ik heb 15 maanden lang gehad met een jongen, en niemand op school mag hem, en doordat ik met hem zo lang had mag iedereen mij nu ook ineens niet. in mei is het precies een jaar uit, dus het is al best lang geleden, maar nog steeds doet iedereen vet onaardig tegen me, ze zeggen dingen als: ieh je stinkt, of: ieh je bent kklelijk en dat soort dingen. Sommige jongens die zogenaamd 'stoer' zijn die zeggen ook via msn, of gewoon in het echt dingen als: rode bats aap, of kankerrooie ofzo, omdat ik rode haren heb.. een maandje geleden ofzo heb ik een navelpiercing laten zetten, ik ben de eerste van alle 4de klassen die een navelpiercing heeft, dus iedereen wou m zien enzo en vet interessant, maarja ik liet m dus aan niemand zien omdat ik er niet mee wou opscheppen ofzo en ik het voor mezelf heb gedaan omdat ik het mooi vind, maar nu gaat iedereen zeggen van: ja je probeert stoer te doen en je trekt aandacht enzo. en ik had er een foto van gemaakt omdat mijn beste vriendin m wel wou zien, maar die hadden andere mensen dus ook gezien, en ook mensen van mijn school, en nu is die foto de hele school rondgegaan en iedereen reageert er op met: ieeeh super lelijk en dat soort dingen, en een iemand die zegt de hele tijd: ja als ik die foto nog een keer zie dan ga ik echt kotsen ik moet mijn handen voor mijn ogen doen als ik op die en die internetsite kom enzo. ik weet dat ik hier niet op moet reageren, dus als ze zulke dingen zeggen dan reageer ik niet en loop ik gewoon weg, en op msn dan blok ik ze gewoon of negeer ik ze, en ik doe net of het me niet zo veel uit maakt. maar diep van binnen ben ik dan echt gekwetst en het verpest gelijk mijn hele dag.. ik heb zowiezo al niet heel veel zelfvertrouwen, dus als iemand zoiets zegt doet dat echt pijn van binnen.. weet iemand hoe ik hier mee kan omgaan of hoe ik dit kan voorkomen ofzo? ik zit hier echt mee ookal probeer ik me er niks van aan te trekken...
|