![]() |
|
Verwijderd
|
Het is wel handig als je van te voren bedenkt waarom je eigenlijk nu naar de huisarts gaat. Heb je een nieuwe klacht of een die al langer aanwezig is? Als het al langer aanwezig is, kom je dan nu omdat het erger is geworden, of gewoon omdat je het zo lang vond duren? En wil je van de symptomen af, of wil je voorkomen dat je nog zieker wordt, of wil je eigenlijk alleen weten waar het nu eigenlijk door komt?
Als je dat erbij zegt, kan de huisarts je ook beter helpen. |
![]() |
|
Je dagelijkse verzorging lijkt me voldoende, dus ik zou persoonlijk niet extra nog 'n keertje douchen voor de huisarts. Volgens mij is 't belangrijker dat je je klachten/symptomen helder en duidelijk weet te verwoorden, zoals Sarah al (uitgebreider) uitlegt
![]()
||
Citaat:
Haha, neeh dat klopt. Maar ik kwam toen omdat ik last had van iets van mijn huid, op mijn gezicht. Toen dacht de dokter dat het iets met hormonen was. Na wat er toen gebeurde, had ik echt gewilt dat ik onder de douche was geweest vlak voor die tijd en me had geschoren ![]() |
![]() |
|
Nouja, het is wel prettig voor de huisarts (en zorgverleners in het algemeen
![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk dat dat ook nog een instelling van vroeger is, toen mensen nog niet sowieso wel douchten en toen de dokter nog degene van het dorpje was waar iedereen ultiem tegenop keek. Dan is het een heel event en ga je je speciaal wassen. Nu zijn de meeste mensen automatisch gewoon verzorgd.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Nieuwe huisarts Verwijderd | 9 | 26-01-2012 12:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Naar de huisarts Verwijderd | 15 | 07-03-2011 21:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde Joostje | 500 | 23-02-2010 15:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
huisarts en internet Amoa | 31 | 24-02-2009 09:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Twee huisartsen, kan dat? Daantje_0705 | 8 | 19-06-2006 09:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Naar andere arts dan eigen huisarts? Missy1234567890 | 8 | 15-10-2003 08:55 |