Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2010, 13:26
Trouble...
Trouble... is offline
ik heb vandaag iets gezien dat ik eigenlijk niet mocht zien. De borst van een meisje uit mijn klas. Niet zomaar, maar bloot.... het gebeurde toen ze aan het knopen ofzow was. ze deed het voor en hield haar handen dicht voor haar. ik stond achter haar en ik keek naar dat touw dat ze vast had. eigenlijk vind ik haar wel een beetje leuk, maar ik ben ook niet helemaal smoor ofzow. ik kan haar ook niet vragen want een vriend van mij heeft met haar gehad. maargoed, toen keek ik gwoon even naar haar borsten, zoals elke jongen even doet. Maar ze had denk ik een te grote bh aan en ik zag haar tiet ontbloot in haar tshirt. ik kon gewoon de hele bovenkant zien met de tepel...... Daar voel ik me erg schuldig om, omdat ik daarnaar heb gekeken en ik voel me zo'n vies ventje die probeert om iedereen bloot te zien. maar zo ben ik helemaal niet. ik denk er de hele dag al aan en ik kan het wel goed met haar vinden, maar ik vind het zooo stom dat ik dat heb gezien. Ik wil helemaal niks seksueels met haar en hoef het ook niet te zien. En dat vind ik dus best erg en ik hoop dat ik dit gedoe snel weer vergeet, al wist zij er niks van...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2010, 13:44
Thomas.
Thomas. is offline
Daar hoef je je helemaal niet voor te schamen hoor. het was een ongelukje, dat gebeurt wel eens
als je het niet wil, dan ben je ook niet zo iemand
Oud 23-11-2010, 15:31
Verwijderd
Ik vind dit toch niet helemaal op psychologie passen.
Meer op tieners&pubers dus ik verplaats hem.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 15:51
Verwijderd
hahahahaha.

Daar hoef je je niet schuldig over te voelen. Koester de gedachte aan haar tiet en over een paar jaartjes lach je hier om.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 15:56
Nona
Nona is offline
Dat verplaatsen is niet gelukt Queasy.

Waarom pas jij je zelfbeeld aan vanwege iets dat per ongeluk ging? Natuurlijk ben jij geen vies ventje, je had gewoon de allereerlijkste bedoelingen en zag toevallig iets waarvan dat meisje waarschijnlijk helemaal niet wilde dat jij het zeg. Maar dat is jouw schuld niet, en het zegt niets over jouw persoonlijkheid. Sterker nog: zo te lezen geef je best om de privacy van dit meisje, en dat vind ik best bewonderenswaardig.

En misschien dat het wel goed is haar erover in te lichten. Het is misschien moeilijk, maar zij wil vast niet dat iedereen ver in haar blousje kan kijken, en het zou vervelend voor haar zijn als ze er een keer op een nare manier achterkwam, van iemand die het minder goed met haar voorheeft.
Oud 23-11-2010, 17:54
Verwijderd
tegen mij roepen ze ook non-stop broek omhoog.
niks van die gevoelens aantrekken, zeker niet aangezien zij het niet heeft gemerkt.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 17:58
Em.
Em. is offline
Hé, zoiets heb ik ook wel eens gehad. Toen zag ik ook iemands borst inclusief tepel, maar dan omdat ze haar bikini rechttrok. Kan iedereen overkomen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Dat verplaatsen is niet gelukt Queasy.

Waarom pas jij je zelfbeeld aan vanwege iets dat per ongeluk ging? Natuurlijk ben jij geen vies ventje, je had gewoon de allereerlijkste bedoelingen en zag toevallig iets waarvan dat meisje waarschijnlijk helemaal niet wilde dat jij het zeg. Maar dat is jouw schuld niet, en het zegt niets over jouw persoonlijkheid. Sterker nog: zo te lezen geef je best om de privacy van dit meisje, en dat vind ik best bewonderenswaardig.

En misschien dat het wel goed is haar erover in te lichten. Het is misschien moeilijk, maar zij wil vast niet dat iedereen ver in haar blousje kan kijken, en het zou vervelend voor haar zijn als ze er een keer op een nare manier achterkwam, van iemand die het minder goed met haar voorheeft.
Huh ja ik zie het
@fb's van t&p als jullie hem daar ook niet vinden passen dan eeuh hoor ik het wel
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 18:48
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
ik zou dat niet doen. hoe zou je dat dan vertellen? "hey je hebt inkijk, ga is een wa kleinere bh dragen?!" ik denk niet dat iemand zoiets zou zeggen tegen iemand die hij leuk vind

zou ik ook niet durven. @trouble... : als het uit is met jouw vriend en haar kan je haar nogsteeds vragen, zolang het maar een paar maandjes later is

hij blijft echt geen eeuwig liefdesverdriet houden
Oud 24-11-2010, 18:50
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Tja, als je op een forum zit kan je je soms afvragen waarom er zulke domme mensen zijn. (nu bedoel ik dus de mensen die hier een probleem van maken en jou een vies ventje gaan vinden). Maar andersom kan het natuurlijk ook.
Ik bedoel maar te zeggen dat wat mensen er op dit forum van vinden compleet anders kan zijn dan wat de mensen met wie jij omgaat er van vinden. Zeker omdat hier niet iedereen rond de leeftijd 12-14 zit. (schat ik zo, gelet op je verhaal).

Het is wel jammer dat dit soort dingen lang kunnen achterblijven. Als iets je is overkomen op je 12e wat je toen belachelijk vond terwijl dat voor je gevoel niet belachelijk is op je 16e kan je je er nog wel druk over maken op je 16e ook al zou dat niet zo zijn als het je overkwam op je 16e.

Probeer je er overheen te zetten en trek je je er maar niet teveel van aan. Je weet zelf wel wat voor bedoelingen je had en een ongelukje kan gebeuren.

Voor nu kan ik alleen maar zeggen dat er een paar rare mensen rondlopen buiten dit digitale wereldje.
Oud 24-11-2010, 20:31
Nona
Nona is offline
Citaat:
ik zou dat niet doen. hoe zou je dat dan vertellen? "hey je hebt inkijk, ga is een wa kleinere bh dragen?!" ik denk niet dat iemand zoiets zou zeggen tegen iemand die hij leuk vind
Ja, dat is één mogelijkheid. Maar je kunt het ook iets subtieler formuleren. Zoiets als: "Goh, weet je nog dat ik met je meekeek met knopen laatst? Ik kon toen best ver je shirt in kijken, en ik dacht dat je dat misschien zou willen weten, zodat je er rekening mee kunt houden. Want ik geloof niet dat dat jouw bedoeling was."
Oud 24-11-2010, 22:40
Sherlock
Sherlock is offline
Als zij er niks van weet, whats the fucking problem?
Oud 25-11-2010, 11:15
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Een vriendin van mij ging eens op haar kop staan in een lang shirt zonder bh aan. Haar benen hield ze krom om haar pyjamashirt wel omhoog te houden, maar ik zat toch zo dat ik naar binnen kon kijken. Ik vind het eigenlijk niet heel boeiend, het is maar lichaam en ze is maar een mens. Het is geen moord ofzo.
Oud 19-02-2011, 14:40
cjvolten
cjvolten is offline
Citaat:
Ja, dat is één mogelijkheid. Maar je kunt het ook iets subtieler formuleren. Zoiets als: "Goh, weet je nog dat ik met je meekeek met knopen laatst? Ik kon toen best ver je shirt in kijken, en ik dacht dat je dat misschien zou willen weten, zodat je er rekening mee kunt houden. Want ik geloof niet dat dat jouw bedoeling was."
Ja als dat mij zou gebeuren zou ik eht eigenlijk wel willen weten want dan zou ik er wat aan kunnen doen.
Ohja tip als je het haar vertelt doe dat dan niet in een omgeving waar het super druk is en iedereen je kan horen want waarschijnlijk vind zij het ook nie heel leuk om te horen.
Oud 21-02-2011, 21:41
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
ik heb vandaag iets gezien dat ik eigenlijk niet mocht zien. De borst van een meisje uit mijn klas. Niet zomaar, maar bloot.... het gebeurde toen ze aan het knopen ofzow was. ze deed het voor en hield haar handen dicht voor haar. ik stond achter haar en ik keek naar dat touw dat ze vast had. eigenlijk vind ik haar wel een beetje leuk, maar ik ben ook niet helemaal smoor ofzow. ik kan haar ook niet vragen want een vriend van mij heeft met haar gehad. maargoed, toen keek ik gwoon even naar haar borsten, zoals elke jongen even doet. Maar ze had denk ik een te grote bh aan en ik zag haar tiet ontbloot in haar tshirt. ik kon gewoon de hele bovenkant zien met de tepel...... Daar voel ik me erg schuldig om, omdat ik daarnaar heb gekeken en ik voel me zo'n vies ventje die probeert om iedereen bloot te zien. maar zo ben ik helemaal niet. ik denk er de hele dag al aan en ik kan het wel goed met haar vinden, maar ik vind het zooo stom dat ik dat heb gezien. Ik wil helemaal niks seksueels met haar en hoef het ook niet te zien. En dat vind ik dus best erg en ik hoop dat ik dit gedoe snel weer vergeet, al wist zij er niks van...
Ik dacht eerst: 'Gefeliciteerd, je bent hetero!'
maar toen je je er schuldig over ging voelen dacht ik:
'Dus, welke kleur parelketting wil je? Roze of toch geel?'
Oud 22-02-2011, 10:01
Verwijderd
Nou dan, als je weet dat je geen vies ventje bent die probeert om iedereen bloot te zien en als je weet dat het perongeluk zag: waarom zou je je dan schuldig voelen???!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 18:13
ScatxD
ScatxD is offline
Ik vind het juist heel lief van je dat je je er zo voor schaamt. Als je nou tegen iedereen had lopen zeggen: sooooo!! dat wijf heeft lekkere tieten!, ja dan ben je lullig bezig. Maar dit is echt niet erg. Zeg het iig niet tegen haar, want dat is echt wel gênant. Het is mij ook een keer overkomen. Die jongen zei tegen mij: ik heb nou al een paar keer je tepels gezien. Toen moest ik heel hard blozen en wist ik niet hoe snel ik weg moest komen dus dat niet doen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten