![]() |
|
![]() |
Ik heb ooit gehoord dat poetsen met zout helpt! Nou dat ging ik laatst doen (hahah misschien een beetje dom,maar ik dacht stel dat het werkt...) nou ik heb 2 dagen pijnlijk tandvlees gehad! Iemand nog tips (buiten tandpasta met whiteners/geen koffie of thee/laten bleken etc)? Er bestaan toch vast wel huis-tuin en keuken tips?
![]() |
![]() |
|
Je hebt toch ook van die mondwater goedjes? Listerine?
en je hebt ook dit soort dingen http://www.wittetandenhuis.nl/white-light.html voor 50 euro ben je dan dus klaar. moet je niet te veel van verwachten maar proberen waard lijkt me. of http://www.labdirect.info/index.html voor 100 euro. Laatst gewijzigd op 21-02-2011 om 15:32. |
![]() |
||
Citaat:
Als je er echt mee zit zou ik gewoon eens in de zoveel jaar bij de tandarts laten bleken.
|
![]() |
Daar zijn best veel manieren voor.
-thuisbleken, dan laat je bij de tandarts afdrukken van je kaken maken,daar worden dan bitje's van gemaakt die je met bleekgel vult. Dir proces kan ook sneller, dit duurt ongeveer 1 uur, die gaat met blauw licht. -Je kan facings laten plaatsen( ontzettend duur) meestal hebben de celeberties facings. Een voordeel is wel dat je eem mooie witte hollywood lach krijgt. - Er bestaat diverse tandpasta's die bleekmiddel bevatten. Niet allemaal veilig voor je tanden. en het effect houdt maar kort aan. -bleekstrips van crest, hier kan je best veel op youtube van vinden, een nadeel is wel dat je ze uit het buitenland moet bestellen, en je tanden worden soms iets wat gevoelliger tijdens de behandeling. -Water met maizena te mixen krijg je een soort papje waarmee je je tanden kan laten poleisten. Als je echt serieus voor een witte lach wilt gaan kan je het beste advies aan je tandarts vragen. Máár, Bleken is niet goedkoop, het wordt tegenwoordig wel voor een deel door de verzekeringvergoed. Succes! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Gele tanden Moe_Mina | 37 | 22-05-2004 01:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tanden Witter, Pure White?? levi's | 14 | 21-03-2004 13:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
witte tanden? *zingzing* | 19 | 07-02-2004 22:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe kan je het best je gebit verzorgen en stralende witten tanden krijgen? Verwijderd | 7 | 19-11-2003 12:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Witte tanden XCalibur | 3 | 07-01-2003 09:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
witte tanden diamondvoodoo | 16 | 17-08-2002 22:29 |