Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() zou ik ook niet durven. @trouble... : als het uit is met jouw vriend en haar kan je haar nogsteeds vragen, zolang het maar een paar maandjes later is ![]() hij blijft echt geen eeuwig liefdesverdriet houden ![]()
|
Tja, als je op een forum zit kan je je soms afvragen waarom er zulke domme mensen zijn. (nu bedoel ik dus de mensen die hier een probleem van maken en jou een vies ventje gaan vinden). Maar andersom kan het natuurlijk ook.
Ik bedoel maar te zeggen dat wat mensen er op dit forum van vinden compleet anders kan zijn dan wat de mensen met wie jij omgaat er van vinden. Zeker omdat hier niet iedereen rond de leeftijd 12-14 zit. (schat ik zo, gelet op je verhaal). Het is wel jammer dat dit soort dingen lang kunnen achterblijven. Als iets je is overkomen op je 12e wat je toen belachelijk vond terwijl dat voor je gevoel niet belachelijk is op je 16e kan je je er nog wel druk over maken op je 16e ook al zou dat niet zo zijn als het je overkwam op je 16e. Probeer je er overheen te zetten en trek je je er maar niet teveel van aan. Je weet zelf wel wat voor bedoelingen je had en een ongelukje kan gebeuren. Voor nu kan ik alleen maar zeggen dat er een paar rare mensen rondlopen buiten dit digitale wereldje.
||
Citaat:
|
Een vriendin van mij ging eens op haar kop staan in een lang shirt zonder bh aan. Haar benen hield ze krom om haar pyjamashirt wel omhoog te houden, maar ik zat toch zo dat ik naar binnen kon kijken. Ik vind het eigenlijk niet heel boeiend, het is maar lichaam en ze is maar een mens. Het is geen moord ofzo.
||
Citaat:
Ohja tip als je het haar vertelt doe dat dan niet in een omgeving waar het super druk is en iedereen je kan horen want waarschijnlijk vind zij het ook nie heel leuk om te horen.
||
Citaat:
maar toen je je er schuldig over ging voelen dacht ik: 'Dus, welke kleur parelketting wil je? Roze of toch geel?'
|
![]() |
Ik vind het juist heel lief van je dat je je er zo voor schaamt. Als je nou tegen iedereen had lopen zeggen: sooooo!! dat wijf heeft lekkere tieten!, ja dan ben je lullig bezig. Maar dit is echt niet erg. Zeg het iig niet tegen haar, want dat is echt wel gênant. Het is mij ook een keer overkomen. Die jongen zei tegen mij: ik heb nou al een paar keer je tepels gezien. Toen moest ik heel hard blozen en wist ik niet hoe snel ik weg moest komen dus dat niet doen!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
(stukje ter ontspanning) Misantropie der niet-slapenden Rita Pavlovic | 1 | 06-09-2006 14:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
islam ` =zwart wit= | 193 | 25-02-2005 20:37 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter/Alan Rickman #2 Severus | 500 | 26-08-2004 10:32 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |