![]() |
|
Er zijn inderdaad wel wat plaatsen waar je "het" zou kunnen doen, alleen als je in het openbaar ergens heengaat is de kans dat je gezien wordt groot.
Als je het gaat doen wil je vast en zeker in alle rust iets kunnen doen, dat snap ik wel. Is er niet een rustige plek in de buurt van jullie huis? Het weer wordt (gelukkig voor jullie) weer beter, dus zou je het ergens buiten kunnen doen. Of zoek een oude schuur op ofzo. Succes! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij mij komt mijn moeder soms binnen, of mijn kleine zusje. Bij mijn vriendin moet ze de deur open houden. Ik heb echt klote ouders, we hebben al een half jaar en ik heb condooms. Ik weet echt niet wat ik moet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach, maar in dit topic geef je aan dat ze toch geen seks meer wil, dus wat maakt het eigenlijk uit?
![]() Trouwens, in dat topic zeg je ook dat jullie al twee maanden lang seks hebben.. Waarom kon het twee maanden lang wel en nu opeens niet meer? Ik snap het probleem dan niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja ze wou eerst even niet, maar dat probleem is opgelost, Mijn opa en oma waren toen opreis, en ik moest ondertussen haar huis onderhouden. Dusja was gewoon een leeg huis, dus konden we seks hebben. Nu zijn ze weer terug. Hebben een paar keer thuis geprobeert. Het kan gewoon niet thuis. Dusja ik heb 2 opsies: De ouders overhalen, maar denk niet dat het gaat lukken want zijn ze te dom voor. Andere opsie is het dan maar ergens anders doen, mijn enige opsie, en daarom maak ik dit topic misschien kunnen jullie mij helpen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk niet dat jullie ouders het niet toestaan omdat ze daar te dom voor zijn. Maar dat is een ander verhaal. Kijk, afgezien van ergens in een bosje gaan liggen of een afgelegen steegje te zoeken, denk ik niet dat je veel opties hebt.
Maar ik geloof nog steeds niet dat er geen enkel moment is waarop jullie ouders ooit langer dan een uur van huis zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Nu ik erover nadenk is het wel een lastige situatie, ik weet het ook niet. Een hotelkamer afhuren is ook zo wat. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De moeder van mijn vriendin is nog erger. Al praat mijn vriendin uren met haar. Haar moeder ze antwoord blijft NEE. Ik wil het wel nog eens proberen, kunnen jullie ons tips geven om een goed gesprek te voeren met onze moeder. |
![]() |
|
Ja heel erg makkelijk dat ze alleen maar nee kan zeggen, kan ze ook even redeneren waarom het een nee is? Ik neem toch aan dat jullie daar recht op hebben. Ze kan jullie toch niet verplichten geen sex te hebben. Ik zou dus een kop thee zetten rustig om de tafel gaan zitten en even heel rustig praten, blijft ze weer stug nee zeggen dan vertel jij gewoon dat je een uitleg wilt. Jij weet het namelijk niet en je hebt wel het recht het te weten. Vaak zijn moeders gewoon bang geluiden te horen, en kunnen ze het nog niet helemaal bevatten dat hun zoon/dochter volwassen aan het worden is.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De moeder van mijn vriendin zal zeggen: Je bent te jong en onverantwoordelijk voor seks, het mag niet klaar uit. Dan zegt me vriendin bijv. we doen het veilig. Dan nog steeds: Het mag niet klaar uit. Dan gaat ze gelijk dreigen met straf geven. De laatste tijd gaan de moedertjes helemaal te ver. Kom ik net thuis van sporten of school en beginnen ze meteen te zeuren. Dan net zo lang totdat ik er gek van word, en boos word. Precies wat ze willen, dan kunnen ze straf geven. 3x raden wat de straf is. Ja je mag je vriendin 2weken niet meer zien. Zo gaat dat ongeveer hetzelfde bij mijn vriendin. Ja weet echt niet wat ik moet, het voelt alsof mijn moeder mijn leven aan het kapot maken is. Wanneer ik uit huis ben hoef ik haar never nooit meer te zien. |
![]() |
|
Maar heb je het al geprobeerd? Want je gaat er nu eigenlijk al vanuit 'mijn moeder zegt dit en haar moeder zegt dat dus het werkt toch niet'. Maar misschien is er nog een hoop te halen met een (vriendelijk) gesprek. Of gewoon beginnen met, als je ouders weer gaan 'zeuren', iets als: 'sorry, maar ik merk al meerdere keren dat zodra ik thuiskom jullie meteen over [...] en [...] beginnen, hier word ik een beetje pissig over omdat [...] en bovendien ben ik verdrietig als ik weer straf krijg, omdat ik boos ben geworden, waardoor ik mijn vriendin niet kan zien - en daar word ik verdrietig om.'
Hoewel ik zulke gesprekken ook niet met mijn moeder kan voeren want het komt altijd weer neer op dat ik mijn kamer elke dag praktisch schoon moet líkken en bang moet zijn voor stofjes die ik niet zie en meer van die miscommunicatie/verschillende inzichten over wat opgeruimd/leefbaar is. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Maar voor een goed gesprek krijg je geen straf!
![]() En dan goed als in luisteren en zelfbeheersing en niet gaan schreeuwen en elkaar niet onredelijk noemen en dat soort dingen.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik blijf erbij: probéér het tenminste eens. En dan echt Goed en Redelijk (zelfs al doen je ouders daar niet zo aan, wie aardig en rustig is kan maar moeilijk straf gegeven worden omdat hij een gesprek aanknoopt). Een nee heb je en een ja kun je krijgen en niet geschoten is altijd mis! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Slikken en spuiten - BNN Love & Peace | 181 | 03-12-2005 17:26 | |
Seksualiteit |
hoe reageren je ouders/? justhanna | 68 | 15-10-2004 12:39 | |
Seksualiteit |
De A-plek wartzwit | 34 | 18-07-2004 20:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Neuken? Shitonya | 24 | 12-04-2004 21:21 | |
Seksualiteit |
weten jullie plekjes kimmel | 43 | 23-09-2003 22:41 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |