Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2011, 14:46
Verwijderd
Ik weet niet zeker of het hier goed staat, maar anders zou ik het niet weten
Ik ga binnenkort met een van de cliënten van mijn stage (een licht verstandelijk beperkte man van 69 jaar) naar het graf van zijn broer in Breda. Meneer is niet in staat om lange afstanden te lopen. Hij wil na dit bezoek graag ergens een frietje oid eten, maar ik ben niet bekend in Breda. Met de bus naar het centrum om daar iets op te zoeken, zou kunnen, maar is niet ideaal. Zijn er eetgelegenheden die max. 20 minuten lopen van de begraafplaats op de Haagweg afliggen? Ik ben niet handig genoeg om dit op internet op te zoeken (tips om hier handig en praktisch naar te zoeken zijn ook welkom!).

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2011, 16:25
brands
brands is offline
Ik ben ook niet echt bekend in Breda. Maar heb een poging gedaan tot googlen . Dan kom ik op de volgende site klik hier

Je kunt ook zelf kiezen door hier te klikken. Ik hoop dat dit jouw wat op weg helpt.

Misschien kunnen mensen die in Breda woont jouw beter verder helpen.

Gr. Brands
Oud 28-02-2011, 20:40
AlopiA
AlopiA is offline
Ik twijfel, maar ik verplaats dit toch maar naar E&D. Ik denk dat je daar meer reacties krijgt ook
Oud 02-03-2011, 22:42
Takkie89
Takkie89 is offline
Ik ben op zich wel een beetje bekend in Breda, maar ken vooral het centrum. Als je echt gewoon frietjes wilt eten, zou ik de opties van brands nemen. Wil je iets meer eten, kom je toch al snel bij de bus naar de stad. Daar zit dan bijvoorbeeld een restaurant uit de beer-keten. Vanuit de stad is het overigens heel snel lopen naar het station.
Als je meer info wilt over Breda, laat maar weten
Oud 13-03-2011, 12:58
Tommiee
Tommiee is offline
Als ik een restaurantje of eettent zoek doe ik dat altijd via deze website. Geeft overzichtelijk de eigenschappen zoals parkeergelegenheid, rolstoel toegankelijkheid, atmosfeer, sfeer, beoordelingen e.d. Volgens mij als je op 'Meer' klikt kan je ook kortingen krijgen. Of ze bij de haagweg ook tentjes hebben weet ik niet zeker maar je kan allicht zoeken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten