Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2011, 12:32
liana123
liana123 is offline
Ik ben verleifd op een jongen mn vriendinnen vroegen hem wat die van me vond hij zei dat die me leuk vond en grappig en aardig enz maar toen ze vroegen of die verkering met me zou willen zei die ik ben nog niet toe aan verkering.ik ben er egt kapot van wat moet ik doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2011, 14:26
On efil
On efil is offline
Q . Q
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 14:29
dnalor
dnalor is offline
Heb je zelf ook al gesproken met die jongen??
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 22:25
Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
Ik ben verleifd op een jongen mn vriendinnen vroegen hem wat die van me vond hij zei dat die me leuk vond en grappig en aardig enz maar toen ze vroegen of die verkering met me zou willen zei die ik ben nog niet toe aan verkering.ik ben er egt kapot van wat moet ik doen.
ik zou zeggen ga eerst zelf met hem praten, ga een paar keer met hem afspreken. keertje naar de film ofzo, of gwn een etentje, samen shoppen, maakt allemaal verder niet uit. gwn iets samen doen en dan kijken waar het naartoe gaat.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 22:29
Jefar
Jefar is offline
Citaat:
Q . Q
Trololo
Oud 22-03-2011, 05:55
Verwijderd
Verkering hebben is best een grote stap als je het nog nooit hebt gehad en niet weet wat je te wachten staat. Je hebt met iemand en daar moet je alle aandacht die je kan geven aan
die ene geven. Als je niet goed voor je zelf kan zorgen kan je ook niet goed voor iemand anders zorgen of je bent gewoon heel hulpzaam. Praat gewoon met hem erover en als hij het echt nie wil is de enige optie afwachten of iemand anders nemen.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 18:11
honkballertje
honkballertje is offline
Enige wat ik te zeggen heb is dat ik als jongen nooit aan vriendinnen van een meisje zou vertellen of ik wel of niet verkering met haar zou willen hebben (al is het het beste meisje voor mij wat ik ooit heb gekend of vind ik het een verscrhikkelijk mormel) zoiets vertel je (of ik in mijn geval) gewoon niet aan vriendinnen van dat meisje.
Eigenlijk heeft hij het met dit antwoord best goed opgelost . Misschien vindt hij je wel leuk, misschien niet. Dat kan je niet weten na zo'n antwoord als dit, maar zul je hem zelf moeten vragen als je dat wilt weten.
+ hoe oud zijn jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten