Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb nog nooit zelfmoord gepleegt dus ik kan mezelf niet onder de zelfmoordenaars rekenen,
bovendien wat heb ik in india te zoeken of een ander land, helemaal geen aanknopingspunt helemaal geen eigen thuis, wat je juist nodig hebt als je depresief bent is een eigen stekkie iets waar je je op je gemak voelt, de problemen zullen je ook in india achtervolgen
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik snap wat je bedoeld..
En mensen natuurlijk is het zo dat problemen je ergens anders blijven achtervolgen. Maar als bijv. de oorzaak is dat je mishandeld wordt door je ouders of iets dergelijks, dan wanneer je wegvlucht kunnen zij dit niet meer doen. Je thuis is de plek waar de pijn veroorzaakt wordt, dus waarom kun je dan niet proberen ergens anders een thuis op te bouwen waar je niet mishandeld wordt. Meer op die manier is het volgens mij bedoeld. Je kunt dan kijken of een leven ergens anders je helpt, en zo niet, kun je je altijd nog op die andere plek van kant maken. Maar waarom niet proberen is de vraag volgens mij meer..? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en in mijn geval, heb geen geld om naar india ofzow te gaan... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tuurlijk is het niet makkelijk om weg te gaan, maar is zelfmoord dat dan wel? Het gaat om weg gaan van huis in plaats van zelfmoord, dus hoe dan ook ga je weg. Is het dan niet beter eerst te proberen om alleen weg te gaan van die plek, i.p.v. van de wereld, en als dat niet werkt pas zelfmoord te plegen zeg maar... |
![]() |
||
Citaat:
Ik zal geen zelfmoord plegen omdat ik hiermee veel mensen veel verdriet zou doen, maar als ik in een ongeluk om zou komen ofzo, so be it. Ben absoluut niet bang om dood te gaan en ik ben helaas zo blasé dat het me ook geen reet kan schelen of het morgen of over 70 jaar gebeurt
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik weet dat wanneer iemand echt zelfmoord wil plegen diegene over dit soort dingen niet eens meer na zal denken.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zelfmoord Negrotiator | 162 | 04-01-2004 14:59 | |
Psychologie |
Opmerkingen/grapjes over zelfmoord raken me... ~~dolce~~ | 42 | 27-06-2003 21:17 | |
Psychologie |
mun vriendin pleegde zelfmoord, nu haaaaat ik mensen die zelfmoord plege.. Verwijderd | 8 | 17-10-2002 19:06 | |
Psychologie |
Zelfmoord als je op je best bent.. Verwijderd | 16 | 23-08-2002 17:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is zelfmoord zwak??? TMLWKY | 49 | 12-08-2002 14:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
zelfmoord is in vandaag Buzzzfuzzz.vs | 7 | 26-07-2002 14:00 |