Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2011, 15:06
Verwijderd
En door!

Stemlijst hangronde 2

Dott
1 Michelangelo
4 Batave
5 Schrödinger
11 Furby Feeder
14 sann
16 Neko

17 Absinthe
18 Etmakas

Batave
2 sann
3 Syori
6 Dingaantouwtje
7 Dobermann
8 Röps
9 Dott
10 Daboman
12 Eye of Sauron
13 Twinkebel
15 Etmakas*

(Nog) niet gestemd
-

UITSLAG: Gelijk spel, wolven kozen voor Dott

Stemlijsthangronde 1: klik

Disclaimer: ben ik iets vergeten of ben je het niet met me eens? Laat het me weten. Een * achter de naam betekent waarschijnlijk. Als ik je te vaag vindt neem ik je niet in de lijst op.

Laatst gewijzigd op 23-02-2011 om 20:06.
Advertentie
Oud 23-02-2011, 15:07
snoopy
snoopy is offline
tvp
Oud 23-02-2011, 15:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Tvp!
Oud 23-02-2011, 15:32
Verwijderd
tvp
Oud 23-02-2011, 15:38
Verwijderd
Mijn stem was eigenlijk al wel definitief hoor. Dus dat sterretje mag weg.

En .sann: semantiek schmemantiek
Oud 23-02-2011, 15:38
Verwijderd
Even ter mijn verdediging:
Ik heb niet alleen Batave verdedigd. Ik heb net zo goed Geel en Dott verdedigd. Alleen ben ik de enige die voor Batave opkomt, en dat valt op, ja, dat snap ik. Maar ik wilde, zeker in het begin, voornamelijk mensen verdedigen. Er is aan het begin zo weinig om op af te gaan dat op ieder korreltje bewijs gedoken wordt, en dat is logisch, maar het leek me in ieder geval wel zinnig om ook de andere kant te belichten.

Ik denk dat ik deze ronde op Batave ga stemmen, maar ik weet het niet zo goed. Ik wil ook liever wat spreiding in de stemlijstjes, want zoals FF (meen ik?) al zei: aan vijftien stemmen op één iemand heb je he-le-maal niks. Als diegene wolf blijkt te zijn vast wel wat - maar misschien is Batave geen wolf?

Hoe dan ook. Ik stem liever niet op Batave, omdat die volgens mij er sowieso wel uitgaat, en met 14 stemmen op een persoon heb je niks aan de stemlijstjes. Maar ik geloof er niks van dat Dott schuldig is aan wat dan ook, dus op haar stemmen, hm, mja, nee. En andere theorieën heb ik nog niet gezien, dus iemand anders weet ik niet.

Voorlopig gaat mijn stem dus maar naar Batave. Ik geef hem nu door, voor het geval ik op de rest van de dag geen tijd meer heb.
Oud 23-02-2011, 15:42
twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
Even ter mijn verdediging:
Ik heb niet alleen Batave verdedigd. Ik heb net zo goed Geel en Dott verdedigd. Alleen ben ik de enige die voor Batave opkomt, en dat valt op, ja, dat snap ik. Maar ik wilde, zeker in het begin, voornamelijk mensen verdedigen. Er is aan het begin zo weinig om op af te gaan dat op ieder korreltje bewijs gedoken wordt, en dat is logisch, maar het leek me in ieder geval wel zinnig om ook de andere kant te belichten.

Ik denk dat ik deze ronde op Batave ga stemmen, maar ik weet het niet zo goed. Ik wil ook liever wat spreiding in de stemlijstjes, want zoals FF (meen ik?) al zei: aan vijftien stemmen op één iemand heb je he-le-maal niks. Als diegene wolf blijkt te zijn vast wel wat - maar misschien is Batave geen wolf?

Hoe dan ook. Ik stem liever niet op Batave, omdat die volgens mij er sowieso wel uitgaat, en met 14 stemmen op een persoon heb je niks aan de stemlijstjes. Maar ik geloof er niks van dat Dott schuldig is aan wat dan ook, dus op haar stemmen, hm, mja, nee. En andere theorieën heb ik nog niet gezien, dus iemand anders weet ik niet.

Voorlopig gaat mijn stem dus maar naar Batave. Ik geef hem nu door, voor het geval ik op de rest van de dag geen tijd meer heb.
Dit klinkt me wel een beetje verdacht in de oren. Jij stuurt liever op gelijkspel aan?
Terwijl je weet dat de verrader,heks en de wolven fucken met die lijstjes.
Het spijt me zeer maar zelfs MET gelijkspel is het nog maar gissen wat er nu precies gebeurt is. De weerwolven hebben hier echter wel voordeel mee want als Batave weerwolf is en Dott niet bijvoorbeeld, leeft Batave nog een ronde langer. Er is natuurlijk de kans dat ze allebei slecht zijn, maar om daar nou op te gokken..

Jij staat nu op mijn verdachtenlijstje na Batave.
Oud 23-02-2011, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Dit klinkt me wel een beetje verdacht in de oren. Jij stuurt liever op gelijkspel aan?
Het spijt me zeer maar zelfs MET gelijkspel is het nog maar gissen wat er nu precies gebeurt is. De weerwolven hebben hier echter wel voordeel mee want als Batave weerwolf is en Dott niet bijvoorbeeld, leeft Batave nog een ronde langer. Er is natuurlijk de kans dat ze allebei slecht zijn, maar om daar nou op te gokken..

Aansturen op gelijkspel? Ik zeg niet dat het gelijkspel moet worden, ik zeg dat we er niks aan hebben als er vijftien mensen op Batave stemmen en hij blijkt geen wolf. FF zei hier hetzelfde - die is toch ook niet verdacht?

Dus.
Oud 23-02-2011, 15:50
Verwijderd
Citaat:

Je praat onzin Twinkebel. Juist omdat er gefuckt wordt met de lijstjes kun je daar in latere ronden info uithalen. Het kan ook in het voordeel van de wolven werken, maar ook zeker in ons voordeel.

Jij stijgt weer in mijn verdachtenlijstje. En waarom val je Etmakas hierop aan maar Furby Feeder niet?
Oud 23-02-2011, 15:56
Neko*
Neko* is offline
Citaat:

Gelijkspel geeft later in het spel heel veel informatie weg. Juist omdat er zoveel geklooid wordt met de lijstjes. Daarbij, wie weet zijn ze wel allebei onschuldig, dat kan ook nog. En die ene ronde dat Batave langer leeft als hij wolf is, maakt ook niet dusdanig veel uit; hij is niet de laatste wolf, er zitten er nog 2 meer in. Dus stel het wordt gelijkspel en Dott de keuze van de wolven gaat naar Dott, kunnen we altijd daarna nog Batave ophangen.

edit; ja, eens met wat .sann zegt dus.

En bij deze ga ik mijn stem op Dott doorgeven.
Oud 23-02-2011, 16:13
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
@sann: je moet jezelf nog even doorstrepen onder batave

het staat nu 6-9 met nog één stem te gaan en een twijfelaar. kom op etmakas, ben je het niet met ons eens dat je nu een paar wolven heel erg in het nauw kunt drijven?

@twinkebel: interesting... zo de aanval op etmakas openen, terwijl wij toch duidelijk de voorvechters van dit idee zijn...
Oud 23-02-2011, 16:17
twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
@sann: je moet jezelf nog even doorstrepen onder batave

het staat nu 6-9 met nog één stem te gaan en een twijfelaar. kom op etmakas, ben je het niet met ons eens dat je nu een paar wolven heel erg in het nauw kunt drijven?

@twinkebel: interesting... zo de aanval op etmakas openen, terwijl wij toch duidelijk de voorvechters van dit idee zijn...
Ik heb even terug gelezen, reden dat ik haar erop aanviel was omdat ik het net ter plekke las. Even vorige topic terug gelezen, prima dat jullie het idee verzinnen dat betekent dat ik meteen een aantekening bij jou heb. Interessant dit. Wat zijn de mogelijkheden. Etmakas verrader/wolf of misschien geliefde misschien dat .sann en furby feeder er bij betrokken zijn in één van die straatjes? Duidelijk dat er hier iets aan de hand is.

Bedankt voor de informatie.
Oud 23-02-2011, 16:24
Verwijderd
Citaat:

Onzin, je kan sturen naar een ''gelijkspel'' met een onevenaantal wolven is het moeilijker een gelijkspel te creeren. Je moet geen lijstje maken met 10 onder Batave en 5 onder Dott want dan heb je 0,0 aan de stemlijstjes die verder in het spel heel handig zijn.

Dus wat FF heeft gezegd op meer gelijke stemlijstjes klopt helemaal. En dan kan je nog altijd 9 onder Batave doen en 8 onder Dott. Wie weet krijg je een verrassende uitslag en gooi je de volgende ronde Batave er alsnog uit!

+ je hebt extra info.
Oud 23-02-2011, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb even terug gelezen, reden dat ik haar erop aanviel was omdat ik het net ter plekke las. Even vorige topic terug gelezen, prima dat jullie het idee verzinnen dat betekent dat ik meteen een aantekening bij jou heb. Interessant dit. Wat zijn de mogelijkheden. Etmakas verrader/wolf of misschien geliefde misschien dat .sann en furby feeder er bij betrokken zijn in één van die straatjes? Duidelijk dat er hier iets aan de hand is.

En nu 'vergeet' je Neko weer. Jij zit gewoon verkeerd. Kun je gaan roepen wat je wilt over geliefdes, wolven en verraders, maar dat maakt het niet minder verkeerd.
Oud 23-02-2011, 16:27
Verwijderd
Citaat:

Wil jij geen extra informatie? Want met jouw theorieen en zonder de info op de stemlijstjes komen we toch niet verder.
Ik heb dit idee voorgesteld, FF is hierop voortgegaan.

Je bent wartaal uit aan het slaan.
Oud 23-02-2011, 16:28
Verwijderd
edit: er zijn maar 16 spelers over. Geen 17 dus nieuwe post:

Dan hoop ik dat Absinthe naar Dott gaat. En misschien kunnen we Etmakas als laatste stemmer nog naar Dott krijgen. Het zou ook in je voordeel als minder verdachte pleiten Etmakas als je dit zou doen.

Dan is het 8 - 8 en heeft de verrader als die te vroeg heeft gestemd of de wolven die verkeerd staan niet meer wisselen.
Oud 23-02-2011, 16:31
Verwijderd
Citaat:
edit: er zijn maar 16 spelers over. Geen 17 dus nieuwe post:

Dan hoop ik dat Absinthe naar Dott gaat. En misschien kunnen we Etmakas als laatste stemmer nog naar Dott krijgen.

Dan is het 8 - 8 en heeft de verrader als die te vroeg heeft gestemd of de wolven die verkeerd staan niet meer wisselen.
Eh newsflash de verrader zegt wel vaker wat anders te stemmen dan ie doet. Maar goed, hopelijk levert het fijn wat info op, misschien niet gelijk, maar dan toch zeker over een paar rondes

Edit: ik bedoel dus dat de verrader nog heel makkelijk zijn stem kan wijzigen bij de spelleider en ons dat niet melden.

edit 2: oh de quote was ge-edit zonder dat ik het zag. Maar dat doet niet af aan de strekking van mijn verhaal.
Oud 23-02-2011, 16:31
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
dan is het precies gelijkspel, 8-8 als ik nu naar de lijstjes kijk.

@twinkebel: denk je nu echt dat als wij bad guy zijn en deze (dan enigszins gewaagde) tactiek gebruiken, iedereen die met ons is óók bad guy is? kom op.
Oud 23-02-2011, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Eh newsflash de verrader zegt wel vaker wat anders te stemmen dan ie doet. Maar goed, hopelijk levert het fijn wat info op, misschien niet gelijk, maar dan toch zeker over een paar rondes

Edit: ik bedoel dus dat de verrader nog heel makkelijk zijn stem kan wijzigen bij de spelleider en ons dat niet melden.
Dat klopt, ik dacht vantevoren als hij al verkeerd staat kan hij moeilijk changen want dan doet hij het verkeerd. Gelijkspelen creeeren is gewoon moeilijk als niemand dit op het laatste moment beslist.

Hmm volgende keer moet ik toch maar eens wat later stemmen
Oud 23-02-2011, 16:37
Verwijderd
Hmm, blijft toch moeilijk met 2 lijstjes. 2 wolven vast onder Batave, 1 onder dott. Verrader onder Batave. Maakt niet zoveel uit dus.

Ik gok trouwens dat de verrader vast álle wolven heeft genoemd behalve snoopy omdat dit te laten zien. Toch maar eens volgende ronde gaan kijken wie veel spelers noemt.
Oud 23-02-2011, 17:11
Batave
Batave is offline
Voor ik opgehangen word naar alle waarschijnlijkheid:

Ik vind Twinkebel maar raar spelen, "ik las het alleen maar ter plekke" vind ik een raar argument, dat zou betekenen dat je het vorige topic dus niet helemaal gelezen had of voor het gemak gewoon even een post vergeet?

Trouwens, FF en Etmakas geliefden oid omdat ze het met elkaar eens zijn, los van eerdere verdenkingen, is wel een onzinargument. Als ik nog in het spel zit na deze ronde stel ik dus voor om op Twinkebel te stemmen op verdenkingen van verraderheid.

De vorige rondes vond ik Michelangelo wat minder agressief dan gebruikelijk spelen, terwijl hij nu wat actiever is, maar dat kan ook aan mij liggen. Sowieso ben ik een andere speelstijl van hem gewend. Wat dit betekent kan ik niet precies zeggen, het viel me gewoon op.

Just my 3 cents.
Oud 23-02-2011, 17:45
Verwijderd
Citaat:
De vorige rondes vond ik Michelangelo wat minder agressief dan gebruikelijk spelen, terwijl hij nu wat actiever is, maar dat kan ook aan mij liggen. Sowieso ben ik een andere speelstijl van hem gewend. Wat dit betekent kan ik niet precies zeggen, het viel me gewoon op.
Klopt, gisteravond had ik geen zin meer even, want moe. En vandaag weer druk. Vanavond zal ik er wel weer even zijn maar er is ook Barca-Arsenal op

Maar volgens mij ben ik toch niet inactief ofzo???
Oud 23-02-2011, 17:46
Batave
Batave is offline
Citaat:
Klopt, gisteravond had ik geen zin meer even, want moe. En vandaag weer druk. Vanavond zal ik er wel weer even zijn maar er is ook Barca-Arsenal op

Maar volgens mij ben ik toch niet inactief ofzo???
Nee, niet inactief, maar "milder". Dat is slechts een gevoel.
Oud 23-02-2011, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Nee, niet inactief, maar "milder". Dat is slechts een gevoel.
Vinden jullie dat niet prettig om de ''toorn van Archont'' niet over je heen te krijgen
Oud 23-02-2011, 17:53
Batave
Batave is offline
Citaat:
Vinden jullie dat niet prettig om de ''toorn van Archont'' niet over je heen te krijgen
, nee ik heb er ook niks op tegen, maar het valt me gewoon op .
Oud 23-02-2011, 17:58
Verwijderd
Godver, ik ben nog helemaal niet bijgelezen en iedereen lult zoveel
Oud 23-02-2011, 18:04
Verwijderd
Ik zie dat Michael hoopt dat ik naar Dott ga
Nu vond ik haar sowieso al verdachter dan Batave, dat was gisteren zo, in elk geval. En dan doe ik even netjes wat ie zegt, want met snoopy zat ie ook goed, dus voorlopig vertrouw ik Michelangelo wel. En aangezien ie ALTIJD GELIJK HEEFT
Oud 23-02-2011, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Ik zie dat Michael hoopt dat ik naar Dott ga
Nu vond ik haar sowieso al verdachter dan Batave, dat was gisteren zo, in elk geval. En dan doe ik even netjes wat ie zegt, want met snoopy zat ie ook goed, dus voorlopig vertrouw ik Michelangelo wel. En aangezien ie ALTIJD GELIJK HEEFT
Je weet dat als ik weer gelijk heb ik je met deze quote om de oren blijf slaan hè
Oud 23-02-2011, 18:06
Verwijderd
9-7.

Nou ik ben benieuwd.
Oud 23-02-2011, 18:09
Verwijderd
Aargh ik heb soort van een plannetje, maar dat moet dan op het laatste moment uitgevoerd worden. Is er iemand die me vertrouwt en om zeg, .28/.29 in het topic kan zijn en wil doen wat ik dan aandraag? (Ja dit klinkt heel geheimzinnig, maar als ik het eerder doe ben ik bang dat er nog roet in het eten wordt gegooid).

Ik moet het overigens nog even goed overdenken, ik weet nog niet zeker of het kan.
Oud 23-02-2011, 18:14
Verwijderd
Hm het punt is dat ik diegene ook nog moet vertrouwen. Er zitten wel behoorlijk wat haken en ogen aan
Oud 23-02-2011, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Je weet dat als ik weer gelijk heb ik je met deze quote om de oren blijf slaan hè
Ik dacht, ik doe je even een plezier na mijn cultuurbarbaren-uitspraak (die overigens wel meeviel) van vanmiddag
Oud 23-02-2011, 18:26
Verwijderd
Jezus Sann, wat klink je eng
Oud 23-02-2011, 18:29
Verwijderd
Is het nog de bedoeling dat ik switch naar Dott? Want dan ga ik die switch nu doorgeven. En .sann, ik heb wel een idee wat je van plan bent, maar het lijkt me inderdaad iets waar haken en ogen aanzitten. En ik kan je niet helpen, want ik ben dan waarschijnlijk niet online.
Oud 23-02-2011, 18:32
Verwijderd
Wat mij betreft switchen ja.
Oud 23-02-2011, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Hm het punt is dat ik diegene ook nog moet vertrouwen. Er zitten wel behoorlijk wat haken en ogen aan
Hmm.. En je vertelt het dan pas?

Maar ik sta onder dott, dus dat zal geen zin hebben
Verwijderd
Dan geef ik 'm nu door, die switch.
Verwijderd
Mocht de rest het daar niet mee eens zijn: ik ben er sowieso tot half 9 dus dan kan ik alsnog naar batave gaan als de meerderheid er liever 9-7 van maakt.
Oud 23-02-2011, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Hmm.. En je vertelt het dan pas?
Ja als ik het nu vertel kan er op geanticipeerd worden. Maar het is sowieso risky business. Ik kan niet zo goed voorspellen of het uitpakt zoals ik hoop.
Oud 23-02-2011, 18:36
Verwijderd
Aargh wat irritant dat je niet mag pm'en met mensen die je vertrouwd
Oud 23-02-2011, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Mocht de rest het daar niet mee eens zijn: ik ben er sowieso tot half 9 dus dan kan ik alsnog naar batave gaan als de meerderheid er liever 9-7 van maakt.
Nee, 8-8 is goed.

Ik ben er trouwens denk ik niet om half 9.
Oud 23-02-2011, 19:04
Spelleider
Spelleider is offline
Hai lieverds, ik (bright blue) ben heel erg ziek (ik ga bijna dood van het hoesten) en ga nu op bed. LP is er vanavond niet maar dat weet ik niet zeker. De uitslag komt dus morgen vroeg of vanavond nog, dat hangt van LP af. Excuses, maar ik hoop dat jullie het begrijpen, als ik nog een half uur had kunnen wachten had ik het echt wel gedaan, maar het doet me allemaal echt te veel pijn. (als de uitslag er morgenvroeg pas is dan moet ik even met LP overleggen hoe verder).
Oud 23-02-2011, 19:12
twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
Hai lieverds, ik (bright blue) ben heel erg ziek (ik ga bijna dood van het hoesten) en ga nu op bed. LP is er vanavond niet maar dat weet ik niet zeker. De uitslag komt dus morgen vroeg of vanavond nog, dat hangt van LP af. Excuses, maar ik hoop dat jullie het begrijpen, als ik nog een half uur had kunnen wachten had ik het echt wel gedaan, maar het doet me allemaal echt te veel pijn. (als de uitslag er morgenvroeg pas is dan moet ik even met LP overleggen hoe verder).
Kan eventueel Geel niet overnemen?
Geel is dood en bekend met spelleiden.
Kut voor je dat je je zo voelt..
Oud 23-02-2011, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Jammer, maar we kunnen prima wat langer wachten. Ook als morgen de uitslag pas komt kunnen we toch gewoon verder met eetronde morgen? Volgens mij is dat wel eerder zo geweest

Beterschap!
Oud 23-02-2011, 19:13
Röps
Röps is offline
Beterschap BB; op zich niet erg als de nacht wat korter is toch?
Oud 23-02-2011, 19:16
Geel
Geel is offline
tvp,

En, ik wil het stokje best van BB overnemen.
Maar dan wel zonder verhalen.
LP, sms maar als het nodig is.
Oud 23-02-2011, 19:32
Spelleider
Spelleider is offline
Ik ben er, maar even geduld voor de uitslag aub.
Oud 23-02-2011, 19:36
Spelleider
Spelleider is offline
Het is gelijkspel. De wolven hebben PM.
Oud 23-02-2011, 19:43
Batave
Batave is offline
Oud 23-02-2011, 19:53
Spelleider
Spelleider is offline
De wolven hebben ervoor gekozen om Dott te laten hangen. Ze was een simpele dorpeling.
Nu is het wederom aan de wolven, en jullie mogen tot en met donderdag 20:30 doorgeven wie jullie willen opeten.

Ziener, evilziener en tovenaar, jullie kunnen ook je ding doen tot en met donderdagavond 20:30.

---

1. Geel (ziener)
2. .sann
3. Michelangelo
4. Dingaantouwtje
5. Röps
6. Furby feeder
7. snoopy (wolf)
8. Etmakas
9. twinkebel
10. Dott (dorpeling)
11. Neko*