Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2011, 11:31
Lambertus
Lambertus is offline
het meisje waar ik gevoelens voor heb ken ik al 14 jaar (ik ben nu 18),
we hebben in die 14 jaar een goede vriendschapsrelatie opgebouwd, ik heb dan ook af en toe laten merken dat ik haar leuk vond, en ze heeft me ooit eens vertelt dat ze iets met me wou. ik wil haar vertellen wat ik voor haar voel, maar ze heeft nu al een jaar een vriend,
dus het lijkt me niet verstandig om dit te gaan doen, ik wil me absoluut niet gaan bemoeien met deze relatie, maar een 20 jarige jongen die geen werk heeft en de hele dag alleen achter een nitendo zit te spelen vind ik niet dat hij haar verdient.
als ik haar vertel dat ik nog steed sterke gevoelens voor haar heb ben ik bang dat ik en onze vriendschap zal beindigen en dat het niet makkelijk voor haar is om dat te horen terwijl je al in een relatie zit. en ik weet ook niet of ze nog wat voor mij voelt, omdat ze me laatst heeft uitgenodigd om bij haar te eten.
het is natuurlijk wel zo dat ik ook andere relaties heb gehad, om haar te vergeten maar dat is niet makkelijk.

advies?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2011, 17:12
PerfectWay
PerfectWay is offline
OFFtopic:
Uhm Misschien @ Liefde & Relatie?

ONtopic:
Sowieso niet handig om een relatie met iemand anders aan te gaan om haar te vergeten, terwijl je haar eigenlijk nog wel heel leuk vind.
Ook moet je niet vergeten dat jullie goeie vrienden zijn, al 14 jaar lang, dus als je haar verteld dat je nog steeds gevoelens voor haar hebt, en dan niet alleen als vrienden, zal ze jullie vriendschapsrelatie niet zomaar opgeven hoor
Ik weet natuurlijk niet hoe ze is en doet, maar dat lijkt me sterk.

Maar het is inderdaad ook wel vervelend dat ze al een relatie heeft, dat kan haar namelijk, als je het nou zou vertellen, in een dilemma brengen. Ik zou nog even wachten hoe het in haar huidige relatie gaat, vragen stellen enzo, natuurlijk niet al te opvallend en bemoeizuchtig, maar het kan geen kwaad. En dan moet je verder maar kijken wat je er mee doet.

Succes
Oud 02-03-2011, 10:25
Lambertus
Lambertus is offline
Citaat:
OFFtopic:
Uhm Misschien @ Liefde & Relatie?

ONtopic:
Sowieso niet handig om een relatie met iemand anders aan te gaan om haar te vergeten, terwijl je haar eigenlijk nog wel heel leuk vind.
Ook moet je niet vergeten dat jullie goeie vrienden zijn, al 14 jaar lang, dus als je haar verteld dat je nog steeds gevoelens voor haar hebt, en dan niet alleen als vrienden, zal ze jullie vriendschapsrelatie niet zomaar opgeven hoor
Ik weet natuurlijk niet hoe ze is en doet, maar dat lijkt me sterk.

Maar het is inderdaad ook wel vervelend dat ze al een relatie heeft, dat kan haar namelijk, als je het nou zou vertellen, in een dilemma brengen. Ik zou nog even wachten hoe het in haar huidige relatie gaat, vragen stellen enzo, natuurlijk niet al te opvallend en bemoeizuchtig, maar het kan geen kwaad. En dan moet je verder maar kijken wat je er mee doet.

Succes
thanks man
appreciatet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten