Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het is inderdaad niet slim voor de TS om over zijn gevoelens te praten. Als dat meisje twijfelt aan haar relatie, maakt ze het zelf wel uit. En als ze verliefd op jou was en niet op hem, dan had ze nu wat met jou, niet met hem. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat ik gewoon van een 'hands-off'-policy ben als de betreffende persoon al in een relatie zit. Zelfs als deze relatie in mijn ogen niet goed genoeg is. Als ik gelijk heb komt die persoon daar zelf wel achter en zo niet.. Tja, dat is dan mijn probleem. |
![]() |
||
Citaat:
En dan bedoel ik niet dat je moet stoken... ...voor de halfies onder ons. ![]() Zoals ik al zei: Praat erover, flirt een beetje. en als je haar al lang kent mag je best wel wat flirterig doen.. en zal ze er misschien nieteens iets achter zoeken. Maar ik herhaal het... je moet met 'gewoon proberen' niet interpreteren dat je haar gewoon op dr bek moet pakken >.>
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eh, ik zal ff een serieuze inbreng doen.
![]() Als iemand in een relatie zit, zou ik me er niet mee bemoeien en al helemaal niet vertellen dat ik iets voor diegene voel. Daarmee maak je de kans dat je vriendschap met dat meisje minder word. Maar met een beetje flirten is niets mis mee. En okee, onder flirten versta ik dan weer niet zoenen en met haar hand in hand gaan lopen door de stad ofzo. Als je zeker weet dat zij een serieuze relatie heeft met haar vriend, dan moet je al helemaal niet gaan proberen om te zorgen dat die relatie op de kliffen loopt, maar dan moet je maar bedenken: Zij is gelukkig en voor mij is er geen hand vol meisjes, maar een land vol. Als die andere jongen voor haar dé ware is, dan is dat prima en is er voor jou dus een andere wáre. Ik hoop dat je wat aan mijn advies hebt. ![]() |
![]() |
|
Bekijk het positief, gelukkig heeft ze een gamer gevonden en geen Romeo, want dan duurt haar relatie misschien niet eeuwig!
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |