Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je wil dat mensen niet weten wat het een meisje is, is het een beetje onhandig om dat aan te geven. Schrjif dan gewoon 'diegene' zonder die toelichting, want dit heeft helemaal geen zin. En ik vind dat het de situatie wel degelijk verandert als het een meisje is, dus het is (imo iig) belangrijk om te weten dat het een meisje is. Daarnaast zal het wel een reden hebben dat je topic onder een laagje stof ligt, wij hebben niet het antwoord en kunnen de situatie moeilijk inschatten omdat we jullie allebi niet kennen. Tenminste, als ik voor mezelf spreek. Maargoed.
In ieder geval, je hebt aangegeven dat je haar leuk vind, hint haar best wel (meen ik me te herinneren uit je vorige topics) en meer je kun je niet doen. Ik vind niet dat je meer moet doen, want dan ga je jezelf opdringen. Je zou evt. nog een keer kunnen vragen of ze verliefd op je is. Als er dan uitkomt dat het antwoord ja is, zou ik proberen om langzaam iets op te bouwen. Als het antwoord nee is, lat het dan ook gaan. Het is heel vervelend dat je verliefd bent en dat diegene niet verliefd op jou is, maar op een gegeven moment houdt het op. Dan moet je je erbij neerleggen dat diegene niet verliefd op jou is. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Onzekerheid Verwijderd | 7 | 11-08-2015 21:53 | |
Games |
[PS3/Xbox360/PC] Dragon Age Verwijderd | 147 | 01-10-2010 13:02 | |
Liefde & Relatie |
Wil mijn ex terug... (twijfels en libidoprobleem) clef | 11 | 18-03-2010 00:17 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
De Kantine |
Het weerwolfspel #44 Lethe | 500 | 07-02-2008 16:59 | |
Flora & Fauna |
bomenastrologie...geloof jij het? kastdeur | 14 | 21-03-2002 20:27 |