Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2011, 20:38
Verwijderd
Weet iemand een goede site oid waar ik uitleg over spaanse ww-vormen kan krijgen? En dan niet alleen hoe ze heten en hoe je ze maakt maar vooral ook wanneer je ze moet gebruiken.
Wij gebruiken op school nl een spaanse methode waarin nog niet eens nederlandse vertalingen in de woordenlijst staan....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2011, 21:14
Verwijderd
Gebruik je toevallig caminos? Die gebruiken wij op school namelijk, en ik vind hem nogal onoverzichtelijk. En daar staan ook geen nederlandse vertalingen bij de woordenlijst. Helaas heb ik nog geen site gevonden, maar heb er ook nog niet actief naar gezocht. Als je specifieke vragen hebt over oefeningen kan ik je misschien wel helpen. Welk niveau/jaar doe je?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2011, 17:47
Verwijderd
Nee, wij gebruiken Chicos Chicas. Daar staan alleen de franse, portugese, italiaanse, duitse en engelse vertaling bij dus moeten we het steeds met behulp van engels+duits+woordenboek S-N vertalen.
Het is meer zo dat ik al die werkwoordsoorten niet goed ken en daar dus elke toets weer last van heb. Ik was van plan om nu een keer een goede 'samenvatting' van alle ww-soorten te maken zodat ik het dan kan gaan oefenen.
Ik heb spaans nu zo'n 2,5 jaar (we zijn dus bezig met boek 3) maar ik kan echt nog steeds geen fatsoenlijk gesprek voeren omdat ik geen zinnen kan maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten