Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2010, 08:45
Verwijderd
haai,
ik heb de htc wildfire besteld,
krijg ik morgen binnen,
maar ik wil er een beschermhoes voor,
die speciaal zijn gemaakt voor de wildfire zijn sppr onhandig,
weet iemand of er andere hoesjes zijn die erop kunne?
liefst zon soort net als die van de nieuwste iphone ofzo
of andere maakt niet uit
x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2010, 11:02
Verwijderd
weet trouwens ook iemand wat voor beschermfolie je het beste op het scherm kunt plakken??
Met citaat reageren
Oud 30-07-2010, 11:08
YouTech
YouTech is offline
Volgens mij krijg je er standaard al een hoesje bij waar je m in kunt stoppen (ik tenminste wel bij mijn Nexus one) maar die is echt onhandig en na 3 dagen intensief gebruik ben je er al klaar mee... ikzelf had zoiets van wat maakt het ook uit het is toch een gebruiksvoorwerp die ook gezien mag worden!

Totdat ik m een keer liet vallen midden op straat en er nu een flinke barst inzit

voor een case klik hier die is opzich wel mooi en handig in gebruik denk ik
Screenprotector kun je gewoon op screenprotector.nl bestellen

succes ermee!
Oud 30-07-2010, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij krijg je er standaard al een hoesje bij waar je m in kunt stoppen (ik tenminste wel bij mijn Nexus one) maar die is echt onhandig en na 3 dagen intensief gebruik ben je er al klaar mee... ikzelf had zoiets van wat maakt het ook uit het is toch een gebruiksvoorwerp die ook gezien mag worden!

Totdat ik m een keer liet vallen midden op straat en er nu een flinke barst inzit

voor een case klik hier die is opzich wel mooi en handig in gebruik denk ik
Screenprotector kun je gewoon op screenprotector.nl bestellen

succes ermee!

bij mijn telefoon(heb ik bij abbonement van hi gekregen)zat er idd geen standaard hoesje bij.

ik was eerlijk gezegd meer opzoek naar net zo'n soort als die van de iphone,dan past het wat makkelijker in je broekzak

maar screenprotector.nl is echt wel een aanrader!!!
thanx!!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2010, 11:37
YouTech
YouTech is offline
hmm oke .. ik denk dat die er nog niet echt zijn omdat de wildfire natuurlijk een splinternieuw toestel is in Nederland.. ze zullen vast nog wel komen! als ik er ergens eentje vind zal ik je een seintje geven!
Oud 30-07-2010, 11:52
Verwijderd
http://www.smartphoneshop.nl/accesso...tal-mocha.html

Denk niet dat het is wat je zoekt, maar in ieder geval hoesjes voor de HTC wildfire
Ik heb overigens die valenta leather pouch sportline en dat is een prima hoesje!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2010, 08:25
Verwijderd
Citaat:
hmm oke .. ik denk dat die er nog niet echt zijn omdat de wildfire natuurlijk een splinternieuw toestel is in Nederland.. ze zullen vast nog wel komen! als ik er ergens eentje vind zal ik je een seintje geven!
haa oke thnx!!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2010, 20:30
Pimoes
Pimoes is offline
ga gewoon naar de mediamarkt (of iets vergelijkbaars) en pas hem in al die hoesjes die niet voor een bepaald merk gemaakt zijn. zo heb ik ook een goed hoesje gevonden voor mijn samsung galaxy (schijnt echt onmogelijk te zijn om daar een perfect hoesje omheen te doen)
Met citaat reageren
Oud 06-08-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
ga gewoon naar de mediamarkt (of iets vergelijkbaars) en pas hem in al die hoesjes die niet voor een bepaald merk gemaakt zijn. zo heb ik ook een goed hoesje gevonden voor mijn samsung galaxy (schijnt echt onmogelijk te zijn om daar een perfect hoesje omheen te doen)
ja mss dat ik dat maar gewoon doe, anders mss die hoesjes van die ene ipod wel die heel erg op de wildfire lijkt qua vorm
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Klopt het dat dit de HTC Wildfire een amoled scherm heeft en dat dit ervoor zorgt dat de batterij langer mee gaat? Op deze site staat van wel maar op andere sites over de Wildfire kan ik er niets over vinden. En hoe kan het zijn dat ze Swype gebruiken voor tekstinvoer ik dacht dat door Samsumg ontwikkeld was? Wel een heel tof toestelletje denk ik! Vooral die automatische beltoondemper doet ’t m
Volgens mij zit er geen Swype op hoor
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 11:29
YouTech
YouTech is offline
Citaat:
Volgens mij zit er geen Swype op hoor
swype is momenteel alleen nog voor samsung idd... maar met diverse andere look-a-like programma's die in principe exact hetzelfde doen kun je het wel al gebruiken ... (vaak wel betaald )
Oud 24-08-2010, 12:32
Verwijderd
Citaat:
swype is momenteel alleen nog voor samsung idd... maar met diverse andere look-a-like programma's die in principe exact hetzelfde doen kun je het wel al gebruiken ... (vaak wel betaald )
Haaa okee

Maareeh weet jij toevallig wat die apps kosten??
Bij android??
Want die van Angry Birds komt ook uit voor Android en die wil ik dr dan wel op hebben
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Klopt het dat dit de HTC Wildfire een amoled scherm heeft en dat dit ervoor zorgt dat de batterij langer mee gaat? Op deze site staat van wel maar op andere sites over de Wildfire kan ik er niets over vinden. En hoe kan het zijn dat ze Swype gebruiken voor tekstinvoer ik dacht dat door Samsumg ontwikkeld was? Wel een heel tof toestelletje denk ik! Vooral die automatische beltoondemper doet ’t m
Er zit een AMOLED scherm op, maar het hangt ervan af wat je vooral doet wil je dat de batterij langer meegaat. Als je bijvoorbeeld veel op het internet zit gaat de batterij minder lang mee, omdat AMOLED minder zuinig is bij het weergeven van wit. Als je veel dingen doet waarbij het scherm zwart moet tonen gaat de batterij juist langer mee, omdat als een AMOLED-pixel zwart moet weergeven deze pixel gewoon helemaal uitstaat
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 15:55
YouTech
YouTech is offline
Citaat:
Haaa okee

Maareeh weet jij toevallig wat die apps kosten??
Bij android??
Want die van Angry Birds komt ook uit voor Android en die wil ik dr dan wel op hebben
De prijzen van de apps zijn verschillend meestal rond de 1 euro. Angry birds is gratis op dit moment (de lite versie dan) en is al uit dus!
Oud 30-09-2010, 06:18
Verwijderd
Citaat:
Bevalt ie? Wat bedoel je met automatische beltoondemper? Wil m miss ook gaan halen...
hij bevalt goed,
maar je moet m niet kopen voor de camera want die valt n beetje tegen.
de automatische beltoondemper is iets, dat als je telefoon afgaat,en je raakt m aan dan wordt de toon automatisch zachter, heel handig voor in de les
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 20:27
svelthoven
svelthoven is offline
Ik heb de Wildfire ook! Top ding zeg!!!

Ik liep alleen een tijd te kutten voordat ik een goed hoesje gevonden had, nu eindelijk wat gevonden! Werkt echt top man, telefoon wordt niet gleijk 16 x groter. Had er ook gelijk maar display folie bijbesteld, kost ff wat maarja, die telefoon is ook niet goedkoop dus ik had het er voor over.

Dit hoesje heb ik:
http://www.gsmpunt.nl/accessoires/ho...re--zwart.html

En dit display folie:
http://www.gsmpunt.nl/accessoires/di...-wildfire.html
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 18:30
JohnnyB
JohnnyB is offline
kijk eens op http://www.smartphonelife.nl
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 20:01
Batave
Batave is offline
Angry birds werkt niet op Wildfire, ik heb het geprobeerd, maar het werkt tenminste niet op mijn telefoon.
Oud 24-02-2011, 06:08
Verwijderd
ik heb wel n versie gevonden van angry birds die werkte, maar die liep ontzettend vaak vast en heb m inmiddels dus ook verwijderd.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 13:13
daphne86
daphne86 is offline
Ik heb zelf een hoesje van Bliinq, waar ik heel blij mee ben! Ze hebben er ook een voor de HTC, en ze hebben wel 50 stofjes waar je uit kunt kiezen! Ik heb zelf een leuk bloemetjes hoesje besteld.

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten