Advertentie | |
|
![]() |
|
Jeetje, twee jaar nog maar... Wat vreselijk voor je. Je kunt het natuurlijk niet daadwerkelijk minder erg maken dan het is, maar je kan bijvoorbeeld je gevoelens opschrijven of er veel over praten, uiteindelijk zal je het beter kunnen accepteren. Misschien als je er met zijn ouders over praat? Zij zullen ongetwijfeld begrijpen hoe jij je erover voelt en hun verdriet is zo mogelijk nog groter dan dat van jou.
Heel veel sterkte.
|
Respect dat je dit op een forum durft/wilt plaatsen.
![]() Enige tip die ik je kan geven (en al boven mij is gegeven) is om nog zoveel mogelijk tijd met je neefje door te brengen nu het nog kan (als dat kan met de situatie waar je neefje nu in zit natuurlijk). Het verwerken van een verlies wat je niet aan ziet/zag komen is altijd zwaar. Sterkte ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien kun je het er ook over hebben met je oom en tante (de ouders van je neefje). Wat een vreselijk nieuws voor je, sterkte ermee. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Aw, dit is heel erg voor je. En ik snap dat je er helemaal kapot van bent. Maar je moet nu juist alle momenten met je neefje aangrijpen en zoveel mogelijk leuke dingen met hem doen. Maak foto's en filmpjes, ga lekker met hem spelen en doe alsof iedere dag de laatste is. Natuurlijk zal er altijd een stemmetje in je hoofd zijn die jou eraan laat denken, maar laat het alsjeblieft niet de tijd verpesten die je nog wel hebt.
Ik neem aan dat het het kindje is van jouw broer of zus (aangezien jij zijn oom bent)? Misschien is het een mooi idee om een soort van boek te maken, met foto's en tekeningen (van je neefje) en misschien verhaaltjes en zo. Dat kun je dan uiteindelijk aan zijn ouders geven - of het zelf houden, natuurlijk. En misschien als je ooit nog een neefje/nichtje krijgt, dan kun je die over zijn/haar broertje vertellen. Het is belangrijk herinneringen te maken en te bewaren. ![]() Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Het moet zo vreselijk zijn voor zijn ouders. Dat is namelijk het ergste wat iemand kan overkomen. Een kind verliezen. Breng dus ook veel tijd met hen door. En praat met je eigen ouders/broers/zussen. Jij voelt je misschien alleen met jouw verdriet, maar dat ben je niet. Zorg er dus voor dat je het niet alleen probeert door te komen, okay? Heel veel sterkte ermee en heel veel plezier met je neefje. <3 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben 16 jaar oud... najaa hij gaat vandaag voor een paar weken naar loudres of op vakantie dus dat is wel leuk voor hem. Ik zelf praat er welleens met die ene vriendin over (geen verkering hoor!!). maarjaa t werkt wel.. maar echt praten doe ik niet zoveel over dit soort dingen. Maar ik ga dat schrijven eens proberen.. Misschien post ik het ook wel voor jullie zodat jullie het kunnen zien!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167 kroot | 499 | 09-02-2012 20:38 | |
Drugs & Alcohol |
Verschillen tussen 2C-B/C/D/E/I/T-2/T-7 Verwijderd | 11 | 20-04-2010 22:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |