Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar euhmm.. srry voor de stomme vraag: wat is informatica precies, want volgensmij hebben wij dat niet op school |
![]() |
|
Ten eerste mijn maatschappijdocent,
Die vent is zó raar. Hij maakt flauwe grapjes en ligt na elke grap 10 minuten helemaal in een deuk, terwijl de rest van de klas bloedserieus is.. Ook heeft hij elke periode iemand anders die hij 'pest' (als in, Sjoerd opletten! Je leid Leon af!)... en dan ben ik Leon.. en ik word gepest! Dus hij zegt andere dat ze moeten opletten omdat ze de gepeste anders afleiden... heeeel raar. Dan nog mijn economie docent, soms vrolijk en andere keren heel chagrijnig. Hij heeft een bierlied en laat na elke vakantie foto's zien van zijn vakantie en dat vind hij dan helemaal geweldig... (stel je een vent van 65 jaar voor met een opblaasbare badeend om zijn middel en een badmuts) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Of het is gewoon iets typisch voor informatica leraren xD. |
![]() |
|
M'n lerares scheikunde (of is 't een meneer?) is Oekrains. Ik doe TTO, en ze moet dus Engels praten. Ze heeft zowieso een rare uitspraak, geen interpunctie tijdens het praten, en ze zet de klemtoon op het verkeerde deel van het woord of zelfs de zin, wat erg onbegrijpelijke zinnen maakt i.v.m. de 'interpunctie'. Ze praat ook gewoon erg onduidelijk en is raar.
M'n leraar natuurkunde vloekt vrij vaak naar ons (terwijl we soms niks fout doen, en ook als we echt niets doen ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb een geschiedenisleraar die midden in een spannend verhaal vaak een paar enthousiaste sprongetjes maakt, en een biologieleraar die mij en mijn vrienden vreselijk pusht om betere cijfers te halen voor biologie, omdat 'we zo goed zijn in de andere bètavakken'. Alsof een 8 gemiddeld niet goed is.
Laatst gewijzigd op 16-03-2011 om 20:13. Reden: Taalfouten |
![]() |
|
De muziekdocente slaat altijd keihard de deur dicht om het stil te krijgen,
en de engels docent draait altijd filmjes af op youtube aan het einde van de les, maar pas typte hij perongeluk ipv youtube, tube.com in en toen zag iedereen op de beamer zo'n sexsite met allemaal bijna naakte vrouwen in bikini's met hele grote bloemkolen (leken net opgepompt) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Wie houdt hij voor de gek, dacht ie dat hij thuis was ofzo xD |
![]() |
|
![]() |
Ten eerste is er mijn aardrijkskundeleraar (60). Hij gaat nogal op in zijn verhaal en vindt zijn vak prachtig. Het ene moment praat hij zacht, bijna fluisterend en met een heel hoog stemmetje waarop hij ineens begint te schreeuwen. Met consumptie. Hij moest ook een keer bijna huilen, of omschrijft een natuurlijk proces als in een literair boek. Hij vindt het ook heel leuk om zijn vakantiefoto’s te laten zien.
Mijn vorige ak-leraar (de nieuwe generatie, obviously) deed niet aan les geven. We keken charlie the unicorn of iets anders op youtube. Eén keer besloot hij echt iets te gaan doen, serieus. Maar nee, dat lukte niet. De docent kunst is een enorme chaoot. Zijn verhaal gaat van de ene naar de andere kant en er valt geen touw aan vast te knopen. Hij kan sommige woorden niet uitspreken en niet schrijven. Op het bord maakt hij aantekeningen, maar dat is te onduidelijk en met pijltjes probeert hij het dan duidelijk te maken, maar dan wordt het 1 grote wirwar van pijltjes. Dan is er nog een geschiedenisleraar die heel onvoorspelbaar is. Het ene moment vind hij alles leuk, dan gaat hij ineens zonder reden zo tekeer tegen iemand dat je er bang van wordt.En dat waren ze nog lang niet allemaal, maar genoeg nu. |
![]() |
|
![]() |
Hm... Verschillende..
In mijn eerste jaar, hadden wij een Latijn docent. Een verschrikkelijk verstroid typje. Kon onze klas niet aan, ging schreeuwen enzo.. 'Jullie lijken wel een stelletje apekooien!' (Ja, hij kon geen normale zinnen vormen ![]() Hij uiteindelijk weggegaan. De volgende Latijn docent is een gast, die nog gekker is. Hij is kleiner dan de meeste van z'n leerlingen, en gewoon zo gek als een deur. Dacht dat hij ons stil zou kunnen krijgen, als hij beloofde dat hij tegen een muur ging praten. Werkte niet echt ![]() Of een wiskunde docent, waar ik bijna wel elke les een discussie had over Black Adder (A) Verder nog aardig wat docenten die aardig wat dubbelzinnige opmerkingen maken, en waarbij leerlingen toch niet liever met hen in één lokaal zitten =P |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hoe bereken je het gemiddeld geinvesteerd vermogen? watervlo | 18 | 08-03-2010 18:07 | |
Algemene schoolzaken |
Rare achternamen van docenten Cute Angel | 396 | 06-12-2008 13:18 | |
Algemene schoolzaken |
Rare gewoontes van docenten Everen | 75 | 24-08-2008 13:06 | |
ARTistiek |
J-Art Passionfruit | 42 | 07-03-2008 22:16 | |
Eindexamens 2004 |
Het zwaarste examen 2004 herbalpower | 143 | 12-05-2004 20:19 | |
Psychologie |
positie van de leraren/docenten tacidvs | 8 | 28-08-2002 20:03 |