![]() |
|
Verwijderd
|
En door!
Stemlijst hangronde 2 Dott 1 Michelangelo 4 Batave 5 Schrödinger 11 Furby Feeder 14 sann 16 Neko 17 Absinthe 18 Etmakas Batave 3 Syori 6 Dingaantouwtje 7 Dobermann 8 Röps 9 Dott 10 Daboman 12 Eye of Sauron 13 Twinkebel 15 (Nog) niet gestemd - UITSLAG: Gelijk spel, wolven kozen voor Dott Stemlijsthangronde 1: klik Disclaimer: ben ik iets vergeten of ben je het niet met me eens? Laat het me weten. Een * achter de naam betekent waarschijnlijk. Als ik je te vaag vindt neem ik je niet in de lijst op. Laatst gewijzigd op 23-02-2011 om 20:06. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij stijgt weer in mijn verdachtenlijstje. En waarom val je Etmakas hierop aan maar Furby Feeder niet? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
edit; ja, eens met wat .sann zegt dus. En bij deze ga ik mijn stem op Dott doorgeven.
|
@sann: je moet jezelf nog even doorstrepen onder batave
het staat nu 6-9 met nog één stem te gaan en een twijfelaar. kom op etmakas, ben je het niet met ons eens dat je nu een paar wolven heel erg in het nauw kunt drijven? ![]() @twinkebel: interesting... zo de aanval op etmakas openen, terwijl wij toch duidelijk de voorvechters van dit idee zijn...
||
Citaat:
Bedankt voor de informatie. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus wat FF heeft gezegd op meer gelijke stemlijstjes klopt helemaal. En dan kan je nog altijd 9 onder Batave doen en 8 onder Dott. Wie weet krijg je een verrassende uitslag en gooi je de volgende ronde Batave er alsnog uit! + je hebt extra info. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb dit idee voorgesteld, FF is hierop voortgegaan. Je bent wartaal uit aan het slaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
edit: er zijn maar 16 spelers over. Geen 17 dus nieuwe post:
Dan hoop ik dat Absinthe naar Dott gaat. En misschien kunnen we Etmakas als laatste stemmer nog naar Dott krijgen. Het zou ook in je voordeel als minder verdachte pleiten Etmakas als je dit zou doen. ![]() Dan is het 8 - 8 en heeft de verrader als die te vroeg heeft gestemd of de wolven die verkeerd staan niet meer wisselen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: ik bedoel dus dat de verrader nog heel makkelijk zijn stem kan wijzigen bij de spelleider en ons dat niet melden. edit 2: oh de quote was ge-edit zonder dat ik het zag. Maar dat doet niet af aan de strekking van mijn verhaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm volgende keer moet ik toch maar eens wat later stemmen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, blijft toch moeilijk met 2 lijstjes. 2 wolven vast onder Batave, 1 onder dott. Verrader onder Batave. Maakt niet zoveel uit dus.
Ik gok trouwens dat de verrader vast álle wolven heeft genoemd behalve snoopy omdat dit te laten zien. Toch maar eens volgende ronde gaan kijken wie veel spelers noemt. |
![]() |
|
Voor ik opgehangen word naar alle waarschijnlijkheid:
Ik vind Twinkebel maar raar spelen, "ik las het alleen maar ter plekke" vind ik een raar argument, dat zou betekenen dat je het vorige topic dus niet helemaal gelezen had of voor het gemak gewoon even een post vergeet? Trouwens, FF en Etmakas geliefden oid omdat ze het met elkaar eens zijn, los van eerdere verdenkingen, is wel een onzinargument. Als ik nog in het spel zit na deze ronde stel ik dus voor om op Twinkebel te stemmen op verdenkingen van verraderheid. De vorige rondes vond ik Michelangelo wat minder agressief dan gebruikelijk spelen, terwijl hij nu wat actiever is, maar dat kan ook aan mij liggen. Sowieso ben ik een andere speelstijl van hem gewend. Wat dit betekent kan ik niet precies zeggen, het viel me gewoon op. Just my 3 cents.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar volgens mij ben ik toch niet inactief ofzo??? |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik zie dat Michael hoopt dat ik naar Dott ga
![]() Nu vond ik haar sowieso al verdachter dan Batave, dat was gisteren zo, in elk geval. En dan doe ik even netjes wat ie zegt, want met snoopy zat ie ook goed, dus voorlopig vertrouw ik Michelangelo wel. En aangezien ie ALTIJD GELIJK HEEFT ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Aargh ik heb soort van een plannetje, maar dat moet dan op het laatste moment uitgevoerd worden. Is er iemand die me vertrouwt en om zeg, .28/.29 in het topic kan zijn en wil doen wat ik dan aandraag?
![]() Ik moet het overigens nog even goed overdenken, ik weet nog niet zeker of het kan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Is het nog de bedoeling dat ik switch naar Dott? Want dan ga ik die switch nu doorgeven. En .sann, ik heb wel een idee wat je van plan bent, maar het lijkt me inderdaad iets waar haken en ogen aanzitten. En ik kan je niet helpen, want ik ben dan waarschijnlijk niet online.
|
![]() |
|
Hai lieverds, ik (bright blue) ben heel erg ziek (ik ga bijna dood van het hoesten) en ga nu op bed. LP is er vanavond niet maar dat weet ik niet zeker. De uitslag komt dus morgen vroeg of vanavond nog, dat hangt van LP af. Excuses, maar ik hoop dat jullie het begrijpen, als ik nog een half uur had kunnen wachten had ik het echt wel gedaan, maar het doet me allemaal echt te veel pijn. (als de uitslag er morgenvroeg pas is dan moet ik even met LP overleggen hoe verder).
||
Citaat:
Geel is dood en bekend met spelleiden. Kut voor je dat je je zo voelt.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Beterschap! |
![]() |
|
De wolven hebben ervoor gekozen om Dott te laten hangen. Ze was een simpele dorpeling.
Nu is het wederom aan de wolven, en jullie mogen tot en met donderdag 20:30 doorgeven wie jullie willen opeten. Ziener, evilziener en tovenaar, jullie kunnen ook je ding doen tot en met donderdagavond 20:30. --- 1. Geel (ziener) 2. .sann 3. Michelangelo 4. Dingaantouwtje 5. Röps 6. Furby feeder 7. snoopy (wolf) 8. Etmakas 9. twinkebel 10. Dott (dorpeling) 11. Neko* 12. Batave 13. Dobermann 14. Syori 15. Daboman 16. Schrödinger 17. Absinthe 18. Eye of Sauron --- Dott: Morgen is het mijn avond, dan zal ik je in het verhaal erbij schrijven ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 deel 2 Verwijderd | 470 | 15-08-2011 14:29 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #83, deel 3 Geel | 217 | 06-03-2011 17:24 | |
De Kantine |