaar zoeken die ik mee moet nemen, de tweede thee drinken terwijl ik iets lees, tandenpoetsen en de deur uit. Dat duurt alles samen ongeveer 45 minuten.

In het weekend is het altijd anders. Dat is natuurlijk wat ik het liefst doe. Maar doordeweeks geef ik de voorkeur aan efficiënt.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 10:51
Giles
Giles is offline
Citaat:
Het is schokkend, maar mensen uit '89 zijn nu dus 21.
Goden, je hebt gelijk
Oud 30-12-2010, 17:22
Verwijderd
Ik begon vanochtend mijn ochtend door stipt 6:00 het bedje in te duiken
Met citaat reageren
Oud 01-01-2011, 14:10
Rivka
Rivka is offline
Het liefst zou ik rond tienen mijn bed uitkomen, maar ja, school begint om half negen hč .

Ik kan echt niet wakker worden zonder douchen, dan voel ik me volkomen kut. Dus begint mijn dag om 6.30 stipt, ga ik douchen, aankleden, haar en make-up doen, ontbijten en wegwezen.
Oud 01-01-2011, 17:27
Verwijderd
Opstaan, ontbijten, brood klaarmaken, aankleden, tas inpakken, en dan snel naar school. Dat alles binnen 20 minuten.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 20:35
Miekje*
Miekje* is offline
Opstaan, plassen, aankleden, tandenpoetsen, eten pakken en weg.
Oud 02-01-2011, 22:01
YumYum
YumYum is offline
Radio luisteren van de wekker, douchen, aankleden, haar, make-up, spullen pakken, ontbijten en weg
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 16:11
wklooster
wklooster is offline
Overwegen op te staan, besluiten niet op te staan, erachter komen dat ik veel te laat ben. Snel een broodje naar binnenwerken, mn lenzen indoen, mn haar doen, wat koffie die nog te heet is naar binnen giete, mn tandenpoetsen en dan als een gek naar school fietsen. Oow nee, dat was hoe ik mn ochtend nu begin. Ik begin hem het liefst rustig... :-)
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 17:05
marrel
marrel is offline
Nieuws luisteren in bed, rustig haar en makeup doen en dan ontbijten met brood en ranja. Liever niemand in de buurt die me lastig valt. Tanden poetsen en de deur uit. Het moet altijd sneller dan ik liever heb maja!
Oud 05-01-2011, 15:59
michael45
michael45 is offline
douche
muziek
energy drank
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 16:27
Verwijderd
schooldag:
1x snooze, make-up, haar, aankleden, ontbijt, dat roteind van 10 km fietsen naarschool<-- 1uur.
weekend
rond 11:30 wakkerworden, douchen, ontbijt, computeren, naar zingen <-- 1,5 uur
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 17:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik begon deze ochtend met, vol automatisch, m'n telefoon van 2 meter hoogte naar beneden gooien toen het alarm ging.
Blijkbaar wou ik zo graag doorslapen dat ik dat ding gewoon wegmieterde. Maar toen begon het te trillen op m'n laminaat-vloer en kon ik niet meer verder slapen.
Oud 05-01-2011, 20:09
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Ik begon deze ochtend met, vol automatisch, m'n telefoon van 2 meter hoogte naar beneden gooien toen het alarm ging.
Blijkbaar wou ik zo graag doorslapen dat ik dat ding gewoon wegmieterde. Maar toen begon het te trillen op m'n laminaat-vloer en kon ik niet meer verder slapen.
tip: gooi hem heel hard tegen de muur aan, valt de batterij er waarschijnlijk uit.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 20:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
tip: gooi hem heel hard tegen de muur aan, valt de batterij er waarschijnlijk uit.
Als een harde gooi van 2 meter hoogte al niks doet, denk ik dat een muur ook niet veel schade aan zal richten.
Niet dat ik dat wil natuurlijk, want ik heb die telefoon best wel nodig eigenlijk.
Oud 05-01-2011, 21:06
Megamandy
Megamandy is offline
zodra ik mijn wekker hoor, blijf ik altijd nog een dik half uur liggen in mijn bed haha =P
daarna ga ik douchen,en moet ik eerst een vrolijk muziekje horen, ik heb eens in de zoveel tijd een muziekje waar ik helemaal vrolijk van wordt, op het moment is dat dus hello van martin solveig!
anders ben ik dus echt stondchagerijnig!
als ik dan beneden kom dan is het tijd voor Koffieee =)
en dan maar naar school he,,
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 23:39
Verwijderd
Als mijn wekker gaat sta ik op en neem ik mijn medicijnen in, stel mijn wekker in voor een half uur later en ga weer terug in bed. Half uur later sta ik op en schuifel ik in mijn pyjama naar beneden. Rustig ontbijten, sigaretje roken, koffie drinken, pillen innemen en dan me aankleden, of soms eerst computeren en me dan aankleden. En dan whatever de dag mij brengt.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 15:14
Severus
Severus is offline
Wakker worden, ± half uurtje in bed blijven liggen (om in alle rust echt wakker te worden), opstaan en computer aanzetten (en terwijl die aan het opstarten is even snel naar het toilet), daarna met een blik ijskoffie even het ochtendrondje op het Internet maken (wat meestal minimaal een uurtje duurt).

Daarna begin ik pas aan de standaard ochtendrituelen, zoals aankleden en tandenpoetsen. Ik ben totáál geen ochtendmens, dus ik heb het echt nodig dat mijn ochtend heel rustig begint en opgebouwd wordt.
Oud 09-01-2011, 18:31
Loezzel
Loezzel is offline
Half uurtje snoozen, dan aan de wastafel me opfrissen, haren doen, make-up, daarna aankleden, eten en tegelijkertijd lunch klaarmaken, tot slot tanden poetsen en gaan...
Reageren

Regels voor berichten