Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2011, 19:18
Verwijderd
Dit is een topic voor de thuisblijvers, nouja thuisblijvers, de mensen die niet meegaan met hun ouders om de een of andere reden.
Dus welke leeftijd ging jij voor t eerst niet mee en hoe beviel dat enzo, en waarom ging je niet mee etc. vertel het hier allemaal!!''
En nog n idee voor later:
Misschien kunnen we dit topic van de zomer als n soort ''saaitopic'' voor de thuisblijvers gaan gebruiken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2011, 21:18
flower1989
flower1989 is offline
ik ga al een aantal jaar niet mee. Omdat we een hond hebben, dus als me ouders op vakantie gaan pas ik op de hond
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 15:36
Hawahaai
Hawahaai is offline
Toen ik 17 was, ben ik voor het eerst zelf op vakantie gegaan, maar ging ik ook nog met mijn ouders mee op vakantie. Het jaar daarna, toen ik 18 was, gingen zij voor het eerst zonder mij op vakantie, omdat ik weer zelf op vakantie ging en niet meer mee 'wilde' met hen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 18:07
joris456
joris456 is offline
ik ga dit jaar voor het eerst niet mee, omdat ik niet van steden bezichtigen hou. dat doen we namelijk elk jaar...
Oud 02-02-2011, 18:16
Em.
Em. is offline
Ik ging vorig jaar niet mee, omdat ik liever thuisblijf dan dat ik op één of andere camping in Frankrijk in een tent ga zitten. Het jaar ervoor gingen we niet op vakantie, en de twee jaar dáárvoor heb ik de hele vakantie gezeurd dat ik naar huis wilde. Wat moet ik met zeildoek en op een kluitje zitten tussen Franse mensen als ik thuis een goed bed én internet heb?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 16:21
Verwijderd
@Em, je mag niet voor mij spreken
Nee grapje, maar je zegt werkelijk precies hetzelfde als hoe ik erover denkXD

Ik ging voor het eerst niet meer mee toen ik 13 was.
De zomer daarvoor waren we niet op vakantie geweest, en de zomer daar weer voor wel maar toen verveelde ik me al na 4 dagen(we gingen 2,5 week op vakantie)
Ik sliep de eerste keer wel bij familie maar overdag deed ik gewoon mn eigen ding, hoe ik het komende zomer ga doen weet ik nog niet maar wel dat ik dan weer niet mee wil.
De rede dat ik niet mee wil is dat ik gewoon zo verschillend ben van mn ouders en broertje dat het niet werkt.
mn ouders bezoeken graag oude dorpjes terwijl ik meer van de grote steden ben. mn ouders en broertje gaan dolgraag wandelen terwijl ik daar de lol niet van in zie, en mn vader en broertje gaan graag vissen waar ik ook geen bal aan vind.
Ze gaan sowieso vaak naar van die campings in frankrijk in van die mini-dorpjes met echt maar 60 huizen ofzo, ik voel me daar totaal niet thuis, ik wil gewoon liever naar de grote stad toe.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2011, 15:58
Verwijderd
zijn er emnsen die nu al weten dat ze komende zomer niet meegaan?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2011, 22:50
Verwijderd
Toen ik nog thuis woonde ging ik altijd mee, behalve als ik opgenomen was. Mijn ouders wilden toen thuisblijven, maar ik heb ze naar Zwitserland geschopt. Ik wilde hun vakantie niet verpesten, maar achteraf hebben ze het toch niet echt heel erg naar hun zin gehad daar, wetende dat ik in Nederland was.
Sinds ik op kamers woon ben ik nog een paar keer mee geweest. Nu ben ik al een paar jaar niet op vakantie geweest en dit jaar ga ik ook niet. Tenminste, ik wil wel graag een week naar Taizé, maar that's it.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 23:53
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik zou vanaf mijn 18e alleen thuis mogen blijven.
Mijn ouders zijn sinds mijn 18e niet meer op vakantie geweest...yeah.
Oud 15-02-2011, 08:57
Miek
Miek is offline
Eigenlijk zijn mijn ouders al jaren niet echt op vakantie geweest. Een paar keer een weekendje weg, nou dat gunde ik ze ook wel zonder mij. Verder ben ik zelf meer zelf op vakantie geweest met vrienden/vriendje sinds mijn 18e ongeveer.

Ik denk ook als mijn ouders binnenkort weer op vakantie gaan, dat ik het dan zelf moet betalen om mee te gaan.. nou het ligt natuurlijk ook erg aan de bestemming maar ik heb dat geld er waarschijnlijk niet echt voor over. Als ze nou echt ergens naartoe willen waar ik graag naartoe wil dan lijkt me dat nog wel leuk, wel een gek idee dan om alleen met mijn ouders op vakantie te gaan zonder leeftijdsgenoten.. maar dat moet vast wel lukken haha.
Oud 15-02-2011, 15:04
Verwijderd
Toen ik 17 was stopte ik met mijn ouders mee te gaan, en ging ik zelf festivals bezoeken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten