Advertentie | |
|
![]() |
|
Een opblaaspop heb je voor de seks, een vriendin niet. En ik weet wel zeker dat praktisch elke jongen tien jaar lang geen seks heeft - en hopelijk nog een stukje langer, want ontmaagd worden op je tiende is ook zo vroeg.
Persoonlijk hoop ik voor je vriendin dat ze geen seks met je wilt/gaat hebben, al was het maar omdat jij seks schijnbaar ziet als iets dat 'moet' want jij bent een 'man' en mannen hebben zogenaamd recht op seks. Maar je hebt geen recht op seks (het blijft een keuze van je vriendin om wel/geen seks te hebben) en het is al helemaal geen 'behoefte'. Je overleeft wel zonder seks, en het klinkt voor mij als een zwakke smoes om vreemd te gaan. Want áls je seks zo nodig had, dan kon je vast je vriendin wel overtuigen dat je seks 'moet' hebben? Dan hoefde je ook niet stiekem vreemd te gaan. Dan was het 'vanzelfsprekend' dat mannen seks 'moesten' hebben, maar dat is niet zo. En als jij met zo'n houding in een relatie zit, dan hoop ik oprecht dat je vriendin geen seks met je wilt hebben. Gewoon omdat je het schijnbaar verwacht/als vanzelfsprekend ziet, en niet als iets dat van twee kanten moet komen (alsof vrouwen geen 'behoefte' aan seks kunnen hebben) en waar je samen naartoe groeit en blabla.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
in engeland noemen we dat een TROLLL!! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en niet om uitgelachen te worden dus als jullie willen lachen houden jullie dat voor jezelf? dankjewel. |
![]() |
||
Citaat:
2 jaar een relatie met je vriendin en geen seks + dat zit je dwars. Lijkt me dat je daar een keer met haar over moet praten ![]() ![]() In mijn eerdere reactie gaf ik al aan dat jongens prima zonder seks kunnen. Als je denkt dat dit niet zo is ben je duidelijk nog niet klaar voor seks. Vreemd gaan terwijl je een leuke vriendin hebt (neem ik aan, anders waren jullie niet 2 jaar samen) is wel heel erg triest. Stel dat ik je vriendin was geweest hè (dat kan niet eens want ik ben een jongen maargoed). Als jij dan een gesprek met mij zou hebben over seks etc etc en vertelt dat je dat wel graag zou willen en vanaf dan hebben wij ineens seks (wie weet luistert ze wel naar je). En ik er dan later achter moet komen dat je voordat we seks hadden al vreemd ging (volg je het nog?). Dan zou ik zo snel mogelijk van je af willen. --> je hebt jezelf wel in een hele vervelende situatie gebracht want of (mogelijkheid 1) je vertelt dat je in die 2 jaar al vreemd bent gegaan (--> weg vertrouwen van dat meisje in jou) --> jij moet vertrouwen terug winnen (als ze je überhaupt nog wilt) --> het duurt nog wel een tijd voordat je seks met haar hebt EN je zult moeten stoppen met vreemdgaan. OF (mogelijkheid 2) je zegt niks over het vreemd gaan, maar dringt wel aan op een gesprek over seks en dat jij dat wel graag wilt. Ze wilt dat dan mogelijk ook en jij zit de rest van de tijd met het rot gevoel (hoop ik maar dat het een rot gevoel is anders klopt er iets al helemaal niet) dat je daarvoor vreemd bent gegaan en moet je maar hopen dat ze dat niet te weten komt. Allebei niet echt leuke opties. Als je graag echt met haar verder wilt zou ik maar voor optie 1 gaan met waarschijnlijk als gevolg dat ze (als je mazzel hebt) boos wordt en je daarna weer verder kan met je relatie. Dan hoef je je tenminste ook geen zorgen te maken dat ze er ooit alsnog achter komt. De keuze is aan jou. 1 ding wat zeker is is dat je wat je ook kiest altijd een probleem hebt, doordat je jezelf in een nogal lastige situatie hebt gebracht. |
![]() |
|
Verwijderd
|
'Mannen' kunnen echt wel overleven zonder seks. Het is geen allereerst superbelangrijke allesomvattende levensbehoefte als eten, drinken of ademhalen. Ik heb bijna vijf maanden in Frankrijk gezeten en mijn vriendje niet gezien, dus ook geen seks gehad. Hij is niet vreemd gegaan en is niet dood. Ik vind het getuigen van domheid dat je zegt 'ik krijg geen seks DUS ik moet vreemdgaan. Daar is niks 'dus' aan, dus geeft een logisch gevolg aan. Dat je vreemdgaat omdat je geen seks krijgt, vind ik heel flauw en kinderachtig. Als je jezelf volwassen genoeg vind om seks te hebben, ben je op de eerste plaats volwassen genoeg om in te zien dat geen seks met je vriendin absoluut geen reden is om vreemd te gaan. Ten tweede ben je volwassen genoeg om het er over te hebben met je vriendin en het niet op een internetforum vol onbekenden te komen vragen. Maargoed, dat is mijn bescheiden mening.
Ten tweede; ik vraag me af hoe oud je bent (of heb ik daar overheen gelezen?). Als je veertien/vijftien bent en al twee jaar een vriendin hebt, zijn jullie dus al sindsje twaalfde/dertiende bij elkaar. Naar mijn mening is vijftien vrij vroeg om seks te hebben, dan is het in mijn ogen logisch dat ze nog geen seks wil. Praat er met haar over, dat is de enige manier om dit op te lossen. En ga niet meer vreemd 'omdat je vriendin geen seks wil.' Vertel het haar in godshemelsnaam, want wat je nu doet vind ik persoonlijk heel smerig. |
![]() |
|
Hoe kan een mens overleven zonder seks te hebben, sterven we dan niet uit? Ik zeg, seks is voor veel mensen belangrijk, ook voor mij binnen een relatie. En natuurlijk heb je seks 'nodig', zonder seks geen soorten meer. Dus je kunt zeggen dat hij zich aanstelt maar ik denk dat het gewoon iets dierlijks is wat mensen en dieren overeind houdt. Zelf zou ik ook geen relatie willen zonder seks.
Wat je kunt doen inderdaad is met haar praten, want jij hebt bepaalde behoeftes (wat volkomen normaal is) en zij ook, namelijk onthouding. Dus heb het over wat je precies wilt en vraag haar wat zij precies wilt. Als je dat gedaan hebt, post het hier graag!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik volsta met: koop een opblaaspop en dump je meisje. Dat is je oplossing. Graag gedaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() wel een hele hoop liefdesproblemen in de 6 posts die hij hier totaal al geplaatst heeft eigenlijk. Ik begin ook steeds meer te neigen naar een woord wat ze in Engeland gebruiken voor dit soort mensen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend wilt SM seks. anoniem1993rd | 8 | 10-08-2012 04:20 | |
Liefde & Relatie |
slechte relatie tussen ouders en schoonouders Balpen | 33 | 15-01-2012 10:36 | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Liefde & Relatie |
HELP!!! Seks "Geen zin" wusz | 51 | 01-06-2009 16:37 | |
Seksualiteit |
5 jaar verkering, circa 1 x per 2 maanden seks. geen | 72 | 26-11-2007 15:53 | |
Liefde & Relatie |
zou je een relatie beginnen met... Shitonya | 360 | 06-10-2005 21:42 |