Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2011, 20:57
Signy
Signy is offline
Kijken jullie deze nieuwe serie?
Vanaf vandaag op televisie.

Ik heb het net gezien en was positief verrast
Oud 07-03-2011, 08:34
Lente
Lente is offline
ik vond het tof! Ben benieuwd naar de tweede aflevering, of het dan weer over al diezelfde mensen gaat of dat het dan anderen zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2011, 10:43
*oma*
*oma* is offline
Even een linkje erbij .
Oud 09-03-2011, 15:32
Nothing
Nothing is offline
Ik vond de eerste aflevering wel grappig.. Ben nog niet helemaal om, (maar heb toch geen alternatief op de zondag) dus ga de 2de aflevering ook wel kijken
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 16:30
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb het ook net gekeken, het leek me eigenlijk niet heel boeiend (zo Amsterdams...), maar was ook wel positief verrast
Oud 13-03-2011, 23:26
Martiño
Martiño is offline
Leuk
Oud 20-03-2011, 21:25
Signy
Signy is offline
Ja, k vind het leuk!
Teun (Adam) =
Oud 20-03-2011, 21:50
Martiño
Martiño is offline
Oei, blote Teun.
Oud 21-03-2011, 07:58
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vind het nog steeds wel leuk, maar wat ik wel raar vind, is dat er zo veel dingen overduidelijk niet kloppen. Bijvoorbeeld over die transseksuele vuilnisman, voordat je operaties krijgt, ben je verplicht om een tijd al als het geslacht dat je wilt zijn te leven, maar hier was dat totaal niet aan de orde, sterker nog, niemand van zijn collega's wist ergens vanaf. En ook met dat werk van Adam, ik kan bijna niet geloven dat ze steeds alles uit de kast trekken voor die begrafenissen (en er steeds zelf heen gaan), met vlinders en al...
Oud 21-03-2011, 08:26
Martiño
Martiño is offline
Ik denk dat ze zichzelf wat artistieke vrijheid gunnen. Als die vuilnisman open was geweest over zijn transseksualiteit, dan was er natuurlijk een minder interessant verhaal geweest. En het zou natuurlijk saai zijn als Adam de hele dag op zijn kantoor zit te werken, en verder nooit buiten de deur komt (ik kan me wel voorstellen dat hij bijvoorbeeld bij de begrafenis aanwezig zou zijn, alleen die vlinders etc. zijn wat overdreven, hoewel er wel iedere keer bij word gezegd dat zulke dingen van het geld van de overledene worden betaald).
Oud 21-03-2011, 08:54
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Artistieke vrijheid is naar mijn idee niet dingen gewoon niet laten kloppen, maar eerder bijvoorbeeld dat Adam en Eva elkaar voortdurend op de meest onwaarschijnlijke plaatsen tegenkomen Maar goed, vind het dus alsnog wel een leuke serie hoor, met al die verschillende verhaallijnen en zo.
Oud 21-03-2011, 13:57
Nothing
Nothing is offline
Maar dat Adam en Eva elkaar overal tegen komen daar draait de hele serie om.. Zodat ze niet meer om elkaar heen kunnen.. Anders werd het een hele saaie serie denk ik.. Omdat zoiets amper in het dagelijks leven gebeurd..
Al hoewel je hebt wel eens dat je iemand tegen komt en die sinds die keer steeds vaker lijkt te zien..
Maar hoe dan ook.. Leuke serie! (vorige week nog 900.000 kijkers deze week 700.000, even kijken of het nog meer gaat afzakken.. Als ze rond de 700.000 kunnen blijven zitten doen ze het zeker goed!!)
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 08:21
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, maar dat vind ik dus ook niet storend, dat ze elkaar steeds tegenkomen, dat houdt het verhaal natuurlijk gaande
Oud 22-03-2011, 11:08
Verwijderd
Ik zal het nog wel es proberen als ik tijd heb.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 14:50
Lente
Lente is offline
ik vond de aflevering van zondag een stuk minder dan de eerste twee, jammerr
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten