Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bijna altijd is een los toestel simlock vrij. Ik kan je dus niet garanderen dat het altijd zo is.
Als je mobiel over WiFi beschikt kan je inderdaad, net als bijvoorbeeld laptops, gebruik maken van draadloos internet. Dat draadloos internet moet er dan wel zijn, en bovendien niet beveiligd zijn. Tenzij je het wachtwoord ervan hebt dan. Dus zo heel veel netwerken houd je niet over, maar ik gebruik het wel veel thuis, op school en bij bijv. de McDonald's. Maar het is natuurlijk altijd leuk om erop te hebben. Ik vind zelf de vergelijker van Tweakers.net, http://tweakers.net/pricewatch/cat/2...telefoons.html , fijner dan Kieskeurig op het gebied van telefoons. Aan de rechterkant kun je opties aan en uit zetten. Ik raad je een HTC met Android aan. Heb zelf de HTC Hero nu precies één jaar en ben er nog steeds erg tevreden over, al begint hij al wat trager te worden vergeleken met de telefoons die nu uitkomen. Maar dat is logisch. Succes ![]() Laatst gewijzigd op 13-02-2011 om 10:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het gaat in ieder geval geen HTC worden zit een beetje krap bij kas Hadoe |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Genaaid door Primafoon! Wat moet ik doen? vortex | 17 | 22-09-2004 21:09 |