Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2011, 17:44
dude04
dude04 is offline
Vraagje ....... zijn er eigenlijk wel meiden die iets zouden doen met een jongen die begin 20 nog maagd is ??
Met citaat reageren
Oud 07-03-2011, 17:59
Verwijderd
De meiden van begin 20 die nog maagd zijn..?

Plus het overgrote deel dat het geen fuck zal uitmaken als ze jou de leukste jongen op aarde vinden?

En als je je er echt afschuwelijk voor schaamt, dan vertel je gewoon niet dat je nog maagd was. Ze zien het heus niet aan je. (Tip: dit is geen goed plan als je een langdurige relatie op basis van wederzijds vertrouwen wilt opbouwen).
Met citaat reageren
Oud 07-03-2011, 18:07
dude04
dude04 is offline
volgens mij zijn die er niet zo heel veel toch ?....
Het is niet dat ik me er echt voor schaam, maar vroeg me dat af.
Ik merk het af en toe wel als ik met een meisje contact heb
Met citaat reageren
Oud 07-03-2011, 18:19
Pyro Power
Pyro Power is offline
Goh, ik weet niet, maar volgens mij vinden meisjes dat wel oké hoor.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2011, 18:35
Em.
Em. is offline
Volgens mij zijn er méér die dat hebben dan je op het eerste gezicht zou zeggen. Ik las laatst een (niet heel geweldig, maar oké) nieuwsartikel waarin ze beweren dat aldus onderzoek in de VS één op de drie 24-minners nog maagd is. Nu is dit geen Amerika en blabla, maar dan nog.

En als je voor een échte vriendin gaat (en niet voor een one-night-stand) dan is het volgens mij een prettiger idee 'ik ben zijn eerste' dan 'hij heeft dit al met zevenentwintig anderen gedaan'. Los ervan moet je wel een zeurpiet treffen die zich dáár druk om gaat maken, denk ik. (:

Ik zie er trouwens geen enkel probleem in.
Oud 07-03-2011, 19:06
Verwijderd
Volgens de wet van de remmende voorsprong ga je over een paar jaar tekeer als een beest
Met citaat reageren
Oud 07-03-2011, 19:35
Verwijderd
Hoe merk je dat dan als je 'contact hebt met meisjes'? Loop je op ze af met "Hey, mijn naam is Jan, ik ben maagd, wil je wat drinken?" Je hoeft het niet van de daken te schreeuwen.

Ik neem aan dat als iemand echt verliefd op je is, dat het haar geen fuck kan interesseren, dus maak je maar niet druk.

Overigens moet ik er wel bij zeggen dat ik persoonlijk echt niet de voorkeur heb voor maagden. Niet dat ik nummer 400 op een lijst wil zijn, of zo, maar op één of andere manier heb ik liever wel dat iemand al een beetje ervaring heeft. Maar het is natuurlijk echt geen deal breaker, want zoals ik al zei: Als iemand echt leuk is ga ik hem daar niet op afwijzen.

Oh en leeftijd staat er los van. 5 jaar geleden had ik hetzelfde gezegd.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2011, 19:37
arPos
arPos is offline
ik denk dat als je het goed speelt je en een meid vindt en een prima eerste keer heb, iets wat velen niet hebben gehad.
Oud 07-03-2011, 23:17
ChamsysMQ100
ChamsysMQ100 is offline
Je kan ook langs de hoeren gaan als je je er zo erg voor schaamt
Oud 07-03-2011, 23:26
Verwijderd
pfff wat een reactie chamsy... Tis maar net wat je leuk vind.

Maar dat maakt volgens mij niks uit hoor. Ik zou juist liever een maagd willen! Ik ben zelf ook nog maagd, maar als ik dat niiet was had ik alsnog het liefste een maagd gehad.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2011, 11:03
dude04
dude04 is offline
Naar de hoeren hoef ik niet....lijkt me niet echt geschikt voor de eerste keer
Waarom ben jij het nog M ? Speciale reden of gewoon nog niet de ware gevonden ?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2011, 12:59
Verwijderd
Kun je ook gewoon maagd typen in plaats van M? Het is geen zonde om dat woord te gebruiken hoor.

Verder: Who gives a fuck? Een vriend van me is 24 en ook nog maagd. Komt allemaal goed, niet te druk om maken en vooral niet forceren. Ik zou wel eerlijk zijn als je een vriendin hebt, ik zou het wel waarderen als ik wist waar ik aan toe was (lees: als mijn vriendje nog maagd was).
Met citaat reageren
Oud 08-03-2011, 16:51
Verwijderd
Nee hij bedoelde mijn naam M in plaats van M&Metje.

Ik heb er geen speciale reden voor, ik heb de ware nog niet ontmoet.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2011, 17:22
JustADreamer
JustADreamer is offline
Ik heb ooit ook eens een ex ontmaagd, en dat was stiekem wel heel leuk, bijzonder en speciaal. Nu moet ik zeggen dat hij na de ontmaagding zelf ook wel initiatief nam, dingen voorstelde, wilde uitproberen en daar niet bang voor was. Een andere ex was geen maagd meer, maar ook niet heel ervaren, en bij hem moest ik wél steeds 'nieuwe' dingen voorstellen anders zou hij altijd maar standaard bovenop zijn gegaan... Daar had ik véél meer moeite mee, hoe irritant als er totaaaaaal geen initiatief van een man af komt Maar goed, een eerste keer zou ik natuurlijk wel weer heel speciaal vinden en het niet erg vinden om initiatief te nemen...
Oud 08-03-2011, 19:35
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Als mijn vriendin daar een probleem van zou maken, zou ik balen dat we in hetzelfde bed liggen

Laatst gewijzigd op 08-03-2011 om 19:42. Reden: betere woordkeuze
Met citaat reageren
Oud 08-03-2011, 19:45
Verwijderd
Zijn er meiden die dat willen: Tuurlijk. Maak je geen zorgen.

Meisjes die er een probleem van maken zijn zelf dom.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten