![]() |
||
Hoi vriendjes,
Op mijn Kunstbendeworkshopdag kwam ik in het DeLaMar Theater iemand tegen van Taalbraakers. Dit is op dit moment vooral voor mensen uit de omgeving Amsterdam, maar ze zijn van plan het nog verder uit te breiden. Het leek me een goed initiatief dus ik heb aangeboden jullie ook op de hoogte te stellen via het forum. Hieronder het promotietekstje op hun site taalbraakers.nl Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-04-2011 om 07:34. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb de site trouwens niet gezien want dat wilde bij mij gister niet, en absoluutstreepjes komen uit de wiskunde en dan moet je denken aan | x^2 - 5 | en dan zijn | die dingen absoluutstreepjes en die maken dat alles wat ertussen staat nóóit negatief is. Dus stel er staat -5 tussen dan wordt dan automatisch +5 omdat er | omheen staan.
![]() |
![]() |
|
Website is vernieuwd: http://brainspiration.nl/taalbraakers/index.html
|
Het lijkt me leuk, dit vind ik namelijk een leuke tak van poëzie, voordragen met muziek, maar ik heb geloof ik geen tijd/geld om iedere week naar Amsterdam te reizen. Maandagavond is mijn enige vrije avond, dus nee, dat gaat het niet worden
![]() @Em. Ik ben het eens met je absoluutopmerking ![]() @Geel Ik denk dat ik snap wat je bedoelt. Maar er staat niet duidelijk dat het niet voor gewone dichters is. Volgens mij is het wel meer voor de dichtende rapper, ofzoiets. |
![]() |
|
Ik denk dat jullie je er teveel van voorstellen. Ik woon namelijk in Amsterdam en ken veel van dit soort projecten. Volgens mij, na de tekst gelezen te hebben, gaat het project minder om het dichten zelf maar om het bij elkaar brengen van verschillende culturen in Amsterdam (multi-culti). Ik denk dat de nadruk vooral ligt op de rap, omdat dat jongeren (uit Amsterdam) meer aanspreek dan het schrijven van een gedicht.
Of zit ik er nu volledig naast, Dingaantouwtje? ![]() |
![]() |
|
|