Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2011, 21:53
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Hallo, ondertussen heb ik al 3x een topic geopend over hetzelfde onderwerp maar blijkbaar heb ik nogal een moeilijke vraag want de laatste ligt ondertussen ook alweer onder een laagje stof.

Maar ondertussen ben ik wel nog steeds verliefd maar heb geen idee hoe ik diegene voor me moet winnen. Of hoe ik moet flirten of moet "vechten" voor mijn liefde. Ik weet dat ongeveer een maand geleden diegene heeft opgebiecht dat diegene op mij was. Nu dus niet meer, diegene zei dat ie niet verliefd op me kon zijn. Maar toen ik vertelde dat ik diegene niet meer uit mijn hoofd kan krijgen zij ie wel van; ow! vertel me meer. Nu heb ik dus echt geen idee wat ik moet doen.

*ik heb speciaal "diegene" gebruikt omdat het dan geen hem of haar is. Omdat het verhaal meteen een stuk moeilijker word als ik zeg dat het een "haar" is.

Dankjewel alvast voor reacties.
Advertentie
Oud 02-04-2011, 22:09
Verwijderd
Wat is het probleem van duidelijk zeggen dat het om een meisje gaat? Dat zou je verhaal een stuk duidelijker maken.

In elk geval: een maand geleden heeft zij tegen jou gezegd dat ze jou leuk vond, en op dit moment vind jij haar leuk maar zij jou niet. Maak een keer goed duidelijk dat je haar leuk vindt en wacht op haar reactie, als ze je afwijst wordt het tijd haar écht uit je hoofd te zetten.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 08:57
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Wat is het probleem van duidelijk zeggen dat het om een meisje gaat? Dat zou je verhaal een stuk duidelijker maken.

In elk geval: een maand geleden heeft zij tegen jou gezegd dat ze jou leuk vond, en op dit moment vind jij haar leuk maar zij jou niet. Maak een keer goed duidelijk dat je haar leuk vindt en wacht op haar reactie, als ze je afwijst wordt het tijd haar écht uit je hoofd te zetten.
Dit.

Als je haar niet 100% duidelijk maakt hoe jij je voelt zal je er nooit echt achter komen. Daarnaast als je haar gewoon vraagt of ze je nog leuk vindt en ze zegt nee kan je haar ook definitief uit je hoofd zetten. Als je het niet vraagt blijf je nog eindeloos met hetzelfde gevoel als dat van nu zitten en daar schiet je ook niks mee op.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 09:44
Verwijderd
Als je wil dat mensen niet weten wat het een meisje is, is het een beetje onhandig om dat aan te geven. Schrjif dan gewoon 'diegene' zonder die toelichting, want dit heeft helemaal geen zin. En ik vind dat het de situatie wel degelijk verandert als het een meisje is, dus het is (imo iig) belangrijk om te weten dat het een meisje is. Daarnaast zal het wel een reden hebben dat je topic onder een laagje stof ligt, wij hebben niet het antwoord en kunnen de situatie moeilijk inschatten omdat we jullie allebi niet kennen. Tenminste, als ik voor mezelf spreek. Maargoed.

In ieder geval, je hebt aangegeven dat je haar leuk vind, hint haar best wel (meen ik me te herinneren uit je vorige topics) en meer je kun je niet doen. Ik vind niet dat je meer moet doen, want dan ga je jezelf opdringen. Je zou evt. nog een keer kunnen vragen of ze verliefd op je is. Als er dan uitkomt dat het antwoord ja is, zou ik proberen om langzaam iets op te bouwen. Als het antwoord nee is, lat het dan ook gaan. Het is heel vervelend dat je verliefd bent en dat diegene niet verliefd op jou is, maar op een gegeven moment houdt het op. Dan moet je je erbij neerleggen dat diegene niet verliefd op jou is.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 10:25
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Dankjewel voor jullie reacties, ik zal eens zien...
Oud 03-04-2011, 20:33
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Dankjewel voor jullie reacties, ik zal eens zien...
Niet alleen iets zien, maar ook iets mee doen hè!
succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten