Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2011, 11:56
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Hallo mensjes.
Dit is het 3e topic dat ik plaats in L&R en het gaat nog steeds over hetzelfde meisje.

Woensdag was ik ziek, ik kon dus niet naar school komen maar ik moest haar iets vertellen. Gewoon dat ze mijn beste vriendin is. Ik stuurde dus die Dinsdag via een sms'je "moet je iets zeggen". Op de een of andere manier begon ze daar iets achter te zoeken. Ze kwam een beetje wanhopig over en vroeg of het over de liefde ging, ik zei: "maak je nou geen zorgen, ik zeg het je morgen wel". Toen ben ik gaan slapen. Ik werd Woensdag dus met koorts wakker en meteen kreeg ik een sms'je van haar binnen ze vroeg of ik het op school aan haar ging zeggen. Ik kreeg dus het idee dat zij het wel erg graag zou willen weten. Ik sms'te terug dat ik koorts had en niet naar school kon komen. Ik kreeg een sms'je terug en nog nooit vond iemand het zo jammer dat ik niet naar school kwam.
Een tijdje later toen ze uit waren sms'te ze me en zei dat ik op msn moest komen. Ik op msn gegaan, en na een kort gesprek begon ik al iets aan haar te merken. Ze heeft al vaker gezegd dat ze me lief vind en zo, maar dit keer was het echt heel anders. Ik heb mijn verhaal dus aan haar verteld en toen zei ze dus weer dat ik een schat was. Toen begon ze me een verhaal te vertellen, dat ze op iemand was maar dat niet durfde te zeggen. Ik zei dus, zeg maar we zijn vriendinnen dus je kunt me alles zeggen. Toen zei ze weer dat dat juist het probleem was, we zijn vriendinnen. Je snapt het denk ik al, ze was dus op mij... Ze wist op de een of andere manier dat ik haar leuk vond maar ze wilde geen verkering. Dat snapte ik ook wel want zij is echt zon "Boys" meisje. Snappie? Ik had nooit achter haar uitgehaald dat ze op mij kon zijn.
Gisteren avond sms'te ze me met de mededeling dat ze het toch niet kon. Maar ik weet gewoon zeker dat ze me nog leuk vind maar het dus inderdaad gewoon niet kan. Wat kan ik doen?

Dankjewel voor het lezen.
xxx
Advertentie
Oud 26-02-2011, 20:44
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Niemand?
Oud 26-02-2011, 21:55
honkballertje
honkballertje is offline
het antwoord is 2x afwachten
1afwachten op wat ze zelf wilt. Je kan haar niet pushen om je leuk te vinden En dat met de hele wereld te delen EN een relatie te beginnen etc etc
2afwachten totdat mensen reageren Het is een forum. Soms duurt het even voordat iemand reageert.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 23:22
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
De behandeling is wel erg traag ja, dus laat ik eens helpen.

*ZOEP*
Hmm, ik kan het even heel makkelijk zeggen.
SMILE! & doe niet meer als dat je deed.
blijf jezelf, doe je ding... ...welke je altijd deed.
Jij vind haar leuk, zij neigt naar jou... dus? Flirt! probeer!
Filmavondjes, doe typische meiden dingen en kijk een keer wat je kan, probeer eens iets.
bovenal neem eens risico!
Je wilt niet weten hoe vaak je ergens spijt van gaat krijgen als je niet de kansen pakt die er zijn

Ja, de lay-out van dat stukje tekst in ontzettend irritant, dat weet ik, maar het is praktisch een lijstje dus zo moet je het maar doen
Oud 28-02-2011, 14:10
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Ok haha thx,
Ik merk wel dat ze de laatste tijd heel veel naar me kijkt, maar als ik dan terug kijk kijkt zij weer snel weg....

x
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten