Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh hey Sarah, waar haal je van die latex doktershandschoentjes? Ik vind die gele rubberen afwashandschoenen vervelend dus die gebruik ik nooit, maar bij langdurige schoonmaakwoede is het toch handig om íets tussen jouw handen en de constante stroom van schoonmaakmiddelen te hebben. Bovendien zien ze er best gaaf uit.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het vervelende van schoonmaakhandschoenen is dat er bij mij altijd water achter komt zodat mijn polsen mouwen kleren wat dan ook wel nat worden, maar mijn handen niet en dat voelt onnatuurlijk. Tot er water in komt te lekken en dat is verschrikkelijk, halfnatte dingen, en al helemaal halfnatte handen. Laat ze dan helemaal nat zijn.
Maar bestaan er een soort van rubber bandjes met opvangrandje die je om je arm moet doen als je de ramen zeemt? Want dan loopt er altijd zo water in mijn mouw naar mijn oksel als ik mijn arm optil om de trekker naar beneden te halen, en al helemaal om te sponzen. Dat is stom. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat: