Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2011, 19:35
Silvano08
Silvano08 is offline
Wat is jullie raarste docent(e), voor wel vak dan wel, hoe oud ongeveer en wat doet hij dan zoal/heeft hij een keertje gedaan?

Okay, TS begint:
De raarste docent die ik heb is voor natuurkunde, rond de 50, wel een aardige gast, maar hij wil nog wel eens wat gekke geluiden en spastische bewegingen maken, doordenkerige grappen maken over trekkracht bij statica en hij heeft een keer een stalen pijp bij een jongen in zijn broekspijp gestoken omdat hij irritant deed.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2011, 20:32
Verwijderd
Wij hebben 1 keer een overspannen leraar gehad die wel wat rare dingen deed, geen idee hoe oud de man was, maar hij gaf ook natuurkunde.

Onze leraar scheikunde vond het erg leuk om voorbeelden uit te leggen waarbij hij zogenaamd heen en weer fietste. (Als in, praten over zichzelf in derde persoon. En als .. nou hierheen fietste dan ...)

En de lerares Frans die we hadden vergat altijd dingen. Dingen als toetsen bijvoorbeeld :'). Weinig problemen daarmee overigens.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 20:43
DiceGFX
DiceGFX is offline
Maatschappijleer docent, tevens ook Economie docent. Rond de 50 jaar.
Waarschijnlijk geen vrouw of kinderen. Hij stuurt mensen eruit die hun jas aan hebben, hij stopt al 10 minuten nadat de les begint.
Zijn gedrag is bij elk klas anders, volgens mij heeft hij 3 persoonlijkheden. Vorige week maandag zat hij gewoon te zingen!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:36
Verwijderd
Ik heb een natuurkundeleraar die niet erg goed orde kan houden, waardoor het vaak complete chaos is tijdens natuurkunde. Mijn wiskundeleraar zegt soms hardop 'bla, bla, bla' midden in een zin, en als wij aan het werk gaan zet hij altijd Donna Summer op.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 07:41
Verwijderd
mijn wis/natuur-scheikunde leraar kan niemand mee opschieten...

Maar er is 1 leraar, waar ik geen les van heb maar ik zie m wel regelmatig, dat is echt n mafkees, in de goede zin dan...
hij geeft technologie, en daar staat een crosstrainer, als wij van een andere leraar technologie hebben in dat lokaal bemoeit hij zich er vaak ook mee, als dan iemand druk is dan mag ie dus bijvoorbeeld 10 minuten op die crosstrainer en ging die leraar er naast staan ''kom op jonge, je kan het, je bent bijna bij de finish nog maar 10 km'' etc.etc.etc.
en eerst gaf ie wiskunde, moest iemand zn fiets halen, om de omtrek van n cirkel te leren berekenen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 05:48
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
mijn wis/natuur-scheikunde leraar kan niemand mee opschieten...

Maar er is 1 leraar, waar ik geen les van heb maar ik zie m wel regelmatig, dat is echt n mafkees, in de goede zin dan...
hij geeft technologie, en daar staat een crosstrainer, als wij van een andere leraar technologie hebben in dat lokaal bemoeit hij zich er vaak ook mee, als dan iemand druk is dan mag ie dus bijvoorbeeld 10 minuten op die crosstrainer en ging die leraar er naast staan ''kom op jonge, je kan het, je bent bijna bij de finish nog maar 10 km'' etc.etc.etc.
en eerst gaf ie wiskunde, moest iemand zn fiets halen, om de omtrek van n cirkel te leren berekenen
WHahahaha sjonnie
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 20:04
Verwijderd
Mijn informatica leraar is echt een gare gozer. Hij draagt het hele jaar door sokken met sandalen. (Ja, ook in de winter) En hij draagt ook echt van die shirts die je overal gratis krijgt, laatst liep hij met een knalgeel xs4all shirt met een knaloranje broek xD
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 05:46
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Mijn informatica leraar is echt een gare gozer. Hij draagt het hele jaar door sokken met sandalen. (Ja, ook in de winter) En hij draagt ook echt van die shirts die je overal gratis krijgt, laatst liep hij met een knalgeel xs4all shirt met een knaloranje broek xD
Whahaha, dat ziet er vast niet uit xD

Maar euhmm.. srry voor de stomme vraag: wat is informatica precies, want volgensmij hebben wij dat niet op school
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 08:12
Noeleke
Noeleke is offline
Ten eerste mijn maatschappijdocent,
Die vent is zó raar. Hij maakt flauwe grapjes en ligt na elke grap 10 minuten helemaal in een deuk, terwijl de rest van de klas bloedserieus is.. Ook heeft hij elke periode iemand anders die hij 'pest' (als in, Sjoerd opletten! Je leid Leon af!)... en dan ben ik Leon.. en ik word gepest! Dus hij zegt andere dat ze moeten opletten omdat ze de gepeste anders afleiden... heeeel raar.

Dan nog mijn economie docent, soms vrolijk en andere keren heel chagrijnig. Hij heeft een bierlied en laat na elke vakantie foto's zien van zijn vakantie en dat vind hij dan helemaal geweldig... (stel je een vent van 65 jaar voor met een opblaasbare badeend om zijn middel en een badmuts)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Whahaha, dat ziet er vast niet uit xD

Maar euhmm.. srry voor de stomme vraag: wat is informatica precies, want volgensmij hebben wij dat niet op school
http://nl.wikipedia.org/wiki/Informatica
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 17:49
Appj
Appj is offline
Citaat:
Dat klinkt precies als meneer Geritsen.
Of het is gewoon iets typisch voor informatica leraren xD.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 19:49
DAH
DAH is offline
M'n lerares scheikunde (of is 't een meneer?) is Oekrains. Ik doe TTO, en ze moet dus Engels praten. Ze heeft zowieso een rare uitspraak, geen interpunctie tijdens het praten, en ze zet de klemtoon op het verkeerde deel van het woord of zelfs de zin, wat erg onbegrijpelijke zinnen maakt i.v.m. de 'interpunctie'. Ze praat ook gewoon erg onduidelijk en is raar.

M'n leraar natuurkunde vloekt vrij vaak naar ons (terwijl we soms niks fout doen, en ook als we echt niets doen ). M'n school is trouwens een katholieke school. Hij stinkt ook uit z'n bek...
Oud 16-03-2011, 20:06
Verwijderd
Ik heb een geschiedenisleraar die midden in een spannend verhaal vaak een paar enthousiaste sprongetjes maakt, en een biologieleraar die mij en mijn vrienden vreselijk pusht om betere cijfers te halen voor biologie, omdat 'we zo goed zijn in de andere bètavakken'. Alsof een 8 gemiddeld niet goed is.

Laatst gewijzigd op 16-03-2011 om 20:13. Reden: Taalfouten
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 21:24
Noeleke
Noeleke is offline
Citaat:
Alsof een 8 gemiddeld niet goed is.
Ben je gek? Een 8 gemiddeld, tfoe. Dat is toch geen hoog punt?
Is jou leraar toevallig sarcastisch?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 22:10
Verwijderd
Het gemiddelde van de klas is iets meer dan een 6, zijn punt is dat ik voor wiskunde en natuurkunde boven de 9.5 sta (hij is trouwens mijn mentor), en omdat biologie ook een exact vak is vindt hij dat ik daarvoor ook boven de 9.5 moet staan.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 19:19
Edelweiss
Edelweiss is offline
De muziekdocente slaat altijd keihard de deur dicht om het stil te krijgen,
en de engels docent draait altijd filmjes af op youtube aan het einde van de les, maar pas typte hij perongeluk ipv youtube, tube.com in en toen zag iedereen op de beamer zo'n sexsite met allemaal bijna naakte vrouwen in bikini's met hele grote bloemkolen (leken net opgepompt)
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 19:41
DAH
DAH is offline
Citaat:
en de engels docent draait altijd filmjes af op youtube aan het einde van de les, maar pas typte hij perongeluk ipv youtube, tube.com in en toen zag iedereen op de beamer zo'n sexsite met allemaal bijna naakte vrouwen in bikini's met hele grote bloemkolen (leken net opgepompt)
Fail
Oud 17-03-2011, 19:45
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Tuurlijk, per ongeluk [---]tube.com intypen ...
Wie houdt hij voor de gek, dacht ie dat hij thuis was ofzo xD
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 21:02
TedEdFred
TedEdFred is offline
Ten eerste is er mijn aardrijkskundeleraar (60). Hij gaat nogal op in zijn verhaal en vindt zijn vak prachtig. Het ene moment praat hij zacht, bijna fluisterend en met een heel hoog stemmetje waarop hij ineens begint te schreeuwen. Met consumptie. Hij moest ook een keer bijna huilen, of omschrijft een natuurlijk proces als in een literair boek. Hij vindt het ook heel leuk om zijn vakantiefoto’s te laten zien.
Mijn vorige ak-leraar (de nieuwe generatie, obviously) deed niet aan les geven. We keken charlie the unicorn of iets anders op youtube. Eén keer besloot hij echt iets te gaan doen, serieus. Maar nee, dat lukte niet. De docent kunst is een enorme chaoot. Zijn verhaal gaat van de ene naar de andere kant en er valt geen touw aan vast te knopen. Hij kan sommige woorden niet uitspreken en niet schrijven. Op het bord maakt hij aantekeningen, maar dat is te onduidelijk en met pijltjes probeert hij het dan duidelijk te maken, maar dan wordt het 1 grote wirwar van pijltjes.
Dan is er nog een geschiedenisleraar die heel onvoorspelbaar is. Het ene moment vind hij alles leuk, dan gaat hij ineens zonder reden zo tekeer tegen iemand dat je er bang van wordt.En dat waren ze nog lang niet allemaal, maar genoeg nu.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 02:11
Justtme
Justtme is offline
Hm... Verschillende..
In mijn eerste jaar, hadden wij een Latijn docent. Een verschrikkelijk verstroid typje. Kon onze klas niet aan, ging schreeuwen enzo.. 'Jullie lijken wel een stelletje apekooien!' (Ja, hij kon geen normale zinnen vormen) Heeft ons uiteindelijk ook een keertje opgesloten in de klas, werd een beetje gek van ons. Of hield een preek over een jongen die zijn telefoon aan had in de klas. Bleef er maar over praten, tot z'n eigen telefoon afging. xD

Hij uiteindelijk weggegaan. De volgende Latijn docent is een gast, die nog gekker is. Hij is kleiner dan de meeste van z'n leerlingen, en gewoon zo gek als een deur. Dacht dat hij ons stil zou kunnen krijgen, als hij beloofde dat hij tegen een muur ging praten. Werkte niet echt Verder is het echt een toffe gozer hoor, kan je leuk mee praten xD

Of een wiskunde docent, waar ik bijna wel elke les een discussie had over Black Adder (A)

Verder nog aardig wat docenten die aardig wat dubbelzinnige opmerkingen maken, en waarbij leerlingen toch niet liever met hen in één lokaal zitten =P
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten