Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2011, 00:58
Ymir
Ymir is offline
Na wat geklets met een kameraad over dit spul ben ik erg geinteresseerd geraakt, heb het internet wat afgespeurd en ook hier gezocht, maar op 1 topic na vond ik zo niet echt duidelijke ervaringen met DMT van mensen.
Dus de vraag:
Heb je ervaring met DMT, zo ja hoe was het voor je, heb je het vaker gedaan of wil je het nog eens doen, hoe ver ben jij ermee gekomen en hoe moeilijk/makkelijk kon je eraan komen ?

Oud 20-01-2011, 05:22
SacredRose
SacredRose is offline
ik heb er geen ervaring mee. maar het staat nog hoog op mijn verlanglijstje

wat ik er van gelezen heb zijn er twee soorten maar het verschil weet ik zo gauw niet. als ik vandaag tijd heb zal ik nog eens kijken.

en op erowid staan ook tripverslagen erover
Oud 20-01-2011, 11:12
HTID
HTID is offline
De 2 soorten zijn 5-meo-dmt en nn-dmt.

nn-dmt wordt het meest over geschreven en dat is die van de andere werelden.

Ik heb het gerookt en ik heb een keer meegedaan aan een ayahuasca ceremonie. Roken kwam ik in een zwarte tunnel terecht met groene en rode bliksem. Maar ik had te weinig binnen gekregen zag ik achteraf.

Die ceremonie was heel erg leuk. Ik voelde me echt heel erg goed toen, alsof ik me altijd zo had moeten voelen. Ik had echter geen serieuze hallucinaties, maar ik denk dat ik dat goede gevoel wel een maand gehad heb. De shamaan zei dat mijn energieblokkades weggenomen waren. Het heeft bij iedereen elke keer een andere uitwerking schijnt. Mensen die ik kende zeiden altijd heel mooi: je krijgt altijd wat je nodig hebt en nooit meer dan je aan kan.
Oud 29-01-2011, 14:38
Nocturnal
Nocturnal is offline
Dit was voor mij nou net de reden om even op D&A te kijken, kwam ergens een linkje tegen en was ook wel geïnteresseerd. Op YouTube is onder andere een docu te vinden, maar ook genoeg andere filmpjes over ervaringen.

Oud 30-01-2011, 18:41
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Topic had natuurlijk the divine moments of truth moeten heten, en niet Dimethyltriptamine

En opvallend om te zien hoe DMT de laatste jaren aan populariteit heeft gewonnen. Zelf geen ervaringen mee, maar het wordt over het algemeen (of in ieder geval door mij) wel gezien als ''de laatste stap.'' Na wat ik er over weet en heb gehoord zal ik het zelf niet doen zonder een flinke doses trip ervaring. Niet alleen omdat de heftigheid ervan anders wel heel hardcore is, maar oom omdat je zonder deze ervaring de trip waarschijnlijk niet kan sturen. Nu is de kans op bad gaan relatief dan wel klein, maar zeer waarschijnlijk zul je de echte DMT trip niet meemaken, en das (ook gezien de prijs) natuurlijk heel zonde
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 17:51
HelterSkelter
HelterSkelter is offline
Ik heb wel eens Yopo gesnoven. Was geen fijne ervaring. Volgens mij was het wel chill geweest als ik niet zo'n hoofdpijn zou hebben. Krijg je dat ook van het roken ervan?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 19:48
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Topic had natuurlijk the divine moments of truth moeten heten, en niet Dimethyltriptamine

En opvallend om te zien hoe DMT de laatste jaren aan populariteit heeft gewonnen. Zelf geen ervaringen mee, maar het wordt over het algemeen (of in ieder geval door mij) wel gezien als ''de laatste stap.'' Na wat ik er over weet en heb gehoord zal ik het zelf niet doen zonder een flinke doses trip ervaring. Niet alleen omdat de heftigheid ervan anders wel heel hardcore is, maar oom omdat je zonder deze ervaring de trip waarschijnlijk niet kan sturen. Nu is de kans op bad gaan relatief dan wel klein, maar zeer waarschijnlijk zul je de echte DMT trip niet meemaken, en das (ook gezien de prijs) natuurlijk heel zonde
dit ja.
Reageren

Regels voor berichten