Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ze vraagt om kleding advies, niet om de zoveelste sukkel die insinueert dat ze er alleen leuk uit kan zien als ze afvalt. @lentekriebel: Het ligt er een beetje aan watvoor vorm je hebt, dus je kan niet zomaar zeggen dat een bepaald kledingstuk bij alle fatties goed staat. Als je wat inspiratie wilt kan je mss kijken op http://fuckyeahchubbyfashion.tumblr.com Daar worden ook tips gegeven enzo...
|
Verwijderd
|
Ikzelf100, als je ook maar drie seconden de moeite had genomen om de posts van lentekriebel terug te lezen, had je bijvoorbeeld gezien dat ze door medicijnen (tijdelijk) is aangekomen. Stel je toch in godsnaam niet zo aan en veroordeel mensen niet zo.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En medicijnen is het meest bullshit argument ooit. Uiteindelijk gaat het er gewoon om dat je meer calorieën in je mond stopt, dan dat je daarna verbruikt. En dan zijn er dus 2 oplossing meer bewegen of minder vreten. En meer bewegen is sowieso goed voor je gezondheid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast hoor ik van iedereen die langere tijd prednison heeft gebruikt dat ze ervan aankwamen, maar dat dat er ook zo weer af was toen ze stopten. @ alle anderen: dankjulliewel! Hier haal ik zeker wel goede tips uit. De volgende keer dat ik ga shoppen ga ik kijken naar fladdermouwtjes en blote schouders. @trimm trabb: ik ga de site zo nog wat uitgebreider bekijken. Ik zie sowieso al heel veel jurkjes dus dat zal wel goed zitten. @ Mutant: waar vind ik zo'n corrigerend hemdje en wat is een goede prijs? En ja, ballerina's.. Ik heb zelf geen ballerina's meer, maar plat, plomp en met ronde neuzen zijn bijna al mijn schoenen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lentekriebel: bij de Hema, mijn moeder heeft ze daar uitgehaald. Maar let wel goed op, sommige pletten je borsten ook en dat wil je natuurlijk niet ^^. Passen en kijken is de boodschap. Ze hebben tegen de 20 euro gekost, maar 1 heb ik teruggebracht omdat dat dus ook de verkeerde plaatsen plette ![]() Oh en tip: trek hem via je benen aan, mijn moeder heeft zo al eens met haar armen vastgezeten. Zelf lukt het me wel om ze aan te trekken via mijn hoofd, maar als je dat wil proberen, zorg dan wel dat er iemand in de buurt is ^^. En ja schoenen, ik heb zoveel van die ronde, kleine schoentjes. Ik vind ze leuk, maar mijn moeder heeft wel gelijk dat ik met hakken aan, langer en slanker lijk. |
![]() |
||
Citaat:
Het meeste flatteert op geen enkele wijze, echt gewoon zonde van de mensen die er staan, want ze hebben stuk voor stuk sprekende gezichten en een leuk uiterlijk. Maar die kleren! Brrrrr.....horror
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ Lentekriebel: wat hier allemaal genoemd is, en vooral wat mutant zegt. En als je stopt met de prednison dan wordt het sowieso een stuk minder! |
![]() |
|
Pff, trek je niets aan van die opmerkingen, prednison is bekend om dit effect, zeker het opblazen door vocht ( wat echt snel afneemt als je mag stoppen). Ik ben zelf ook door medicijnen erg aangekomen en dat geeft een behoorlijk machteloos gevoel.
Wat je noemt is allemaal goed. Mij kleden jurkjes of lange truien op dikke maillots en leggings goed af. Blouses en tuniekjes kunnen ook goed zijn als ze los zitten bij je buik en wat strakker bij je borsten. Bij broeken moet je goed op de kontzakken letten, sommige zorgen ervoor dat alles een stuk breder lijkt. Dat staat geloof ik in een ander topic hier ook uitgelegd. Veel succes met alles! |
![]() |
|
Verwijderd
|
En -misschien trap ik een open deur in...-, zorg goed voor ondergoed, hoe maf dat ook klinkt. Als je bh's hebt waar je borsten bijna uitpuilen of je borsten flink bewegen (meer dan strikt noodzakelijk, zeg maar), lijken je nog een stuk steviger, in mijn mening. Minimizer bh's zijn erg fijn en het optisch verkleinen van je borsten, kan ervoor zorgen dat je er slanker uit ziet.
|
![]() |
||
Citaat:
dus kies voor kontzakken die dicht bij elkaar zitten. Als je een bolle kont hebt, kun je volgens mij het beste jeans kopen met hoge kontzakken. Als je een platte kont hebt, beter met lage. Qua model kun je het beste voor bootcut kiezen en een donkere kleur kleedt natuurlijk af ![]() Maar wat is je figuur eigenlijk?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat mijn figuur is vind ik echt heel moeilijk te zeggen. Ik vind het zo moeilijk om daar objectief naar te kijken... Overigens, over de donkere kleuren... Ik koop de laatste tijd veel donkere kleuren. Ik vind de ART een fijne winkel, met kleding die goed afkleed. Maar ergens vind ik het ook wel saai en ik wil niet weer gezien worden als dat depressievelingetje. Stofjes met leuke bloemetjespatronen vind ik erg leuk. Zou dit bijvoobeeld kunnen als ik een jurkje/rokje met (evt. donker) patroon op een donkere legging zou dragen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() PS: hakken inderdaad! Go for it!
|
Prednison is een bitch ja
![]() Er zat een meisje bij mij op school die altijd de aandacht op iets anders wist te leggen. Zij was niet vet, maar wel dik. Vol. Hoe je het wil noemen. Maar dan had ze een zwart truitje aan dat aan de onderkant los zat, met een zwarte riem om haar taille en het accent met een ketting naar haar borsten. Dan kon je ook echt nergens anders meer naar kijken. Ze droeg broeken met kontzakken zonder franjes (dat helpt) en hakken ![]()
||
Citaat:
ART heeft inderdaad mooie kleding als je wat voller bent (ook als je dat niet bent natuurlijk). Je kunt met die stijl heel goed met lagen spelen ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, ik heb vandaag flink geshopt. Ik heb inderdaad zo'n corrigerend hemdje gekocht. Ik heb hem net aangetrokken, ik vraag me alleen af of ik hem ooit nog uit krijg
![]() Overigens ben ik alweer zes kilo afgevallen. Infectie is voorbij waardoor ik weer meer kan bewegen en dankzij de prednison kon ik van een ander medicijn af wat mij zoveel eetlust gaf. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben waarschijnlijk echt een enorme klootzak als ik het zo zeg, maar het minder opvallend te laten lijken vind ik meestal geen oplossing. Niemand digt dikke meisjes.
That said, dat je er wat aan doet vind is super! ![]() ![]() Ik weet hoe het voelt dus, behoorlijk vervelend dat je eigenlijk juist meer eet/je lichaam meer vet vasthoud door medicijnen. Niet iets wat je er aan kunt doen, dus. Maar ermee stoppen, of minderen, helpt enorm. Hopelijk houd je het zo vast, zet hem op! |
![]() |
|
![]() |
Ik zou je persoonlijk toch willen aanraden om in eerste instantie wat vaker te bewegen, je hoeft niet eens heel intensief te bewegen. Als je per dag een uurtje gaat wandelen dan helpt dat al een heleboel. Verder zou ik gewoon wat minder vet eten, ik had ooit een au-pair die ook wat voller was en die at een jaar lang alleen maar worteltjes, bruine bonen en komkommer als avondeten (gewoon redelijk porsie niet te veel en niet te weinig) en die was binnen een jaar 20 kg afgevallen zonder te sporten.
Verder kan ik je als kledingsadvies alleen maar geven draag niet te veel kleding met strepen hierdoor lijk je meestal wat voller. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, streepjes draag ik inderdaad niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat de meeste mannen liever met een wat vollere vrouw in bed liggen dan met een skelet met een velletje.
Vandaag kwam ik achter een don't : bolero's. Ik vond het heel raar staan, ik vond het zoveel nadruk op mijn onderlichaam leggen en leek veel dikker. Maar misschien staat het alleen bij mij gewoon niet, of het is niet de juiste bolero. |
![]() |
||
Citaat:
Cushing-syndroom, o.a. vetzucht in romp en gelaat ('vollemaansgezicht'), t.g.v. verhoogde productie van cortisol door de bijnierschors Eetlust, toename Gewichtstoename Hormonale bijwerkingen, zoals menstruatie-stoornissen, Cushing-syndroom, groei-belemmering bij kinderen, verlaagde glucose-tolerantie, suikerziekte, (= diabetes mellitus) Maagdarmkanaal-stoornissen, o.a. opgezette buik, maagdarm-zweren (= ulcus pepticum), slokdarm-ontsteking en -zweren (ulcerogene oesofagitis), alvleesklier-ontsteking (= pancreatitis) en maagdarm-perforatie Stofwisselingsstoornissen, zoals dik worden gelaat en romp (= centripetale vetzucht) en verhoogde eiwit-afbraak, waardoor negatieve stikstof-balans Vochtophoping, onder de huid (= perifeer oedeem) Vollemaansgezicht Water- en elektrolytenbalans-stoornissen Ontopic: Je kunt ook proberen wat een patroontje op de kleding doet. Het ene patroon is daarvoor duidelijk geschikter dan het andere (zoals gezegd: een horizontaal streepje is echt een slecht idee), maar ik heb de indruk dat sommige patronen de aandacht verschuiven zodat het niet meer echt duidelijk is hoe zwaar je precies bent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Ik lul niet uit mijn nek, dat zeker niet. Citaat:
|
![]() |
|
Okee, nu is het afgelopen met dat offtopic gedoe.
Het gaat er niet om hoe iemand dikker is geworden of dat sommige mensen het niet aantrekkelijk vinden. Er werd gevraagd om kledingtips. Wie er nu nog dit soort denigrerende onzin post krijgt een waarschuwing.
|
Tip over wat je kan doen:
Probeer een taille te creëren met bijvoorbeeld een riem, waardoor je op een punt smaller wordt en daar eventuele bobbeltjes worden verdoezeld. Doe alleen niet zoals veel vrouwen en hou de riem dan boven je heupen en niet vlak onder je tieten, want dat ziet er niet uit. Dan krijg je dat bolero verhaal dat je rondloopt van 'hallo boobies'. (@Freyja: idd niks mis mee bij slanke dames of dames met een kleine(re) cupmaat, maar de vrouwen die ik er het meest mee zie zijn stevig en hebben een behoorlijke bos hout voor de deur. Dan werkt het niet, imo.) Btw, hier een voorbeeld van een wat stevigere vrouw van wie het toch algemeen geaccepteerd is dat ze een heet wijf is (Ja, zelfs in Hollywood!) ![]() ![]() Christina Hendricks. ![]()
|
Trimm, excuses bij voorbaat voor de offtopic, maar ik moet hier even vermelden, als man met goede smaak in vrouwen, dat ik 1000x liever een vrouw met een paar kilo meer heb dan een gratenpakhuis. Vrouwen horen rondingen en vormen te hebben
![]() Ontipoc: Ik ben een moderamp, maar ik weet wel wat ik mooi en niet mooi vind. Strakke broek is duidelijk niet slim, maar dat snap je zelf vast ook ![]() ![]() Zulke rokken (grote lijnen he, het idee is wat los vallende rokken) zijn wat mij betreft ook erg geslaagd. M'n ex had een paar broeken die geweldig stonden, soort zachte stretch broeken (Had ik al gezegd dat ik een moderamp ben? ![]() ![]() Qua aandacht verleggen naar de borsten... Ik ben, gek genoeg, niet zo'n fan. Niets mis met 'if you've got it, flaunt it' op zich, maar ik vind het vaak erg geforceerd lijken bij wat vollere vrouwen, alsof ze in je gezicht schreeuwen 'GOD PLEASE DON'T LOOK AT ME, LOOK AT THESE!1!!!!11111!~1`3F' ![]() Het belangrijkste is hoe je je gewicht draagt. Als je lekker in je vel zit kan je veel meer hebben dan wanneer je gedwongen probeert jezelf te verstoppen of te maskeren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik dacht ook altijd van 'huuuuh, waarom hebben die dikke vrouwen op de foto's allemaal zo'n rechte buik en niet van die flubbers" ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|