Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2011, 19:01
Verwijderd
Goedenavond forumleden

Ik heb laatst op school via een klasgenootje een meisje ontmoet die nieuw op school is.
We gaan vrijdag ook afspreken, en we hebben ook beide toegegeven dat we elkaar leuk vinden. Nu willen we dus vrijdag uitzoeken wát we precies voor elkaar voelen.

Het enige wat me tegenhoud is haar uiterlijk, ze is zeker van verreweg niet de knapste maar toch voel ik wel wat voor haar.
Haar uiterlijk maakt mij persoonlijk niet zo heel veel uit, maar ik wil graag wel gewoon een meisje waarmee ik thuis kan komen als je snapt wat ik bedoel

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2011, 19:02
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Nou, wat wil je dat we zeggen?
Oud 28-02-2011, 19:03
Vluggertje
Vluggertje is offline
uiterlijk zou niet moeten bepalen of je met haar thuis kunt komen, ikzelf vindt innerlijk het belangrijkste...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 19:06
sanni
sanni is offline
Iedereen heeft een ander beeld van schoonheid en knapheid? En om nou een meisje te laten schieten over wat andere al dan wel niet over haar kunnen denken, lijkt mij een beetje zonde!
Oud 28-02-2011, 19:07
Em.
Em. is offline
Je maakt thuis een betere indruk met een aardig, al dan niet zo knap iemand, dan met een leeghoofdig model! Oké, de eerste vijf seconden niet, de eerste minuut misschien óók nog niet, maar daarna wel.
Oud 28-02-2011, 19:08
Verwijderd
Nou kijk, ik ben gewoon bang dat mensen uit mijn omgeving dan k*t opmerkingen gaan maken over haar uiterlijk en dat ik veel beter kan krijgen. Gewoon die troep, omdat ik normaal nooit op zulke meisjes af zou gaan
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 19:26
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Je maakt thuis een betere indruk met een aardig, al dan niet zo knap iemand, dan met een leeghoofdig model! Oké, de eerste vijf seconden niet, de eerste minuut misschien óók nog niet, maar daarna wel.
dit

en het maakt niet uit wat andere mensen van haar vinden het gaat erom wat jij van haar vindt!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 19:27
Verwijderd
Okee!
Bedankt
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 19:28
sanni
sanni is offline
Als jij dan toch weet dat ze goed genoeg is! laat die andere mensen dan praten. Het zou erger zijn als jij haar heeeeeeeel onaantrekkelijk zou vinden en daar niet doorheen zou kunnen kijken. Verder moet je je trouwens bedenken dat jij een relatie met haar zou hebben en niet die 10.000 andere mensen bij jou in de buurt (althans dat mag ik hopen)
Oud 28-02-2011, 19:38
Verwijderd
Haha Sanni, met zulke mensen heb ik dus echt enorm veel problemen gehad. Ik kan daar gewoon niet tegen als er nog 8 jongens zijn die haar ook willen, want dat neemt bij mij het vertrouwen bij het meisje af omdat er toch iets moet zijn waardoor alle jongens haar leuk vinden enzo

Ik heb haar leren kennen doormiddel van een nieuwe jongen uit me klas, en het is zijn ex.
Die jongen is nogal een geval apart, dus het moet wel wat betekenen dat ze was met hem had. Toen ik hier over vroeg zei ze dat ze hem leuk vond omdat hij gewoon zichzelf was en niet bang was van wat anderen van hem vroegen. En ik weet 100 procent zeker dat het ook geen sletje is, het is gewoon een lief leuk meisje waar ik wel wat bij voel en dat is ook wederzijds.

Bedankt voor de hulp <3
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 19:44
PerfectWay
PerfectWay is offline
Wat andere mensen vinden is indd niet belangrijk, als jij haar zelf maar leuk vind, klaar, punt uit.
Maar ja, wat ook weer waar is; Het oog wil ook wat. Maar ook hier geldt: Als jij haar maar leuk vind.
Oud 28-02-2011, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Nou kijk, ik ben gewoon bang dat mensen uit mijn omgeving dan k*t opmerkingen gaan maken over haar uiterlijk en dat ik veel beter kan krijgen. Gewoon die troep, omdat ik normaal nooit op zulke meisjes af zou gaan
Nou, als ik haar was zou ik nu al niks meer met je willen. Pardon, "omdat ik normaal nooit op zulke meisjes af zou gaan"?! "verreweg niet de knapste"?! "haar uiterlijk houdt me tegen"?!

Ik wil een vriendje dat mij mooi en sexy vindt, hoor! Het maakt me niks uit als hij weet dat andere mensen mij misschien níet mooi vinden en zelfs niet als hij daar onzeker van wordt, zolang hij mij zélf maar wel mooi vindt.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 20:02
Verwijderd
Ik vind haar wel knap hoor, maar dat word gewoon gezegt door anderen mensen!
Sorry voor de verwarring.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 20:03
Catch
Catch is offline
Ja het is toch jouw crush/vriendin/date? Zij hoeven er niet mee rond te lopen. Waarom trek je je er zoveel van aan wat anderen van je vriendin denken?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 20:20
Verwijderd
Mooi laten lullen, die anderen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 20:34
Verwijderd
Bedankt iedereen

Citaat:
Jaa klopt, ze is inderdaad zeker niet leeghoofdig
Eerder gwn aardig, lief, vertrouwbaar, gewoon alles. En nog is slim ook haha ( Gymnasium )

Dankje!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 11:28
Verwijderd
Ik hoop in ieder geval voor jou dat het meisje dit topic nooit leest. Als een jongen/man al eerst na moet vragen op een forum of hij wel iets met mij zou moeten willen, vanwege mijn uiterlijk.. Dat zou voor mij al een indicatie zijn dat ik niets met hem te maken wil hebben.

Wow.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 14:31
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Ik hoop in ieder geval voor jou dat het meisje dit topic nooit leest. Als een jongen/man al eerst na moet vragen op een forum of hij wel iets met mij zou moeten willen, vanwege mijn uiterlijk.. Dat zou voor mij al een indicatie zijn dat ik niets met hem te maken wil hebben.

Wow.
En dan altijd iedereen maar zeuren van 'het innerlijk is belangrijker dan het uiterlijk'. Wat is er fout aan een puber die twijfelt over of hij iemand (lichamelijk) wel of niet aantrekkelijk vindt? Het gaat uiteindelijk toch om het innerlijk en dat vindt hij helemaal ok (tenminste zo komt het over) als hij dus twijfelt over het gene wat minder belangrijk is is dat toch helemaal niet erg? (het zou ook niet erg zijn als hij zou twijfelen over haar innerlijk, want twijfelen hoort nou eenmaal bij het leven)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 14:54
Verwijderd
Citaat:
En dan altijd iedereen maar zeuren van 'het innerlijk is belangrijker dan het uiterlijk'. Wat is er fout aan een puber die twijfelt over of hij iemand (lichamelijk) wel of niet aantrekkelijk vindt? Het gaat uiteindelijk toch om het innerlijk en dat vindt hij helemaal ok (tenminste zo komt het over) als hij dus twijfelt over het gene wat minder belangrijk is is dat toch helemaal niet erg? (het zou ook niet erg zijn als hij zou twijfelen over haar innerlijk, want twijfelen hoort nou eenmaal bij het leven)
Waar het mij om gaat is dat hij blijkbaar meningen van andere mensen zó belangrijk vindt dat hij hier moet gaan navragen of hij wel iets met dat meisje moet nemen. Als ik zou weten dat mijn vriend zo erg op het randje hing met zijn besluit wel of niet iets met mij te nemen vanwege mijn uiterlijk en wat andere mensen wel niet zouden kunnen zeggen, dan zou ik per direct op de rem gaan staan.

Ik zou me echt zwaar beledigd voelen. Sowieso wil je toch graag dat jouw vriend/vriendin jou aantrekkelijk, mooi, knap, sexy, whatever vindt?

Ik, persoonlijk, zou geen man/jongen willen die ondanks mijn uiterlijk 'toch maar' met me heeft genomen. En al helemaal als het om de meningen van anderen ging.

Maar dit is mijn mening. Ik verwacht niet dat iedereen het ermee eens is.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2011, 15:07
Verwijderd
Ja oke dit topic sloeg gwn echt nergens op.
Ik ben echt blij met haar ( Sinds gisteren is het aan ) en wat de rest denkt boeit me echt niks meer.

Thanks!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2011, 19:21
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Oud 05-03-2011, 22:07
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Ja oke dit topic sloeg gwn echt nergens op.
Ik ben echt blij met haar ( Sinds gisteren is het aan ) en wat de rest denkt boeit me echt niks meer.

Thanks!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 01:25
Batave
Batave is offline
Ik ben het eens met Freyja en Syori. Ik kan geen meisje bedenken dat knapper is dan mijn vriendin en mensen zeggen heel vaak tegen me dat ze het zo knap vinden dat ik dat nog steeds vindt(haar haar is uitgevallen, dus ze is kaal), maar dat snap ik nooit zo, want ik vind 'r nog steeds de mooiste. Zoals Syori al zegt hoop ik dat ze dit topic nooit leest.
Reageren

Regels voor berichten