![]() |
||
Citaat:
![]() hierbij dan mijn welgemeende excuses voor mijn voorordelen ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En @olha: juist omdát ze misschien niet durft, zeg ik het. Zodat ze zich misschien bedenkt dat het wél nodig kan zijn. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Ts: Ik zou inderdaad even afwachten of je buikpijn na je menstruatie overgaat. Als dat zo is, ligt het aan je menstruatie. Het kan goed zijn dat je dit nooit eerder hebt gehad en nu ineens wel. Bij sommige mensen is de menstruatie vanaf het begin heel erg stabiel en duidelijk en regelmatig enzo, maar bij veel meiden verandert er ook nog van alles. Komt door je hormoonhuishouding. Ik heb nu ongeveer drie jaar een spriaaltje, en in het begin werd ik helemaal niet ongesteld, bijna een jaar niet. Toen anderhalf jaar om de drie maanden en sinds een half jaar netjes elke maand, heel regelmatig. Je hormonen zullen de komende jaren (in de puberteit enzo) best nog wel wat veranderen, dus verbaas je er niet over als 'de manier van menstrueren (veel, weinig, buikpijn of niet, pukkels of niet blablabla)' nog verandert. Gebeurt vrijwel iedereen ![]() Als je buikpijn niet over is, zou ik toch al je moed verzamelen, diep ademhalen en naar de huisarts gaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar naar de dokter ga ik niet never xx |
![]() |
|
hoe ken jij haar.... en als jij haar kent betekent dit niet dat dit maar een tweede acc. is sinds je hiet nieuw bent? (ip check please (a))
dus als jij je dan gaat verschuilen voor alle dingen die iets slechts ooit hebben veroorzaakt wens ik je weel geluk 500 meter onder de grond want ergens anders ben je anders niet veilig... ik ben ooit in mekaar geslagen dit zeg ik om je te waarschuwen kijk uit mensen zijn gevaarlijk!!! alsjeblieft denk eens na!!!!
||||
Citaat:
Citaat:
En @Olha: ik snap werkelijk níet waar je reactie hierboven vandaan komt? Hoezo kent ze Freya? Volgens míj verwees ze gewoon naar haar reactie op Freya, namelijk: Citaat:
Kan ook aan mij liggen.
|
@Em. oo ehmm... haha ik denk dat dat te snel getypt is
![]() ![]() misschien was ik iets te gemeen maar ik dacht dat ze het over iets had dat misschien freya was overkomen bij de dokter (was vergeten dat freya ook wat had gepost...) maar waar slaat @mooimaaronzeker's reactie dan op over kijk maar bij freya? haha ik ben weer eens te onvoorzichtig ik moet meer op gaan letten -.-' maargoed... hoe zit het nou waarom ben je er dan bang voor de dokter gaat echt niets doen...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
en het is me eerste acc wat bedoel je met nadenken? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ach kom op je dokter gaat dat niet doen!!! en als je zo in angst leeft voor je lichaam kom je ook niet ver (al snap ik hoe je je voelt wegens puberteit is het een beetje raar...) maar goed de dokter gaat niet aan je vagina zitten en zoals Em. zei waarschijnlijk mag je je broek aan houden
![]() denk even na hij is niet voor niets dokter als hij dat soort dingen deed zou hij ontslagen zijn ![]() ik zei het een beetje boos misschien maar ik dacht weer eens niet na ![]()
|
Ok dit is niet echt de bedoeling en behoorlijk off-topic allemaal. Zullen we ons weer wat meer focussen op de vraag van de ts, namelijk waar haar buikpijn misschien vandaan komt?
En daarmee is het misschien handig als de TS wat specifieker is over haar buikpijn (waar zit het, straalt het uit, doet het erge pijn, wordt het erger als je bepaalde bewegingen maakt/bepaalde dingen eet enz enz)
||
![]() |
Citaat:
het straalt niet? ja het doet pijn ja soms met die bewegingen niks met eten |
![]() |
|
![]() |
Oh ja, ik heb dat ook wel soms. Doet soms echt pijn joh! Ik heb het vooral als ik in bed lig/ half slaap, dan word ik wakker van de pijn.
Als ik het krijg ben ik wel in de buurt van ongesteldheid, maar ik weet niet als het daardoor komt ![]() Miss idd iets met je blaas? daar heb ik namelijk ook problemen mee.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
*heey ff vraagje!* *DancIng ManiAc | 13 | 10-09-2004 19:00 | |
Psychologie |
help me hier ff uit wil je saf-ir | 19 | 24-02-2004 14:28 | |
Seksualiteit |
ff vraagje mariekegirl | 14 | 20-01-2003 20:04 | |