Advertentie | |
|
![]() |
|
Als jij dan toch weet dat ze goed genoeg is! laat die andere mensen dan praten. Het zou erger zijn als jij haar heeeeeeeel onaantrekkelijk zou vinden en daar niet doorheen zou kunnen kijken. Verder moet je je trouwens bedenken dat jij een relatie met haar zou hebben en niet die 10.000 andere mensen bij jou in de buurt (althans dat mag ik hopen)
|
Verwijderd
|
Haha Sanni, met zulke mensen heb ik dus echt enorm veel problemen gehad. Ik kan daar gewoon niet tegen als er nog 8 jongens zijn die haar ook willen, want dat neemt bij mij het vertrouwen bij het meisje af omdat er toch iets moet zijn waardoor alle jongens haar leuk vinden enzo
![]() Ik heb haar leren kennen doormiddel van een nieuwe jongen uit me klas, en het is zijn ex. Die jongen is nogal een geval apart, dus het moet wel wat betekenen dat ze was met hem had. Toen ik hier over vroeg zei ze dat ze hem leuk vond omdat hij gewoon zichzelf was en niet bang was van wat anderen van hem vroegen. En ik weet 100 procent zeker dat het ook geen sletje is, het is gewoon een lief leuk meisje waar ik wel wat bij voel en dat is ook wederzijds. Bedankt voor de hulp <3 |
![]() |
|
![]() |
Wat andere mensen vinden is indd niet belangrijk, als jij haar zelf maar leuk vind, klaar, punt uit.
Maar ja, wat ook weer waar is; Het oog wil ook wat. Maar ook hier geldt: Als jij haar maar leuk vind.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil een vriendje dat mij mooi en sexy vindt, hoor! Het maakt me niks uit als hij weet dat andere mensen mij misschien níet mooi vinden en zelfs niet als hij daar onzeker van wordt, zolang hij mij zélf maar wel mooi vindt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Bedankt iedereen
![]() Citaat:
![]() Eerder gwn aardig, lief, vertrouwbaar, gewoon alles. En nog is slim ook haha ( Gymnasium ) Dankje! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hoop in ieder geval voor jou dat het meisje dit topic nooit leest. Als een jongen/man al eerst na moet vragen op een forum of hij wel iets met mij zou moeten willen, vanwege mijn uiterlijk.. Dat zou voor mij al een indicatie zijn dat ik niets met hem te maken wil hebben.
Wow. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou me echt zwaar beledigd voelen. Sowieso wil je toch graag dat jouw vriend/vriendin jou aantrekkelijk, mooi, knap, sexy, whatever vindt? Ik, persoonlijk, zou geen man/jongen willen die ondanks mijn uiterlijk 'toch maar' met me heeft genomen. En al helemaal als het om de meningen van anderen ging. Maar dit is mijn mening. Ik verwacht niet dat iedereen het ermee eens is. ![]() |
![]() |
|
Ik ben het eens met Freyja en Syori. Ik kan geen meisje bedenken dat knapper is dan mijn vriendin en mensen zeggen heel vaak tegen me dat ze het zo knap vinden dat ik dat nog steeds vindt(haar haar is uitgevallen, dus ze is kaal), maar dat snap ik nooit zo, want ik vind 'r nog steeds de mooiste. Zoals Syori al zegt hoop ik dat ze dit topic nooit leest.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe belangrijk is het uiterlijk van een meisje voor jongens?? Waterlily | 27 | 20-10-2006 12:09 | |
Verhalen & Gedichten |
'Het schoonheidsideaal' (betoog?) kayce | 3 | 01-05-2004 21:49 | |
Seksualiteit |
Jongens: maakt het je wat uit met welk meisje je sex hebt? Severus | 83 | 09-10-2003 23:44 | |
Seksualiteit |
naar de hoeren! king112 | 87 | 07-08-2003 15:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Het liefdesspel Bikinie-meisje | 20 | 01-04-2003 16:13 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |