Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2011, 14:42
Zilla2010
Wij moeten voor M&O ''een bedrijf opzetten'' en voor de afnemersanalyse hebben wij deze enquete gemaakt, het zou mij erg helpen als jullie deze in zouden vullen.
Alvast bedankt

Hoe oud ben je?

______________________________________________________________________ ____________

Hoe vaak koop je ijs in de zomer?

o 1 keer per week

o Meer dan 1 keer per week

o Alleen in de vakantie

o Anders, namelijk___________________________________________________________

Hoe vaak koop je ijs in de winter?

o 1 keer per week

o Meer dan 1 keer per week

o Nooit

Wat zou je naast ijs ook nog in de ijs-winkel kopen?

o Taart

o Drinken

o Koekjes

o Niks

Waar koop je ijs?

o ijs winkel

o Supermarkt

o Snackbar

Waar ben je tevreden over bij de ijs winkel waar je nu ijs koopt?

o Kwaliteit

o Service

o Prijs

Wat kan er verbeterd worden (wat mis je) aan de ijs winkel waar je nu ijs koopt?

o Kwaliteit

o Service

o Prijs

Cold Stone is een ijswinkel waarbij je, je eigen ijsje kan samenstellen. Dat houdt in dat je, je eigen smaak schepijs kan kiezen (bijv. aardbei en sinaasappel) vervolgens mag je daar naar eigen keuze snoep en/of fruit aan toevoegen (bijv. oreo’s, kitkat, gummy bears en vers fruit). Dit wordt door elkaar gemengd en is dan klaar om van te genieten.

Hoeveel ben je bereid om voor een (samengesteld) ijsje te betalen?

o €0.00 - €1.99

o €2.00 - €3.99

o €4.00 - €5.99

o Meer dan €6.00

Wat zou jij een geschikte plek voor een ijswinkel vinden?

o Een winkelcentra

o Een treinstation

o Een vliegveld (schiphol)

o Een recreatiegebied

o Anders, namelijk______________________________________________________________

Zou je geïnteresseerd zijn in een bezorgservice? (ijs wordt thuis bezorgd)

Ja,omdat:_____________________________________________________________ ______________________________________________________________________ _________________________

Nee,omdat_____________________________________________________________ ______________________________________________________________________ ________________________

Als jij je eigen ijsje zou kunne samenstellen welke smaken ijs zou je daar dan bij kiezen en wat voor chocola, snoep, fruit en/of toppings zoals slagroom daarbij mengen?

______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________ ________________________

Welke smaak zou je liever NIET in de winkel terug vinden?

______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________ ________________________
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2011, 15:42
brands
brands is offline
Is het niet makkelijker om deze enquête in een enquête maken bestand te zetten? Dan is het tellen van de antwoorden ook makkelijk denk ik straks.

Gr. Brands
Oud 06-03-2011, 15:55
Zilla2010
Dat is inderdaad een goed idee Brands, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe ik dat doe.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 15:58
brands
brands is offline
Citaat:
Dat is inderdaad een goed idee Brands, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe ik dat doe.
Zijn vast andere mensen die dat wel weten

Volgens mij kan dit topic dicht, gezien er al een andere is met een goeie enquête.

Laatst gewijzigd op 06-03-2011 om 18:08. Reden: Aanvulling
Met citaat reageren
Oud 07-03-2011, 14:48
Ellen8219
Citaat:
Voor het maken van online enquetes heb ik zelf goede ervaring met NETQ Internet Surveys. Studenten kunnen gratis gebruik maken van deze enquete tool. Heel handig. Kijk maar eens op http://netq.nl/

En tips voor het maken van een goede online enquete vind je op http://weblog.netq.nl/

Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten