Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2011, 17:48
mike2064
mike2064 is offline
Hee meiden

wat moet een jongen doen om jouw aandacht te trekken en als je hem leuk gaat vinden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2011, 18:20
Verwijderd
Als ik hem toch al leuk vindt, hoeft hij mijn aandacht waarschijnlijk niet meer te trekken.

Maar om mijn aandacht te trekken... Pfff... Een jongen valt bij mij op als hij échte interesse heeft in mensen om zich heen, een passie heeft waar hij dan ook helemaal voor kan gaan, zelfvertrouwen uitstraalt, lichtjes in zijn ogen heeft, goed kan koken, lief is voor dieren, positief in het leven staat, staat voor zijn mening, zich niet omver laat blazen door iemand met een grote mond, rustig is, humor heeft.
....

Er is zoveel waardoor een jongen op kan vallen en bij elke jongen is dat ook weer anders. De een valt op door zijn geweldige humor, de ander door de rust die hij uitstraalt en weer een ander door zijn enthousiasme voor whatever. Het is niet zo dat álle jongens die een goed gevoel voor humor hebben me opvallen, omdat iedereen zijn kracht ergens andesr heeft liggen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2011, 18:54
Verwijderd
Als ik hem al leuk vind en ik hoop dat hij mij leuk vindt, dan werkt het goed als hij interesse in me toont (dus vragen stelt, me aankijkt, etc), me regelmatig even aanraakt op neutrale wijze.. oh ook een heel goeie; een beetje stoeien en kietelen! En op subtiele wijze laten merken dat hij me leuk/aantrekkelijk vindt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten