Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2011, 22:21
teodosio
teodosio is offline
Weet iemand plekken om te vrijen. Ik kan niet thuis vanwege moeilijke ouders. Weet iemand goede plekjes om dan te vrijen? Het liefst niet van die al te riskante plekjes. Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 22:27
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Bij je vriend(in) thuis.
Hotel
Kleedkamers zwembad
Auto
Strand
Bos
Steeg
Tuin
Thuis als je ouders er niet zijn
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 22:44
teodosio
teodosio is offline
Voor een hotel of auto ben ik nog te jong. Strand en bos lijkt mij nogal koud, en ik woon in de stad dus best ver vanaf hier. In een steegje of tuin ben ik wel bang om gesnapt te worden. Opzich kleedhokje van zwembad klinkt wel goed, alleen ja we maken soms een beetje geluid enzo. Ik denk dat ik kleedhokje maar anders heb ik niks.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 22:56
Verwijderd
Jullie hebben dus wel al seks gehad? Waar was dat dan? Jullie ouders zijn toch niet 24/7 thuis?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 23:12
teodosio
teodosio is offline
We deden het eerst gewoon thuis. Van onze ouders mag het niet, wanneer ze erachter komen krijgen we allebei straf heel veel. We doen het gewoon veilig enzo, maarja onze ouders zijn dom. Nja onze moeder, allebei onze vaders wonen ergens anders, maarja onze moeder zijn zo dom. We kunnen amper het word seks in de mond nemen en we krijgen al meteen een vette NEE, DAT MAG NIET naar ons hoofd. Ehm dusja, dan maar ergens anders.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 23:14
Verwijderd
Citaat:
We deden het eerst gewoon thuis. Van onze ouders mag het niet, wanneer ze erachter komen krijgen we allebei straf heel veel. We doen het gewoon veilig enzo, maarja onze ouders zijn dom. Nja onze moeder, allebei onze vaders wonen ergens anders, maarja onze moeder zijn zo dom. We kunnen amper het word seks in de mond nemen en we krijgen al meteen een vette NEE, DAT MAG NIET naar ons hoofd. Ehm dusja, dan maar ergens anders.
Hoe oud ben je, als ik vragen mag?

En hoe kan iemand er in godsnaam achter komen als je het doet wanneer er niemand thuis is? Het is toch niet dat jullie overal kleding laten slingeren (en die niet weer aantrekken ofzo) of de condooms gewoon in de prullenbak gooit zodat iedereen het kan zien? Jullie halen toch niet het hele huis overhoop als jullie seks hebben?

Er zijn genoeg manieren om het stiekem te doen zonder dat er iemand achter hoeft te komen, vooral als er momenten zijn waarop jullie ouders voor langere tijd (een paar uur) van huis zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2011, 07:26
teodosio
teodosio is offline
Wij zijn vijftien jaar. Als onze ouders er niet zijn mogen we niet bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2011, 13:09
Gieltjuh
Gieltjuh is offline
Er zijn inderdaad wel wat plaatsen waar je "het" zou kunnen doen, alleen als je in het openbaar ergens heengaat is de kans dat je gezien wordt groot.
Als je het gaat doen wil je vast en zeker in alle rust iets kunnen doen, dat snap ik wel.
Is er niet een rustige plek in de buurt van jullie huis? Het weer wordt (gelukkig voor jullie) weer beter, dus zou je het ergens buiten kunnen doen. Of zoek een oude schuur op ofzo.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2011, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Wij zijn vijftien jaar. Als onze ouders er niet zijn mogen we niet bij elkaar.
Ik snap dit niet. Als je ouders er niet zijn kunnen ze het toch niet weten als jullie elkaar zien?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2011, 14:31
teodosio
teodosio is offline
Het is dan natuurlijk nooit echt zeker hoelaat mijn moeder weer thuis is, van dat gehaast en gestres voelt de seks ook niet goed.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2011, 14:49
Britney987
Britney987 is offline
-__-
Met citaat reageren
Oud 10-03-2011, 17:25
Verwijderd
En als háár ouders niet thuis zijn dan? En als je moeder zegt 3 uur thuis te komen zorgen dat je half 3 klaar bent.
Plus als je ouders thuis zijn kunnen jullie toch gewoon naar je eigen kamer toe of komen ze dan steeds binnen?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2011, 19:32
Verwijderd
Nouw ik heb nog een paar leuke plekjes voor je in gedachte waar je ouders je nooit zullen betrappen:
naast het doopvont, achter het kerkorgel, op het altaar en in het biechthokje. Na afloop wel een kaarsje branden.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2011, 21:17
teodosio
teodosio is offline
Citaat:
En als háár ouders niet thuis zijn dan? En als je moeder zegt 3 uur thuis te komen zorgen dat je half 3 klaar bent.
Plus als je ouders thuis zijn kunnen jullie toch gewoon naar je eigen kamer toe of komen ze dan steeds binnen?
Mijn moeder weet nooit precies wanneer zij thuis is. De kans dat ze een precieze tijd weet, die kans is zelden.

Bij mij komt mijn moeder soms binnen, of mijn kleine zusje. Bij mijn vriendin moet ze de deur open houden. Ik heb echt klote ouders, we hebben al een half jaar en ik heb condooms. Ik weet echt niet wat ik moet
Met citaat reageren
Oud 10-03-2011, 21:38
Verwijderd
Ach, maar in dit topic geef je aan dat ze toch geen seks meer wil, dus wat maakt het eigenlijk uit?

Trouwens, in dat topic zeg je ook dat jullie al twee maanden lang seks hebben.. Waarom kon het twee maanden lang wel en nu opeens niet meer? Ik snap het probleem dan niet.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 13:19
teodosio
teodosio is offline
Citaat:
Ach, maar in dit topic geef je aan dat ze toch geen seks meer wil, dus wat maakt het eigenlijk uit?

Trouwens, in dat topic zeg je ook dat jullie al twee maanden lang seks hebben.. Waarom kon het twee maanden lang wel en nu opeens niet meer? Ik snap het probleem dan niet.
Je snapt het probleem heel goed, maar je wilt weten wat er verandert is.

Ja ze wou eerst even niet, maar dat probleem is opgelost,

Mijn opa en oma waren toen opreis, en ik moest ondertussen haar huis onderhouden. Dusja was gewoon een leeg huis, dus konden we seks hebben. Nu zijn ze weer terug. Hebben een paar keer thuis geprobeert. Het kan gewoon niet thuis.

Dusja ik heb 2 opsies: De ouders overhalen, maar denk niet dat het gaat lukken want zijn ze te dom voor.

Andere opsie is het dan maar ergens anders doen, mijn enige opsie, en daarom maak ik dit topic misschien kunnen jullie mij helpen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 13:27
Verwijderd
Ik denk niet dat jullie ouders het niet toestaan omdat ze daar te dom voor zijn. Maar dat is een ander verhaal. Kijk, afgezien van ergens in een bosje gaan liggen of een afgelegen steegje te zoeken, denk ik niet dat je veel opties hebt.

Maar ik geloof nog steeds niet dat er geen enkel moment is waarop jullie ouders ooit langer dan een uur van huis zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 15:19
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Maar ik geloof nog steeds niet dat er geen enkel moment is waarop jullie ouders ooit langer dan een uur van huis zijn.
Inderdaad. Maar als ze thuis zijn (&het kan egt niet anders), muziek aan en gaan met die banaan.
Nu ik erover nadenk is het wel een lastige situatie, ik weet het ook niet. Een hotelkamer afhuren is ook zo wat.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 17:00
LW
LW is offline
Citaat:
Weet je wat het is, moeders zijn gewoon heel erg over bezorgt. Maar luister misschien kan je eens goed met haar gaan praten. Want als je een relatie hebt is sex heel erg normaal en is er niks mis mee. En persoonlijk denk ik ook dat jouw moeder liever heeft dat je het thuis doet dan ergens in de bosjes. Gewoon een heel goed gesprek met je moeder aangaan.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 21:26
teodosio
teodosio is offline
Citaat:
Weet je wat het is, moeders zijn gewoon heel erg over bezorgt. Maar luister misschien kan je eens goed met haar gaan praten. Want als je een relatie hebt is sex heel erg normaal en is er niks mis mee. En persoonlijk denk ik ook dat jouw moeder liever heeft dat je het thuis doet dan ergens in de bosjes. Gewoon een heel goed gesprek met je moeder aangaan.
Ik ben niet zo goed in praten met mijn moeder, en ze heeft het vaak druk waardoor ze al chagerijnig is.

De moeder van mijn vriendin is nog erger. Al praat mijn vriendin uren met haar. Haar moeder ze antwoord blijft NEE.

Ik wil het wel nog eens proberen, kunnen jullie ons tips geven om een goed gesprek te voeren met onze moeder.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 21:35
Thinus
Thinus is offline
Ja, gewoon bij je standpunt blijven en doorneuken thuis. Uiteindelijk geven ze wel op.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 21:42
LW
LW is offline
Ja heel erg makkelijk dat ze alleen maar nee kan zeggen, kan ze ook even redeneren waarom het een nee is? Ik neem toch aan dat jullie daar recht op hebben. Ze kan jullie toch niet verplichten geen sex te hebben. Ik zou dus een kop thee zetten rustig om de tafel gaan zitten en even heel rustig praten, blijft ze weer stug nee zeggen dan vertel jij gewoon dat je een uitleg wilt. Jij weet het namelijk niet en je hebt wel het recht het te weten. Vaak zijn moeders gewoon bang geluiden te horen, en kunnen ze het nog niet helemaal bevatten dat hun zoon/dochter volwassen aan het worden is.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 22:08
teodosio
teodosio is offline
Citaat:
Ja heel erg makkelijk dat ze alleen maar nee kan zeggen, kan ze ook even redeneren waarom het een nee is? Ik neem toch aan dat jullie daar recht op hebben. Ze kan jullie toch niet verplichten geen sex te hebben. Ik zou dus een kop thee zetten rustig om de tafel gaan zitten en even heel rustig praten, blijft ze weer stug nee zeggen dan vertel jij gewoon dat je een uitleg wilt. Jij weet het namelijk niet en je hebt wel het recht het te weten. Vaak zijn moeders gewoon bang geluiden te horen, en kunnen ze het nog niet helemaal bevatten dat hun zoon/dochter volwassen aan het worden is.
Mijn moeder zal zeggen: Ja het mag niet van de moeder van ..., dan mag het ook niet van mij. Ik wil geen ruzie met haar moeder.

De moeder van mijn vriendin zal zeggen: Je bent te jong en onverantwoordelijk voor seks, het mag niet klaar uit. Dan zegt me vriendin bijv. we doen het veilig. Dan nog steeds: Het mag niet klaar uit. Dan gaat ze gelijk dreigen met straf geven.

De laatste tijd gaan de moedertjes helemaal te ver. Kom ik net thuis van sporten of school en beginnen ze meteen te zeuren. Dan net zo lang totdat ik er gek van word, en boos word. Precies wat ze willen, dan kunnen ze straf geven. 3x raden wat de straf is. Ja je mag je vriendin 2weken niet meer zien. Zo gaat dat ongeveer hetzelfde bij mijn vriendin.

Ja weet echt niet wat ik moet, het voelt alsof mijn moeder mijn leven aan het kapot maken is. Wanneer ik uit huis ben hoef ik haar never nooit meer te zien.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 22:36
Em.
Em. is offline
Maar heb je het al geprobeerd? Want je gaat er nu eigenlijk al vanuit 'mijn moeder zegt dit en haar moeder zegt dat dus het werkt toch niet'. Maar misschien is er nog een hoop te halen met een (vriendelijk) gesprek. Of gewoon beginnen met, als je ouders weer gaan 'zeuren', iets als: 'sorry, maar ik merk al meerdere keren dat zodra ik thuiskom jullie meteen over [...] en [...] beginnen, hier word ik een beetje pissig over omdat [...] en bovendien ben ik verdrietig als ik weer straf krijg, omdat ik boos ben geworden, waardoor ik mijn vriendin niet kan zien - en daar word ik verdrietig om.'

Hoewel ik zulke gesprekken ook niet met mijn moeder kan voeren want het komt altijd weer neer op dat ik mijn kamer elke dag praktisch schoon moet líkken en bang moet zijn voor stofjes die ik niet zie en meer van die miscommunicatie/verschillende inzichten over wat opgeruimd/leefbaar is. Maar dat doet er niet aan af dat je het tenminste kan proberen, want misschien heb jij het er wel voor over om dagelijks niet-bestaande-rommel op te ruimen oid als dat scheelt. En je kunt je vriendin misschien eens meebrengen en spelletjes spelen in de woonkamer en gesprekken voeren met elkaar en je ouders en blijheid overal - als je dat niet al deed - en andersom ook bij haar thuis, zodat jullie ouders denken 'wat een leuke schoonzoon/dochter!'
Oud 12-03-2011, 10:53
LW
LW is offline
Citaat:
Mijn moeder zal zeggen: Ja het mag niet van de moeder van ..., dan mag het ook niet van mij. Ik wil geen ruzie met haar moeder.

De moeder van mijn vriendin zal zeggen: Je bent te jong en onverantwoordelijk voor seks, het mag niet klaar uit. Dan zegt me vriendin bijv. we doen het veilig. Dan nog steeds: Het mag niet klaar uit. Dan gaat ze gelijk dreigen met straf geven.

De laatste tijd gaan de moedertjes helemaal te ver. Kom ik net thuis van sporten of school en beginnen ze meteen te zeuren. Dan net zo lang totdat ik er gek van word, en boos word. Precies wat ze willen, dan kunnen ze straf geven. 3x raden wat de straf is. Ja je mag je vriendin 2weken niet meer zien. Zo gaat dat ongeveer hetzelfde bij mijn vriendin.

Ja weet echt niet wat ik moet, het voelt alsof mijn moeder mijn leven aan het kapot maken is. Wanneer ik uit huis ben hoef ik haar never nooit meer te zien.
Jeetje dat vind ik wel een hele onnozele straf.... Misschien kan je je moeder dit topic eens laten lezen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 11:20
teodosio
teodosio is offline
Nee, straks krijg ik weer straf. Ik zie mijn vriendin al zo weinig.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 11:41
Em.
Em. is offline
Maar voor een goed gesprek krijg je geen straf!
En dan goed als in luisteren en zelfbeheersing en niet gaan schreeuwen en elkaar niet onredelijk noemen en dat soort dingen.
Oud 12-03-2011, 13:38
teodosio
teodosio is offline
Citaat:
Maar voor een goed gesprek krijg je geen straf!
En dan goed als in luisteren en zelfbeheersing en niet gaan schreeuwen en elkaar niet onredelijk noemen en dat soort dingen.
Citaat:

Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 14:05
Em.
Em. is offline
Citaat:
Maar heb je het al geprobeerd? Want je gaat er nu eigenlijk al vanuit 'mijn moeder zegt dit en haar moeder zegt dat dus het werkt toch niet'. Maar misschien is er nog een hoop te halen met een (vriendelijk) gesprek.
Ik kan ook quoten.

Maar ik blijf erbij: probéér het tenminste eens. En dan echt Goed en Redelijk (zelfs al doen je ouders daar niet zo aan, wie aardig en rustig is kan maar moeilijk straf gegeven worden omdat hij een gesprek aanknoopt). Een nee heb je en een ja kun je krijgen en niet geschoten is altijd mis!
Oud 12-03-2011, 15:18
teodosio
teodosio is offline
Ik heb het vaker geprobeert, die quote was een voorbeeld van een andere keer dat ik het probeerde.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten